Susana Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen....vandaag goed insmeren met zonnecreme, goed drinken en lekker genieten van deze warme dag....Ik ga eerste lekker sporten en ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 goede morgen suus en de rest die nog moet ontwaken. ik zal vast koffie/thee zetten. broodjes smeren en de lunchbox inpakken voor jullie want ik geloof dat er zich wat verslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Morgen susanna Dadelijk ff naar het werk..Wil nog ff iets kwijt over gisteren. Dat had ik gisteren ook kunnen doen maar dat deed ik dus niet Ik lees dat mensen tegen een stootje moeten kunnen. Dat klopt..Ik ben zelf niet zo'n diplomatisch iemand van tijd tot tijd maar als het om nieuwelingen probeer ik als ik iets lees wat me tegen de borst stoot mild te zijn. Nieuwelingen zijn volgens mij kwetsbaarder. Je zou voor minder drinken gaan. Bovendien kennen ze mensen minder en is de drempel om terug te reageren een pak groter. Je zegt dat je Hannah en jezelf anders lezen kan Jopie. Ik zou dan zeggen, wees duidelijker zonder er geen ruimte is voor onduidelijkheid. Ik kan je reactie in zijn geheel over dat minderwaardigheidgedoe niet plaatsen. Persoonlijk hecht ik er ook geen belang aan. Ik merkte wel dat je vaag voor Hannah haar reactie opkwam naar Sowhat toe. Jij leest Hannah haar bericht dan blijkbaar anders want dat vond ik wel uitermate grof. Ik zou het kunnen lezen zoals jij zegt dat ze het bedoelde en dan denk ik ok..dat kan. Dat kan, maar meer ook niet.Dit kan irritant zijn voor sommigen. Mijn mening op de vroeg ochtend maar so be it.Fijne dag nog Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 fleurtje ik ben d'r ook nog of ben je boos op me??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen lieden,Maak er vandaag een fijne dag van, ik zou het liefst nog even terug willen kruipenmaar met dat mooie weer is dat zonde.@ Verra. ik heb vanmorgen nog iets op de dagdraad van gisteravond laat gezetmisschien kun je daar nog even kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 fleurtje is zeker groene zeep aan het smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen,Fleur, werk ze weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nog even wat bertreft gisteren,niet iedereen reageert op elkaar.Dat is ook niet te doen.Jammer dat daar soms dan gedoe over ontsaat.Meer wil ik er niet ver zeggen.Over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goeie morgen kanjers. Ik verheug me op vanavond, we krijgen zwaar weer. Dan vind ik het dubbel zo gezellig in m'n huisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 quote: Originally posted by: igorfleurtje ik ben d'r ook nog of ben je boos op me??? Ik was lastig op je maar dat is al weer een tijdje over kippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 dag dag...slodder slodder..doeg doeg..Leters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 goedemorgen, ik begreep dat hier iedereen een beetje samen komt!, ik zou graag mee willen doen, ik ben nieuw en moet alles nog een beetje doorkrijgen.hele fijne dag allemaal en tot schrijf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Werkse Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Welkom Lien,Ja hier kun je gewoon meedoen met praten,soms is het ook wel eens 'kakelen' maar ook dat went Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 ja w.b. gisteren. Het blijft moeilijk om geschreven woord, goed te interpreteren.Soms heb ik moeite als mensen met een kwaaie kop weg gaan. als je er nu eerst eens over praat.Ikzelf probeer altijd iedereen berichtjes te geven, maar kan niet alles bij houden, dat gaat gewoon niet.Verder is het goed om naar elkaar, met alle respect voor elkaar, uit te spreken, met inderdaad rekening te houden met de nieuwelingen.Zo vandaag weer eens verder gaan met de kamer. Dadelijk even wat verf bij halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 goeeedemorgen allemaal!enne....vooral voor Lien....Tuuuuuuurlijk mag je meedoen!De dagdraad is voor iedereen!Welkom hier,klets lekker mee en mocht je iets kwijtwillen....gewoon gillen!MAAR..................... 1 maar! ben je de eerste van de dag................moet je koffie zetten en ontbijt maken voor iedereen! hihi!!Hoe gaat het Lien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Lien,welkom hier bij de dagdraad.Schrijf gewoon maar mee.Dan wen je hier vanzelf..Ya,Kan je wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Good murning frummers.. Inderdaad een pietsie verslapen Igor..maar dat geeft niet, heb late dienst. Eerst maar eens bakske koffie en echt wakker worden. Oooh das Bol weer met het zware weer.... en hondje hier sterft duizend doden tijdens onweer... wat mij betreft dan dat onweer maar beperken tot Bol regio toch Zo, nu eerst koffie en even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 oooeeeiiiiiiiii:okwam daar ineens m,n ware aard naar boven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mogge,Bor en iedereen die net is ingelogd.Nou zo blijf ik aan de gang met goedemorgen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 nou ik heb begrepen dat dee koffie al is gezet, dus dat houden jullie dan tegoed!!!en broodjes uiteraard ook, ben ook nooit zooooo heel vroeg op.fijne dag allemaal, geniet vna het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mogguh,Hannah, nee voor jou is dit geen best weer.Met een boek op de bank dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ben ook gek op onweer en bliksem.Laat maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 lien welkom.ik ben weg latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden