albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Borretje,dat is dan jouw eigen gevoel.Ik lees er in elk geval niets over.Heb zelfs nog even teruggelezen of ik iets over het hoofd heb gezien.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Was ik oon net mee bezigkon ook niks ontdekken Bor.ander draadje dan? of thuis?anders ikke niet begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Nou, dat fiesten kan ik wel vergeten,het giet hier.Dan maar aan de strijk.Borretje,ik zit er nog even over na te denken,het feit dat je schrijft dat je door iedereen op de vingers getikt wordt.Om het bij mezelf te houden,als ik iets gedaan zou hebben wat niet door de beugel kan,zou ik mezelf schuldig voelen.Uit dat schuldgevoel komt dan vaak een verkeerde interpetatieop reacties voort.Ik zou dan denken, ai, hij of zij is het niet met mij eens envindt het maar zozo.Dus dan zou het kleinste al genoeg zijn om mezelf op de vingers getikt te voelen.Snap je het nog?Anders weet ik het niet te omschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bor,fijn dat je het zo opvat.Ik was even bang dat je boos zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bor,een gevoel.Soms ben je nogal al kort door de bochten heftig in je reacties.Daar schrik ik af en toe van.Dat zegt natuurlijk ook wel wat over mij,ik ben er niet altijd even goed in om te zeggen wat ik denk.Het is voor mij ook een oefening om dat wel te durven.Bij deze ben jij het slachtoffer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Dat is de keerzijde van de medaille Bor.En ook fijn om te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Verra, goed dat je een deal hebtmaakt het voor mij ook altijd makkelijkertoch een soort van belofte die ik dan heb afgeslotendie van mij staat eerst nog tot 10 juli, dan zitten we op een half jaar knap dat je bier hebt staan en niet pakt!vorige week 6 halve liters weggegoten, bij de eerste 2 vond ik het stinkendaarna zag het er eigenlijk toch wel lekker uit maar snel de rest erachteraan weggedaan, schuilt bij mij nog om het hoekje merk ik dan wel weeren die ex die gaat rijden..........kluns eerste klas, meer kan ik er niet van maken!en jij.....gaat deze week halen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bor,aldoende leert men.Ik ook.En nu ga ik toch echt even verder aan de strijk,zo schiet ik natuurlijk niet echt op.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: AceEn dan is het hier ook EINDELIJK koffietijd ^^ bierloos de suup uitgelopen, dus ik ben weer trots op mij! bierloos de suup uitgelopen.............dat bierloos proberen zo te houden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jopie gooir het er maar uit hoorbeter dan dat het naar binnen tegen je keertzennnnnnnnnnnn, lopen en loslaten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeWat is bier? Shampoo, verder kun je er niets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ach Verra, als wij maar weten waar we het voor doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 PauzeZoveel clownen tegenwoordig? Loopt je hond naast de scooter Jopie? Zoja...dat is levensgevaarlijk johm! Zoniet..oeff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ace, super als je je weekdoel weer behaald!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Loop chagrijnig..be aware Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Fleurtje nu jij er bent kan ik met een gerust hart naar mijn werk het mocht hier eens in de soep lopen...............hahaik volg jullie straks wel vanaf het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeLoop chagrijnig..be aware Ik ben weggggggggggggggggggg...............................oeffff net op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: Shahirequote: Originally posted by: fleurtjeLoop chagrijnig..be aware Ik ben weggggggggggggggggggg...............................oeffff net op tijd Jij hebt ook niet veel nodig :D Ben zelf ook weer weg. Is korte pauze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 GGGRRRRRPPPPPPPPPP. Ik zit me hier toch een partij kwaad te worden om Jop. haar bericht. Niet te filmen.Daar had ik echt bij moeten zijn zeg. Had Jop. alleen maar genietend staan lachen ik had het vuile werk met plezier ff afgehandeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Hier in België mag zoiets niet eens. Ik weet niet wat voor loopriem je hond draagt maar wat als ie plots door iets opschrikt en voor je wielen eindigt? Ik had waarschijnlijk niet zo heftig gereageerd als de persoon in kwestie en waarschijnijk was het heel ongepast.Anderzijds weet je niet wat voor ervaringen zij al heeft gehad met zulke situaties. Zo had ik dochter achterop de fiets..stoeltje, voetjes maar geen spatlappen. Komt ze met haar voet tussen de spaken been gebroken. Als ik nu een kind bij een ander achterop zie zitten zonder voetjes en spatlappen krijg ik spontaan braakneigingen. Geen fut om iemand op zijn donder te geven dat niet.Iedereen doet maar wat ie wil maar persoonlijk vind ik het eveneens verre van kunnen dat je op die manier met je hond lopen gaat. Maar dat staat los van de reactie van madam in kwestie.Nu ga ik...snicker kopen..want word lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Fleurie honden kunnen zo getraint worden dat ze weten hoe ze moeten lopen. Een hond die dagelijks op de weg komt, schrikt niet zo gauw hoor. Hier, waar ik woon zie je veel mensen die op deze manier hun hond uitlaten. En ook paarden die voor de kar lopen, of naast de fiets. Ze zijn dat gewend. Ooit schrikt er wel eens eentje maar vrij weinig.maar dat zal bij jou toch ook wel zo zijn? Een paard langs de fiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Zo ik ben weer klaar met werken. Heb een gedeelte van m'n muren met gloor afgespoten en nou ben ik benieuwd of ik het morgen ga zien. Wat ik nu al wel zie zijn kleine scheuren, dus er klopt iets niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Te persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bruidje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goeiemiddag allemaal,afgelopen zaterdag had ik mn vrijgezellenfeestje en ik ben echt trots op mezelf. Ik heb gedronken maar ik heb het echt in de hand kunnen houden. Gewoon lekker aangeschoten en verder niets. Ook vanmorgen uit de nachtdienst, spa gedronken ipv dat ik 3 biertjes zou pakken. Dit gevoel wil ik vasthouden!!!!kissikis..... nog 10 dagen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 1 nog voor fleur dan;)Waarom zet een dronken belg zijn bril af bij een alcohol controle?Twee glazen minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden