Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ga vandaag de thee nog halen.veel over gelezen nu, en gebeld over de prijsnaar een thee zaakje waar ik normaal mijn thee haal.Kost €2,95 per ons, maar is dan wel biologischen is geen fabrieks thee, die mogelijk bewerkt is metallerlei pesticiden e.d.Kost iets meer maar wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goed, fijne mensen. Ik ga douchen en dan naar de doc. Tot laters en een fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 ff ter aanvulling, bij de Arg.restaurants is het ook biologischhet komt nl uit de oerwouden daar; ook Brazilie, Chili en ik geloof Perukennen het en gebruiken het. Het zijn gemalen lianen en nog iets van de stam ofzo ik ben het vergeten,maar wordt daar ritueel gezet, als dorstlesser en energieleveraar gebruikt en het werkt geneeskrachtig.kost 3,50 per 500 gram en daar doe ik een jaar mee. gewoon kijken wat je aanspreekt of voor het gemak, opsturen kost extra verzendkosten, maar ook dat is betrekkelijk. en wie weet heeft een restaurant in de buurt het ook, ff bellen en je hebt het dezelfde dag al misschien.nee, ik krijg geen provisie hoor, ben gewoon een beetje bevlogen/pusherig soms, solly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 hier wordt het al groen en het begint al te donderen,ik ga Bol maar eens nadoen, mijn muren schreeuwen al heel langom een beetje witsel, dus ik heb alles naar binnen gehaald en eens kijken of die energie van mij duurzaam is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Die thee, lijkt mij ook wel wat Jane,Zal eens informeren bij de drogist bij ons,Zij hebben veel op natuurgebied, dan wil ik het n.l. ook wel biologish,Nog maar even wachten.De bliksemschichten vliegen hier door de lucht.Wandelen, met wandelvriendinnen gaat ook niet door nu.Heel jammer, had me er juist zo op verheugd.Wandelde elke dinsdag, maar sinds mijn scheiding niet meer, omdat ik extra ben gaan werken op dinsdag.Nu nog 1 weekje vakantie.Jammer,jammer,Maar ja, kan niet alles hebben he.Vanmiddag, wel een lekker etentje bij vriendin thuis,Woon vlak bij, dus dat kan geen probleem zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Zal slecht drogen Jane, als je de muren nu gaat witten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Vrijwel niet g'slapen door de warmte en de muggen (jawel, ze hebben me te grazen g'nomen vannacht!). Ugh! En 'k moet zodaad'lijk naar 't Sociaal Restaurant. Nou, even wat muesli met yoghurt dan maar. BTW, hallo allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Vandaag vrij dan heb ik iets meer tijd om te schrijven, maar ook weer druk, omdat ik mijn koffer voor de vakantie aan het inpakken ben.Ik bof, want ik ga ruim 5 weken weg. Vrijdag vertrek ik.Door het lezen van berichten hier op het forum, realiseer ik me dat ik echt bof, dat ik niet zoals veel mensen hier de eindjes aan elkaar moet knopen.Ik hoop heel erg voor iedereen, die niet weg kan, dat het weer goed is.Isa, wat dapper dat je wilt stoppen met roken. Hoe gaat het met je sollicitaties.Denker, een maand! Ik vind het klasse, want je kwam van heel ver! Je klinkt ook zo gemotiveerd.Borretje, je bent een doorzetter.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hé Borretje, hoe is 't?@Ingri,G'niet van je vakantie! Vijf weken, liefst! 'k ben nooit langer dan twee weken op vakantie g'weest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ingri:Wat heerlijk 5 weken vakantie! Geniet ervan:present:Isa:Gefeliciteerd met je baan! Misschien (zal vast:$) hobbel ik achter de feiten aan...maar dan alsnog gefeli;)Moet hier zo de kinderen van school halen en de lucht wordt steeds donkerder... Hier nu stilte voor de storm, bladstil....Bijna creepy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goeiemorgen allemaal! Ik heb nu 3 weken vakantie. Even lekker bijkomen enzo. Het begint hier al een beetje te onweren, dus ik weet niet hoe lang ik hier durf te blijven nu. Als het echt losbarst zet ik liever m'n computer even uit. Boodschappen doen ook maar even uitstellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nog een leuk onzindingetje om te vermelden: Voor mijn slaapkamerraam staat een boom. Daarin zit al weken heel vaak een (dezelfde) duif. Gewoonlijk koeren duiven er lustig op los. Déze klinkt zo heerlijk suf en slaperig.. Relaxed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hier hagelt het.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ha, zuske,ik heb eksters, die krijsen er echt pas op los.Meestal beginnen ze al om een uur of 5.Da's minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hoi Albertina, eksters kunnen inderdaad erg goed krijsen ja.. Maar deze duif, daar word ik zelf lekker relaxed van. Zo slaperig klinkt 'ie. Hagelt het bij jou? Hè jakkie..! Hier rommelt het wel, maar het is nog (vrijwel) droog. Toch doe ik nog maar geen boodschappen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja, ik sta meestal vroeg op...sorry Albertina:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nog even verder over "mijn" duif: laatst zei die zelfs alleen maar heel duf "prrrrrrr" in plaats van roekoekoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: ekstertjeJa, ik sta meestal vroeg op...sorry Albertina:$ Hahahaha,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wauw Bor! Kippenvel.. Van wat je zoontje zei. Echt MOOI!! En ook heel sterk van je hoe je er nu mee omgaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ach Bor,Wat schattig, wat je zoon zei.Voelt toch als een twee-eenheid bij jullie he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ga er weer vandoor (denk ik....) het ziet ernaar uit dat het hier nog lang niet losbarst. Dus wil ik het erop wagen om boodschappen te gaan doen. Misschien kom ik straks thuis als een verzopen kat. Verzopen door de regen, niet door alco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ga je voorbeeld zo volgen Zuske,heeft hier wel wat geregend, maar ik had erger verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Vet verdiend hoor Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ben er weer. Nu begint het ineens wél te regenen. Niet zo hard, maar dat kan nog komen hè.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Misschien even lekker gaan sporten Isa,Al je frustratie er even uitgooien?Valt ook niet mee he zonder sigaretten.Maar niet 1 opsteken he.Bedenk;IK KAN HET,IK KAN HET!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden