Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja jij was toch de dikke bb? Of was jij nou de kleine? Ik weet het niet meer.

Broccoli is alweer op. Was heerlijk.
Ik vind jullie lief dat je op me reageert hoor, maar zo kom ik natuurlijk niet weg hier. De afwas roept.

Dag dag, En speciaal voor Witte :heart: (voor de anderen ook wel maar een beetje meer voor haar. :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker wel Soothe,. Krieltjes erbij en een paar stukje satevlees.
Ik ben alleen vanavond dus dan eet je veel sneller dan met zn 2-en he.

Jane, vooruit zeurkous. :heart:

Wat ik eigenlijk nog kwijt wilde. Jullie moeten niet zo raar doen tegen Fleur! :angry:
Hemeltjelief, de vrouw stelt hier iets over haar zoektocht aan de orde. En jullie reageren of ze de fles al bijna aan de lippen heeft. :wacko:
Was natuurlijk ook niet handig van haar om daarna te zeggen dat ze trekmomenten heeft, maar zo zit het dus. Trekmomenten hebben en je afvragen of dit overgaat, en of de vervulling van het gevoel van iets te missen te vervangen is door iets anders. Dat is een heel legitieme vraag hier. Vind ik kei-goed van haar!
Het is dat ik niet van de damesliefde ben, maar anders was ze van mij. Superwijf is het. :heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't is al goed, Bolletje, 'k ben weer terug op d'aarde. 'k strompel net met een fileermes in m'n borstkas de eerste hulp afdeling binnen. Ze wilde me in de Hel niet hebben. Ze vonden 't levensg'vaarlijk om iemand die zo'n gruw'lijke last heeft van flatulentie binnen te laten. Ontploffingsg'vaar, weet-je-wel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

Was natuurlijk ook niet handig van haar

Het is dat ik niet van de damesliefde ben, maar anders was ze van mij. Superwijf is het.
:heart:

Hey ik ben handig!! :angry:;). Ik heb net een lamp opgehangen die zelfs niet eens paste. Eerst frustratie alom daarna 'jij krijgt me niet klein jij gadversammese lomp ding!'. En zie met wat slagen en kloppen past ie perfect :D

Jij lekker ding...:heart: :heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Ik kies toch voor Gunn. :$

Hoe ist met meneer schildpad? Heeft ie alweer kaka gedaan? Daar moest ik opeens afgelopen week een keer aan denken.
:D

Poeh!!! :D

Ja in huis..dochter belde naar het werk en zei dat ie een drolletje had gelegd. Ze had het tot mijn grote verbazing opgekuist wat natuurlijk nu net niet moest want ik moet een drolletje hebben voor de dierenarts. Ze zei dat ik het dan maar van het papiertje moest proberen te schrapen :angry:
Hij ligt nu aan de deur te bonken..wil naar binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Zei ik tegen mezelf..

Niet dat ik het lastig vind dat je er iets van zegt hé Mups. Totaaaaaaal niet. Voor de duidelijkheid
:)

Heb het in het geheel niet opgevat alsof je het tegen mij had hoor.
:present:

Maar als meneer schildpad weer poept, wat moet de dierenarts dan nog? Probleem opgelost toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je denken hé maar diene wou een drolleke om te onderzoeken of er wormpjes in zaten. Zijn ze redelijk gevoelig aan. Had hem nog eens in een badje gezet ondertussen maar daar houdt ie volgens mij echt niet van. Leuk ding maar weet absoluuuuuuuuuut niet wat ik er mee aan moet.
Maar ik denk dat em wel gelukkig is :huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...