Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Fleur: The ring! Zekers dat ik die gezien heb. Zowel deel 1 als deel 2. Juist wat je níet ziet maakt het spannend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Borretje, goed te lezen dat het weer beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Zuske, De Japanse versie van The ring is 't engst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuske@Gunn: nee, die heb ik nog nooit gezien. Wel: "the sixth sense", "The others". Om er maar even twee te noemen. The sixth sense vind ik super! The Ring ook..The others ken ik niet maar klinkt behoorlijk scary..The cube viel tegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Zuske@Fleur: The ring! Zekers dat ik die gezien heb. Zowel deel 1 als deel 2. Juist wat je níet ziet maakt het spannend..... Ik heb den twee nog niet gezien..maar is ie goed? Dikwijls vind ik een tweede versie van minder spannend.De japanse versie? Waag ik me niet aan. Deed al in mijn broek bij de gewone versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dubbel Oesje dochter is net terug van de jeugdbeweging.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 The cube? Nooit van gehoord. En de Japanse versie van The ring ken ik ook niet. Zo doet de mensch nog 's tips op op een alcoholvechtersforum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Fleur, deel 2 vond ik ook goed. Beetje zelfde niveau als deel 1 maar dan ietsjes anders uiteraard.(please vraag me niet hóe anders.. ik vergeet achteraf ook een hoop maar ik weet dat ik 'm goed vond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 'k ga ff wat eten. Bammetje met kaas, oid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 O, o, o, zit ik alwéér zo'n tijd achter de computer terwijl ik me voornam om "éventjes maar" te kijken... Maar ja, het is ook gezellig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 The Grudge! Ook gezien, óók heerlijk eng. Genoten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Het is moeilijk kiezen tussen hier blijven en filmpje kijken nu, maar ik ga toch voor die film. Want morgen gaat de wekker weer vroeg.Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Gunn, eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Okay, als je echt wilt walgen, moet je 'A Serbian Film' eens gaan b'kijken. Waarschuwing, een sterke maag is een vereiste! Zo ziek, zo walg'lijk... 't tekent je moog'lijk voor 't leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Gunn, ik zal er eens op googlen, wat het is. Maar nu ben ik echt pleitos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dag, Zuske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ik heb gezondigd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Al die horror....soms wel grappig dat wel, vooral als het zo heel over dreven is.Wij zijn naar de drie D Kung fu panda gaan kijken van middag. Heel leuk!! Best spectaculair!Vera alles goed gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Was gebeurd Lenie??Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 mijn zoon ging even pinnen voor de trein morgenen toen heb ik hem naar de snackbar gestuurd......voor een BEREHAP met veel pindasaus!!!:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 *Oops, sorry Lenie, dat b'doelde je dus niet... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zo ik ga weer lekker Tomb raider kijken. Heb ik al tig x gezien en vind die Angela Jolie helemaal niet goed kunnen acteren maar het verhaal is altijd wel erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn* Oops, sorry Lenie, dat b'doelde je dus niet... :$ nee...ff een gebbetje tussendoor...ik ga volhouden!!en nu heerlijk even op de bank.extreme home make-over afkijkenvanavond ook geestavond op tv...net 5mijn avond.fijne avond iedereen...misschien wip ik met de reclames even binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Bolletje,Tsja, toen was ze nog fris en fruitig. A.J. had de prachtigste ****lippen die 'k ooit had g'zien! Daar is ze populair mee g'worden. Lijkt me een onb'haag'lijk g'voel voor haar om achteraf te beseffen dat dat de één'ge kwaliteit is g'weest die haar rijk heeft g'maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Even aan de telefoon en ze zijn hier al 3 pagina's verder even herinneringen opgehaald van vroegerhoe ik samen met mijn vriendin iedere oudejaarsdag door het winkelcentrum glazen gluhwijn haaldeschijnt dat we ook een hele periode daarvoor nog alleen aan de spa rood zatencrisis....dat is echt een tijd geledenze vond het wel heel goed van me dat ik gestopt benherkennen veel in elkaars drinkgedrag, wie weet leest ze nu wel meeuiteraard even deze site doorgegeven, zelf heeft ze ook de stille wens om het te gaan minderendus wie weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden