Soothe Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Val niet van de ladder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 den Soothe ook se...43 maanden joh....gefeliciteerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Hoi Niwi dank hoor.Mañana pas hoor.Het kan nog fout gaan.Fijne vacantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: KohtjeArme Fleurtje. Je stelt één vraag om iets voor negenen en dan krijgt de hele dag een fleurtjekleurtje.. Maar heb je nu antwoord op die vraag? Ongeveer...Het is een pad dat ieder voor zichzelf moet bewandelen voor zover ik lees. De invulling varieert..de drang naar voldoening is verborgen trek..denk ik. Of dacht ik te denken. De kunst is je daar net niet door te laten leiden. Zoiets..en daar een andere plek voor te creëren. Weet niet of ervaring meespeelt. Het controleren van trek bij moeilijke situaties is één ding. Daarna wordt het zoals eerder gezegd lastiger. In je eerste periode, had ik toch, ging ik lopen poetsen, gezond eten..je draait alles om. Als alles is omgedraaid kom je in ander vaarwater.Ik wil niet drinken..Niemand vond het de moeite blijkbaar om er bij stil te staan waarom niet. Men blijft vlug vastzitten in het al dan wel of niet kunnen drinken. Die discussie ga ik niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: SootheVal niet van de ladder. :DBeen there, done that Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Nu word ik echt Heintje nr zoveel.GROET ALLEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 ja, prima hoor, Soothe...dank u...woensdagmiddag nog ff bij buurman op bezoek....was bij hem 37 graden in de schaduw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik ga cola halen..dan de lamp ophangen..misschien ook nog wat chocolade.Goe bezig Fleur laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHet is een pad dat ieder voor zichzelf moet bewandelen voor zover ik lees. De invulling varieert..de drang naar voldoening is verborgen trek..denk ik. Of dacht ik te denken. De kunst is je daar net niet door te laten leiden. Zoiets..en daar een andere plek voor te creëren. Weet niet of ervaring meespeelt. Het controleren van trek bij moeilijke situaties is één ding. Daarna wordt het zoals eerder gezegd lastiger. In je eerste periode, had ik toch, ging ik lopen poetsen, gezond eten..je draait alles om. Als alles is omgedraaid kom je in ander vaarwater. Ik wil niet drinken..Niemand vond het de moeite blijkbaar om er bij stil te staan waarom niet. Men blijft vlug vastzitten in het al dan wel of niet kunnen drinken. Die discussie ga ik niet meer aan. Ik denk dat de drang naar voldoening iets heel natuurlijks is en dat trek (verborgen of niet) iets is dat dat gevoel van voldoening wil versnellen. Ik denk dat dit de kern van mijn ziekte is. Er werd me eens gevraagd wat het verschil was tussen passie en obsessie. Met het beantwoorden van die vraag ben ik wel een tijdje zoet geweest. Maar ik ben voor mezelf tot de (voorlopige) conclusie gekomen dat passie vanuit het hart komt en geluk creëert, en obsessie vanuit mijn verslaafde geest en gericht is op zelfontkenning en destructie.STOP moet acuut weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 goede middag allemaal. is er nog wat bijzonders gebeurd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 en Hannah vond haarzelf niet slim...en kwam daar achter om 16.22u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Én 'k ben weer thuis! Hallo, Frummers! (Wel een leuke term eigenlijk) Nog steeds fietsloos. Morgen ff naar de fietsenmaker bij mij in de buurt. Heeft doorgaans hele aardige tweedehands fietsen voor een reed'lijk prijsje. Goed, de voedselvoorziening is vandaag weer prima verlopen. 't pakket bestond voor een veertig euro aan (huidbare) artikelen. Dat is exclusief brood, zuivel, diepvriesproducten, verse groente en fruit. Dat wordt ter plaatse apart verdeelt. Ja, 't is een flinke logistieke operatie! Ben er dan ook moe van. 'k heb zelfs een beetje last van m'n maag. En 'k moet nog eten. Hmm, iets héél lichts klaarmaken, dan maar.'k ben even vluchtig door 't frum g'gaan en 'k zie dat 't g'vecht tegen de trek weer overwonnen is voor vandaag. Gefeliciteerd! Trek, 'k kan dat woord en al z'n synoniemen nu even niet meer horen!Mijn vraag nu... wat zal 'k gaan eten? Heeft iemand aub een receptje voor een onbestendige maag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Oeps, er ging even iets mis hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik ben weer thuis kanjers en jullie raden nooit wat waar we vandaag over gebeld zijn. Nou???? Nee, niet voor een kat of een hond, nee voor een kikker. Nou vraag ik je, moesten we 20 min. rijden om een kikker op te halen en die los te laten bij een vijver. Dan denk ik, mensen pak dat diertje op en zet hem aan de slootkant. Mens was niet bang om hem te pakken. GGGGRRRRR. je hebt er ooit van die koekwauzen bij.Verder heerlijk gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 hannah thanx ik was even de was aan het ophangen en toen kwam ik van alles tegen wat ik nog moet doen en dan begin ik overal en spring af en toe achter de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 gun spaghetty?? is zo klaar met een heerlijke saus en kaas en fetta.en gebeurt hier van alles achter me de bank wordt verschoven de tafel is nog net niet onderste boven de vloer is niet om aan te zien maar ach ze spelen zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 @Bolletje,'k heb ooit op Discovery g'zien dat ze een kikker met een g'broken poot naar de dierenarts brachten. En die man opereerde 't beestje ook nog! Dierenliefde prima, maar dat vond 'k toch wat overdreven. 'k b'doel, ze laten 't kikkertje weer vrij in de natuur, komt een ooievaar aan en hap/slik, weg kikker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 @Igor,Dank voor de suggestie, maar m'n hoofd en maag staan niet naar pasta op 't ogenblik.'k Google wel even naar een receptje op 't internet. Maar nogmaals bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Tactive, je stuurde me daarstraks een pb'ke waar ik op wou reageren maar dat lukt me niet. Dat lukt me eigenlijk al een aantal dagen niet en toch is er nog genoeg ruimte in mijn inbox. Hoe komt dat zo? Ik zou het vragen via pb maar zoals gezegd lukt dat dus niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Goedemiddag, al weer heel wat geschreven zie iknog niets terug gelezen, mega druk op het werk vandaagvanmiddag een complete ravage aangericht door een clientgevolg: zonet laten opnemen op de crisisafdelingdat zijn de minder leuke kanten van het vakmerk dat ik nu thuis wel enorm trek heb in een halve liter bier klok,klok,klok....op! Maar ik heb gelukkig niets in huis dus maar bak koffie gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 fleur en als je het doet via : vertel het de rolator? links onder in je scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 En nu eerst mijn schoenen uit....volgens mij heb ik van vandaag toch een partijtje zweetvoeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 snusnufsnuffelGun maar enn kikker heeft ook gevoel hoor, die hoef je toch niet te laten lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Dacht ik net, ik ga vandaag wat vroeger eten want den ben ik optijd voor dat Sha. d'r schoenen uit trekt, is ze me nog voor.Man man wat meurt het weer hiero, niet te filmen zeg. Hoelang draag jij die sokken al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 NOU valt gelukkig reuze mee, heb ze vanmorgen na het douchen aangetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden