Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Ik ga vandaag de thee nog halen.
veel over gelezen nu, en gebeld over de prijs
naar een thee zaakje waar ik normaal mijn thee haal.
Kost €2,95 per ons, maar is dan wel biologisch
en is geen fabrieks thee, die mogelijk bewerkt is met
allerlei pesticiden e.d.
Kost iets meer maar wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ff ter aanvulling, bij de Arg.restaurants is het ook biologisch
het komt nl uit de oerwouden daar; ook Brazilie, Chili en ik geloof Peru
kennen het en gebruiken het. Het zijn gemalen lianen en nog iets van de stam ofzo ik ben het vergeten,
maar wordt daar ritueel gezet, als dorstlesser en energieleveraar gebruikt en het werkt geneeskrachtig.
kost 3,50 per 500 gram en daar doe ik een jaar mee. gewoon kijken wat je aanspreekt of voor het gemak, opsturen kost extra verzendkosten, maar ook dat is betrekkelijk. en wie weet heeft een restaurant in de buurt het ook, ff bellen en je hebt het dezelfde dag al misschien.
nee, ik krijg geen provisie hoor, ben gewoon een beetje bevlogen/pusherig soms, solly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die thee, lijkt mij ook wel wat Jane,
Zal eens informeren bij de drogist bij ons,
Zij hebben veel op natuurgebied, dan wil ik het n.l. ook wel biologish,

Nog maar even wachten.
De bliksemschichten vliegen hier door de lucht.
Wandelen, met wandelvriendinnen gaat ook niet door nu.
Heel jammer, had me er juist zo op verheugd.
Wandelde elke dinsdag, maar sinds mijn scheiding niet meer, omdat ik extra ben gaan werken op dinsdag.
Nu nog 1 weekje vakantie.
Jammer,jammer,
Maar ja, kan niet alles hebben he.

Vanmiddag, wel een lekker etentje bij vriendin thuis,
Woon vlak bij, dus dat kan geen probleem zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijwel niet g'slapen door de warmte en de muggen (jawel, ze hebben me te grazen g'nomen vannacht!). Ugh! En 'k moet zodaad'lijk naar 't Sociaal Restaurant. Nou, even wat muesli met yoghurt dan maar. BTW, hallo allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Vandaag vrij dan heb ik iets meer tijd om te schrijven, maar ook weer druk, omdat ik mijn koffer voor de vakantie aan het inpakken ben.
Ik bof, want ik ga ruim 5 weken weg. Vrijdag vertrek ik.
Door het lezen van berichten hier op het forum, realiseer ik me dat ik echt bof, dat ik niet zoals veel mensen hier de eindjes aan elkaar moet knopen.
Ik hoop heel erg voor iedereen, die niet weg kan, dat het weer goed is.

Isa, wat dapper dat je wilt stoppen met roken. Hoe gaat het met je sollicitaties.

Denker, een maand! Ik vind het klasse, want je kwam van heel ver! Je klinkt ook zo gemotiveerd.

Borretje, je bent een doorzetter.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingri:
Wat heerlijk 5 weken vakantie! Geniet ervan:present:

Isa:
Gefeliciteerd met je baan! Misschien (zal vast:$) hobbel ik achter de feiten aan...maar dan alsnog gefeli;)

Moet hier zo de kinderen van school halen en de lucht wordt steeds donkerder... :o Hier nu stilte voor de storm, bladstil....Bijna creepy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Ik heb nu 3 weken vakantie. Even lekker bijkomen enzo. Het begint hier al een beetje te onweren, dus ik weet niet hoe lang ik hier durf te blijven nu. Als het echt losbarst zet ik liever m'n computer even uit. Boodschappen doen ook maar even uitstellen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albertina, eksters kunnen inderdaad erg goed krijsen ja.. Maar deze duif, daar word ik zelf lekker relaxed van. Zo slaperig klinkt 'ie.

Hagelt het bij jou? Hè jakkie..! Hier rommelt het wel, maar het is nog (vrijwel) droog. Toch doe ik nog maar geen boodschappen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er weer vandoor (denk ik....) het ziet ernaar uit dat het hier nog lang niet losbarst. Dus wil ik het erop wagen om boodschappen te gaan doen. Misschien kom ik straks thuis als een verzopen kat. Verzopen door de regen, niet door alco!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...