Spring naar bijdragen

Maandag 20 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Susan, lekker sporten hoor.
Ik heb er ook zin ... al had het weekend wel een dagje langer mogen duren voor me..
Druk en gezellig weekend achter de rug... dagje niks zou wel lekker zijn dan, maar ach, een mens moet ook ééns tevreden kunnen zijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal :)

Ik ben dadelijk weer weg zoals altijd.

Las Kirky gisteren. Vreemd, ik dacht dat jij jezelf een vrijwillige eeuwige ban had toegekend?
Ik heb persoonlijk niets tegen de terugkeer van oudjes naar het forum (alhoewel ik zie sommigen liever niet maar dat is in het echte leven ook zo) maar niets is zonder reden zeg ik dan maar en of de reden afdoende is laten we dan maar in het midden.

En moet er weer vandoor
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal.
jeetje wat was het koud vannacht, en wat duurde die nacht kort zeg :devil: wie heeft er met de tijd zitten knoeien???

yvonne ben je klaar? anders schuif maar eventjes op zodat ik ook kan douchen snelsnelsnelsnelsnel.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat op zich wel aardig. ik denk dat ik wel wil stoppen maar dat het probleem is of de wil wel groot genoeg is. Erg lastig. Het is ook niet zo aantoonbaar wat nou precies de gevolgen zijn voor mij. Gevoelsmatig is het niet goed voor me, maar het is een beetje gevecht tussen ratio en gevoel. Gister aardig wat gedronken voor mijn doen. Heb het gevoel alsof het mijn zenuwbanen aantast. Heb nog steeds bekkenproblemen en als ik gedronken heb lijkt het wel alsof mijn benen de volgende dag zo moe zijn, alsof er hele kleine zenuwtjes bekneld zitten. heel raar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou verrandering..je hebt onze deal gebroken...maar je hebt wel redelijk gedaan dus wat denk je van een nieuwe deal maken? ik daag je nu om 1 week dus tot volgende week maandag niets drinken. Je kan me altijd een bericht sturen als je moelijk hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is niemand die dat zegt hoor in mijn omgeving, alleen mijn eigen innerlijke stemmetje. Het is allemaal zo onderhuids. Er is niemand die zegt dat ik teveel drink. Gisteravond totaal 4 wijntjes denk ik. Maar ik ben zo ontzettend gevoelig. voel me echt doodmoe, ben het zo zat. En ik trek me terug en voel me eenzaam. Terwijl ik ook allemaal leuke dingen doe maar van binnen voel ik me vaak verscheurd. Straks naar yoga, maar ben zo moe bedankt Susana voor die 1e reactie, brengt me over de drempel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen!

en welkom terug :rose:ny!
jij schijnt weer voor je
en hopelijk ook op je.

Verandering, als je niks in huis had had je nu ook niet gedronken, en spijt.
Emoties zul je nu juist vaker krijgen, die heb je altijd onderdrukt met drank
maar zouden er anders ook geweest zijn, gelukkig maar; wat zoude we inkompleet zijn he!
Achterdeurtjes dicht dus en gaan voorbereiden hoe je het wilt in je leven, dan leef je het zelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...