fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaNou, ik zou zeggen maak van je hart geen moorkuil. Wellicht lucht het op en kunnen we je virtueel een beetje terzijde staan. Dat is het probleem, kan wel een slachtoffer uitzoeken en in de aanval gaan maar uiteindelijk win ik daar helemaal niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 O, ja dan weet ik het ook niet Fleur.Ik dacht dat van je afschrijven wat zou kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeEn weg.. Luf you.. Maffe Fleur:heart: Skattebek.. Bangerik Miaaaaaaauwww :lips.Ik ga mijn kont maar eens opheffen en naar de winkel inkopen doen voor ik in de verleiding kom.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ha Josje:Ik zie je ingelogd staan.Hoe gaat het met je, na het sterven van je hond?Hoop voor je dat dat een plekje gaat krijgen.Heeft het ook nog invloed op je drinken als ik vragen mag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaO, ja dan weet ik het ook niet Fleur. Ik dacht dat van je afschrijven wat zou kunnen helpen. Is lief van jeLater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Kom nog even binnenlezen en nu is bijna iedereen wegMaar:@Isa, wat een goede berichten joh! Tof hoor.@Albertina: wat ben jij aan het doen?Ik heb een struik paksoi uit de tuin gehaald,ga ik zo maar wokken.Hoe is het met je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Primula,ik ben er nog hoor.Vandaag heb ik een druk dagje qua artsen enz.Nu ben ik lekker op de bank aan het breien,rupand helemaal uitgehaald en opnieuw berekendhoe de maat wel goed moet komen.Verder heb ik mezef vandaag weer op 2 bossen rozen getrakteerddeze keer gewone rozen.Zo grappig, altijd als ik bloemen koop denk in aan jou.'Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hey die Priem. Heel goed Tien, jezelf een bloemetje geven. Je het het meer dan verdiend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 @Bol: bezige Bij!Ik weet nog steeds niet of ik naar de meeting kom.....@Alb.: O, wat ontzettend leuk dat je aan me denkt als je bloemen koopt.Ik denk ook nog met zoveel plezier aan ons dealtje terug.In deze tijd koop ik geen bloemen, heb aan mijn tuin genoeg.Hoe het met me gaat?Tja: aaaardig....Nog steeds niet compleet droog, maar wel veeeeel minder dan toen ik hier voor het eerst kwam...Heb wat last van mijn rechterhand en dat belemmert me behoorlijk.Vandaag naar HA geweest en een foto laten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Primula,dat is mooi, Dat het ááááááárdig met je gaat.Die wens heb ik ook nog steeds,als ik het maar klein, een tuintje.Maar goed, dat komt vast no wel opmijn pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Priem, het maakt niet uit hoor. Kijk ik maak toch altijd teveel van alles dus als je op het laatst nog wilt komen ben je welkom hoor. Kijk maar, altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Bolleboos: wat heb je toch een ruim hart!Weet je dat ik nog steeds veel over je vraag nadenk?Waarom drink je? Voor de roes? de kick?Ben er (nog steeds) niet helemaal uit.Heel gevaarlijk moment voor mij blijft de namiddag.Dan ben ik soms zo moe (na mijn werk)En ik weet dat ik dan een fles wijn drink ik helemaal opkikker.Ben nu bezig wat meer aan die moeheid te doen.Ga altijd na mijn werk een half uur liggen. Ik ga weer vertrekken, anders ben ik veel te lang hier bezig(ook een verslaving??)Albertine: tot spoedig!Voor iedereen straks:lips:en morgen zo blijmoedig mogelijk op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja Priem, wijn drinken als opkikker??? Inderdaad waarom??? Waarom niet gewoon toegeven aan je moeheid. Lekker op de bank, nadenken over wat je die dag gedaan hebt.M'n zolen. Als het allemaal zo makkelijk was hé?Tenminste ik vind het nog steeds moeilijk hoor, om gewoon maar toe te geven aan mijn moeheid. Ik koppel moeheid nog steeds aan luiheid en dat mag niet van mezelf. Ik ben zo ook opgevoed. Luiheid is een hele zware zonde. Ik denk dat mijn ouders dachten dat dat een van de tien geboden was of zo.Nu lukt het wel beter hoor maar als ik van de week begin met m'n kamer en keuken te witten, weet ik dat ik het weer heel moeilijk vind om naar bed te gaan. Dan vind ik slapen zo zonde van m'n tijd.maar goed, ik ga er ook op letten. Dan maar langer over het witten doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Blijf toch nog even hangen. Is ook wel weer gezellig he?Ja Bol:" luiheid is des duivels oorkussen"Dat schiet me nu stante pede in gedachten.Heel lang niet aan die uitdrukking gedacht.Herstel: volgens mij is het ""ledigheid is des duivels oorkussen""Maar is bijna hetzelfde toch?Ik kende vroeger iemand heel goed. Zij had 5 kinderen:In de namiddag zei ze dan vaak: ik ben zo lui!En dan zei ik: meid, je bent gewoon moe!Ja voor een ander weet je het altijd wel goed he?Ik ga heel vroeg naar bed.Heb gisteren veeeeeel te lang gelezenTonio van v.d. Heijden.Ben helemaal geen fan van hem maar dit vond ik toch wel heel indrukwekkend.Misschien ga ik zo, misschien vertrek ik zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Toen ik pas in deze kamer kwam, was Sara daar ook vaak.Sara: hoe gaat het met je?Oftewel: weet iemand hoe het met haar gaat?Ik heb het ook al eens op -wie missen we draadje - gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 bericht weggehaald, stond dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 dit bericht stond dubbel, dus weggehaaldben wel lekker bezig zo.moet op aanpassen klikken en niet op quote, merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Borretje: jou dy mar lekker del fennacht.Doch ik ek(Lekker slapen vannacht, doe ik ook)voor jullie allemaaltikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Tikfout, Primula?Volgens mij staat jou laatste (aangepaste) berichthelemaal vol tikfouten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ha Marc En laat die tikfout nou in een hollands woord plaats te hebben gevonden....Nu ik het aanpassen en quoten ontdekt heb:een voor Marc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ja: NUbeetje moeheid wegwerken enheb een mooi nieuw boek.TV is aan mij niet besteed.Het blijft zo maantjes regenen, maar nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Altijd leuk je te lezen Primula!Bor, Hjoed is hjoed, mar moarn is in unbegryplike dei. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Slaap lekker, VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Okay, na 't ernstige b'richt van Dinah vandaag, zijn mijn besognes summier, maar vervelend is 't wel. Verdulleme, m'n vaatwasser is kaduk! 'k hoop dat 'k 'm zelf nog kan herstellen (techneut als dat 'k ben, not!), anders wordt 't weer ouderwets met de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Heb je ook een grote keukenkast Gunn?Goed mensen ik ga stoppen. Heb wat hoofdpijn dus moet gaan liggen.Wens iedereen een hele fijne avond en een prima nachtrust toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden