Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 juni 11


Yvonne

Aanbevolen berichten

Is de dag nog niet om :angry:

Dinah..Tjee..:sun:
Mijn ma had kanker maar daar ben je vet mee natuurlijk. Het is supergoed te behandelen als er geen uitzaaiïngen zijn en zelfs dan nog. Ik heb de indruk dat ze er bij jou nog vroeg bij zijn of zie ik dat fout? Mijn ma had een tumor in de maag. Bij het verwijderen van bleek ze zelfs uit de maag te groeien. Ze heeft natuurlijk haar eetgewoontes moeten aanpassen maar is heel goed nu.
Over de telefoonkwestie spreek me niet uit, heeft ook geen bal nut nu.
Hou je sterk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HELP WIE KAN MIJ EVEN EEN SCHOP ONDER MIJN KONT GEVEN?
sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, misschien niet gepast om niet eerst te lezen, maar de trek is opeens heel sterk.
Vandaag zit ik op zes weken. Vanavond komt onverwachts mijn vriend/ex (nou ja in ieder geval de liefde van mijn leven) opeens langs om bij me te eten. Als soort van eerste date weer. Hij zou pas over 1,5 week komen en ik merk dat ik nu opeens volledig in paniek ben. Vanmorgen geen refusal genomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verra, kijk even naar je onderste gezegde in je handtekening.
Dit is dus je kans om wat afgeremd weer een stevige duurzame basis te leggen.
Je hebt de neiging noagl hard van stapel te lopen, meen ik soms te lezen, nu helpt iemand
anders je zomaar de volgende stap te zetten. Zie het als een positieve uitdaging en niet als
een belemmering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Jane, Marc, Niwi en verr,
ik word gewoon opeens heel zenuwachtig, wil het niet verpesten, hij heeft me zoveel kansen gegeven, deze kan ik niet laten lopen! Ik weet dat ik het verpest door te drinken, dan zou alles over zijn. Dus zou stom zijn om het te doen, maar de drang is opeens zo sterk. Het ging 6 weken zo goed.
Ik neem normaal de Refu 's morgens meteen na het ontbijt, maar moest eerst langs de apotheek om het op te halen, dat heb ik nu gedaan. Ik heb net een vriendinnetje gebeld die ervan weet, ze zit thuis wegens zwangerschapsverlof en woont 5 minuten bij me vandaan. Ik heb om 2 uur afgesproken zodat ze erop toe ziet dat ik de Refu neem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auw, Ya dat was idd hard genoeg.
Lijkt misschien dat ik het uitstel die Refu (is misschien ook zo) maar vind het wel fijn om het te doen waar zij bij is. Dat is even de stok achter de deur die ik nodig heb nu!
Dank jullie allen!!!!!!!!!!
Ik zal laten weten als ik terug ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat Jan met je je 2 maanden droog:present::present:


Ben net terug van een paar uurtjes proefdraaien bij "misschien" mijn nieuwe werkgever. Krijg vrijdag of maandag bericht of ik uitgenodigd wordt voor een 2e gesprek. (Waarom duurt dat toch allemaal zo lang?):huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje wat heb ik geslapen zeg.
Nou ja hoef ik straks geen dutje meer te doen.
Voel me niet zo jofel. veel pijn in mn nek weer.
Nou ja rustig aan maar vandaag.
Misschien toch nog wel even slapen als het nodig is.
Nu eerst de honden uit, die zijn zo lief geduldig jeemig. Who needs a man ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...