Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen susanna :)

Dadelijk ff naar het werk..

Wil nog ff iets kwijt over gisteren. Dat had ik gisteren ook kunnen doen maar dat deed ik dus niet :D
Ik lees dat mensen tegen een stootje moeten kunnen. Dat klopt..
Ik ben zelf niet zo'n diplomatisch iemand van tijd tot tijd maar als het om nieuwelingen probeer ik als ik iets lees wat me tegen de borst stoot mild te zijn. Nieuwelingen zijn volgens mij kwetsbaarder. Je zou voor minder drinken gaan. Bovendien kennen ze mensen minder en is de drempel om terug te reageren een pak groter.
Je zegt dat je Hannah en jezelf anders lezen kan Jopie. Ik zou dan zeggen, wees duidelijker zonder er geen ruimte is voor onduidelijkheid.
Ik kan je reactie in zijn geheel over dat minderwaardigheidgedoe niet plaatsen. Persoonlijk hecht ik er ook geen belang aan. Ik merkte wel dat je vaag voor Hannah haar reactie opkwam naar Sowhat toe. Jij leest Hannah haar bericht dan blijkbaar anders want dat vond ik wel uitermate grof. Ik zou het kunnen lezen zoals jij zegt dat ze het bedoelde en dan denk ik ok..dat kan. Dat kan, maar meer ook niet.

Dit kan irritant zijn voor sommigen. Mijn mening op de vroeg ochtend maar so be it.

Fijne dag nog :D
Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieden,

Maak er vandaag een fijne dag van, ik zou het liefst nog even terug willen kruipen
maar met dat mooie weer is dat zonde.

@ Verra. ik heb vanmorgen nog iets op de dagdraad van gisteravond laat gezet
misschien kun je daar nog even kijken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja w.b. gisteren. Het blijft moeilijk om geschreven woord, goed te interpreteren.
Soms heb ik moeite als mensen met een kwaaie kop weg gaan. als je er nu eerst eens over praat.
Ikzelf probeer altijd iedereen berichtjes te geven, maar kan niet alles bij houden, dat gaat gewoon niet.
Verder is het goed om naar elkaar, met alle respect voor elkaar, uit te spreken, met inderdaad rekening te houden met de nieuwelingen.
Zo vandaag weer eens verder gaan met de kamer. Dadelijk even wat verf bij halen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeeedemorgen allemaal!

enne....vooral voor Lien....
Tuuuuuuurlijk mag je meedoen!
De dagdraad is voor iedereen!
Welkom hier,klets lekker mee en mocht je iets kwijtwillen....gewoon gillen!
MAAR..................... 1 maar! ben je de eerste van de dag................moet je koffie zetten en ontbijt maken voor iedereen! hihi!!:D

Hoe gaat het Lien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good murning frummers..
Inderdaad een pietsie verslapen Igor..maar dat geeft niet, heb late dienst.
Eerst maar eens bakske koffie en echt wakker worden.
Oooh das Bol weer met het zware weer.... en hondje hier sterft duizend doden tijdens onweer... wat mij betreft dan dat onweer maar beperken tot Bol regio toch ;)
Zo, nu eerst koffie en even teruglezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...