ekstertje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 En verders goedemorgen iedereen!Fikse onweer hier gisterenavond, maar nu buiten wel heerlijk koel:)En nu de kinderen naar school fietsen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goeie morgen lieve Bor. van me.Zo, ben net gebeld door een vriendin. Die werkt altijd mee op de basis. die kan niet komen omdat ze migraine heeft gehad,dus gaat niet mee.Dan krijg ik het lekker druk vandaag. Moet nu de stagiares aan het werk zetten bij de katten, en zelf moet ik de honden doen. Poeh hé. Nou we gaan het wel zien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor. Sha heeft gezegd dat de fles dicht blijft. Vertrouw daar dan ook op, en niet invullen dat het misschien toch.......... Daarmee fok je jezelf op meid. En misschien helemaal voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sorry dat ik zo van het forum verdween, ik was even zo boos dat ik even mijn ei kwijt moestdaarna uitgelogd en zijn leerkracht vast gebeld (hij moest eigenlijk naar stage) en zijn begeleider van de hulpverleningNee, niet de eerste keer dat hij met de politie in aanraking is, helaas.....week geleden net een taakstraf gekregen van 90 uur waarvan 30 voorwaardelijkniet lang geleden heb ik de hulpverlening nog gevraagd of ze eerst weer de krant moeten halen willen ze dit kind helpenblijkt maar weer dat dit als vanmorgen dus eerst moet gebeurengeen idee wat hem te wachten staatmisschien ontaarde moeder maar van mij mogen ze hem een tijdje opnemen ergens (waren we toch al mee bezig)niet dat ik het hem gun maar straks met je 18e een tbs is ook niet alles!en drinken ga ik niet doen hoor!!liters koffie zullen er wel door gaan maar dat is alles nog beteren dan heb ik ook nog eens een echt super lief maatje Snoep die meteen in de telefoon zit om me even te herinneren dat drinken niets oplostmag menigeen wensen zo'n super maatje te hebben als ik hebdat gun ik echt iedereen hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 maar van Snoep blijven jullie af hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 goeiemorgen luitjes.. Neen, niet uitgeslapen, maar geen verbinding met internet tot een paar minuten geleden... Heb dus nog niets bijgelezen, behalve in sneltreinvaart de berichten van vanmorgen... Sha... wat verschrikkelijk ellendig voor je. En nee, je bent geen ontaarde moeder... verre van dat lijkt me. Echt hartstikke rot voor je, en ik hoop dat er een manier is om jouw zoon weer 'op het rechte pad' te krijgen... (wat een vreselijk oubollige uitdrukking, maar kan geen andere verzinnen zo snel) . sterkte Sha, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Moghu Vonnie.Mensen ik ben weer weg. tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ha Vonneke, storing met internet dus...je werd al gemist We zullen zien wat de dag gaat brengen, geen idee, laat het maar over me heen komendan ga ik me nu eindelijk maar eens knap aankleden, stond in mijn ondergoed dat ze boven kwamen dus wat ik snel heb aangeschoten is niet echt passend bij elkaar, ik heb nog net geen hoofdoekje omhoewel....ik had wel mijn handdoek op het hoofd maar die is er nu vanaf, hahafijne ochtend en laterssssssssssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: Shahiremaar van Snoep blijven jullie af hoor Gieregaard!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Fleur...ja ik ben lekker gierig, nananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, ik loop al bijna 7 jaar bij de hulpverleningdikke dossiers vol liggen er van hemzelfs met zijn 9e een tijdelijke opname van 3 mnd gehadtoen ADD geconstateerd, daarna nog half jaar klinische opnamehij is een kind wat eerst doet en dan denktsteelt, liegt, blowed, drinkt af en toe een biertje...net 15 geworden...niet iets om trots op te zijn maar het is zoen ik doe mijn uiterste best om hem op het goede pad te houdenmaar langzaam aan is hij tussen mijn vingers aan het weg glijdenof ik wil of niet, meer dan mijn best kan ik niet doen, en ik heb er echt al heeeel veel aan proberen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Susana had trouwens een uitermate mooie titel voor vandaag vind ik dan hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemorgen,@sha,wat erg voor je.Verder weet ik even niet wat te zeggen.Een ontaarde moeder lijk je me niet hoor.Mensen van een onweer en knallen vannacht,ik ben er om 3 uur uitgegaan en heb een slaappilgenomen.Dus toch nog een paar uur geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sha, klinkt slap, maar jij was juist degene met de antwoorden. Heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemorgen frummers, wat een ochtend Sha, ik hoop dat het een beetje mee valt, maar gezien het niet de eerste keer is ? Toch heel veel sterkte en moed voor je Vroeg uit bed, want ik verwacht elke minuut de dierenarts. Bazma hoest zich weer te pletter, niest volop en eet weer heel erg slecht.Afwachten maar wat ze gaat zeggen hé.Hoi Eks, lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Het enige 'voordeel' wat ik hem kan geven qua drank betreft is de zin:Kijk alsjeblieft wel uit anders beland je straks net als je moeder, op een alcoholforum echt, heb ik laatst gezegd tegen hem! hij is namelijk als de dood dat ik weer ga drinken dus dat beeld heeft hij wel van alcoholmisbruikmisschien al die jaren alcohol toch nog ergens goed voor geweest....hmmmmen voor ADD slikt hij al medicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Will, gisteren toch de dag nog goed doorgekomen? En goed kunnen slapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 @Borr: vriendin van dochter komt niet, dus alles gaat goed vandaag. Vandaag is mijn vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Tatum, ik hoop dat je dochter er ook vrede mee heeft dat haar vriendin niet komtik had vanmorgen nog even gereageerd op je laatste bericht van gisteravondfijn dat je vandaag een vrije dag hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ja Sha, geen drup aangeraakt en dit lag aan een heel groot deel aan dit forum en niwi. Moet dit meer doen VOOR ik begin !!Goed geslapen, maar lang gewroet eer ik in slaap viel. Zo veel slechte gedachten door mijn hoofd, pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Will,goedemorgen.Is de inwendige mens droog de avond doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sha, ik heb je bericht gelezen. Ik werk 4 dagen dus heb elke Woensdag vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; Ik heb net nog geschreven, gisteravond.. Gezien? Gezien, gelezen en gereageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireFleur...ja ik ben lekker gierig, nananana ...ik krijg jou nog wel jij..jij..jij... Veel sterkte lieve Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, we hebben met onze kinderen te doen maar laten nu ook zien dat we anders kunnen en willen en dat is voor de kinderen toch ook weer een mooi gegeven!Bedankt voor jullie lieve woordenik ga even wat anders doen, ik meld me vandaag wel weer..........droog!!want wat er ook gebeurd....niets is voor mij vandaag de aanleiding om het eerst glas te nemen ah, er is markt vandaag....Sha gaat maar eens even shoppen daar, latersssssssssssssssnu ben ik echt weg...............................Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden