Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal. bam een fijne dag. hier is het een beetje grijs maar gelukkig droog :D.

susan hier een :musicnote: omdat het je laatste schooldag is. ik weet dat je het niet voor jezelf nodig zult hebben maar je kunt er een heleboel frummers mee blij maken :D

zo eerst maar eens koffie/thee zetten en vooruit een smoothie voor susan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Ver., ben meer gaan roken na het stoppen
met drinken.
Was 2/3 per dag nu 8 sigaretten per dag.
Wordt ook wel weer minder.
(zat in het begin op tien, maar gisteren er aar 6 gerookt)

Doe er nu 10 in een pakje en dat is voor de hele
dag, op is op.
Hou er altijd twee over:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Veel te vroeg wakker naar mijn zin. Denk dat ik een suikerkater heb van gisteren :huh:

Ik weet alleen dat Mups tegelijkertijd is gestopt verra. Er zijn er nog anderen maar ik denk dat iets later in hun proces zijn gestopt met roken. Maar daar ben ik niet zeker van.
Ineens al de mess uitje lichaam hé? Go Girl!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor werken???
Nou, doe je best meis... fijne dag.

ik vind het ook niet erg dat het gaat regenen hoor Fleur...
Ga wel straks even hondje uitlaten alvast, want denk dat het misschien wel eens behoorlijk kan gaan gieten en als ik dan toch mag kiezen.... liever in de drup dan in een stortbui :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht viel het hier met bakken uit de lucht vonneke. Hier zou het wisselvallig blijven maar maandag en dinsdag weer bloedheet. Van het één uiterste in het andere dus. Vandaag de plu morgen de zonnemelk :D
Wat voor ras heb je eigenlijk?

Ik was ooit gestopt met roken maar toen dronk ik nog. Met behulp van nicotinekauwgom. Vond het helemaal niet zo moeilijk op dat moment. Wil op termijn ook wel stoppen maar niet cold turkey..dus denk weer de kauwgom.
Hoop dat je veel reacties krijgt. Er zijn er alvast een hoop dacht ik. Is ook een draadje over..denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja vera, dat roken is inderdaad ook een ellende ... moet sowieso gaan minderen , laat ik daar maar eens mee beginnen.
En die pilletjes... zou best kunnen dat ze helpen.. bij de één wel en bij de ander niet .... gewoon uitproberen lijkt me.

En nu ben ik er even vandoor....
Laterrrrrrrrrrrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh er zijn heel wat middeltjes op de markt om te stoppen met roken :). Maar ook hier speelt de wil weer een rol. Ik had eigenlijk voor zover ik me kan herinneren heel weinig last van afkickverschijnselen.
Laat me weten wanneer je eraan begint en hoe verra. Lijkt me interessant om te volgen. Misschien de perfecte stimulans om het zelf ook te doen.

Vonnie :sun:, kan je niet beantwoorden..er is iets mis met mijn inbox. Maar een WATTE? Dat ras ken ik helemaal al niet. Beetje gek dat ik lastig dat ik hier moet reageren maar kan niet anders..

Ik moet er weer eens vandoor..als ik vroeg met opruimen begin kan ik vast nog iets verzinnen zoals schuren :D. Leuk toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vonnie.:present:

Ik ben zo'n 10 jaar geleden begonnen met halve sjaggies te roken. toen ik dat een tijdje gedaan had, begon ik de sjaggies dunner te draaien. Daarvoor rookte ik 2 pakjes per week en zit nu op 1 pakje in de 5 dagen. Heeft me geen moeite gekost om dat zo te doen.

Nou sterkte met het werk Fleur. Gaat het nog steeds goed met je piepdeur?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verra, je moet datgene doen waar jij je het prettigst bij voelt, ook dan pas kun je echt gemotiveerd zijn. En als dat stoppen met roken is, dan ga er voor. als je wilt stoppen gaat dat zeker lukken.
Coco, iemand die samen met mij op het forum kwam, is gelijk met roken gestopt toen ze stopte met drinken.
Ik vind dat onwijs knap. sommigen lukt dat, ikzelf zou eerder geneigd zijn, om eerst het ene en dan het andere aan te gaan pakken. Twee verslavingen zou me teveel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal samen hier,
eerste bakkie koffie is binnen. Ogen tranen een beetje. Gisteren bij Oogarts geweest en deze zei me dat het er bijzonder goed uitzag. Zal geen of weinig blauwe ketten hebben. Maandag gaan de draadjes er uit. Ben eens curieus. Buiten een soms branderig gevoel en het "trekken" van de spieren e rond valt het allemaal goed mee.
Erg slecht weer hier, maar zoals fleurtje al eerder zei verwachtten we hier tropische temperaturen voor morgen.
Koffiekoeken iemand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...