lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, als je leestweet je wel wat je losmaakt?en dan niet meer reagerenkom op zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 shaniet gaan stofzuigen ..anders hoor je de telefoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: yajalaZuig ze Sha:D mmmmm..........verder NO COMMENT!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Snoeppppppppppppppp :heart: :heart: :heart: ik doe ieder keer een klein sukje en zet em dan weer snel uithoe achterlijk maar waarinderdaad bang dat ik de telefoon niet hoorso nice to see you!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ha Ya la Bor, je weet dat ik nooit oordeel en zeker niet ver-oordeel.En ik weet ook dat het motto hier is: kom op het forum als je trek hebt.Maar is het niet zo stil aan goed zo?Niet vervelend bedoeld maar ofwel stop met zagen ofwel ga drinken want dit is het ook niet.Hoe dan ook, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 mama jopiehoe moeilijk het ook is.... drinken los niks op en durf het ook gewoon niet hoornuchter is moeilijk maar toch makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 mijn pb's komen terug Borik weet niet of ik iets fout deedof je me geblokkeerd hebtik heb je mn nr gestuurdje mag bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Dat vind ik nou eens een mooie uitspraak. Alles in een zin gevat. quote: Originally posted by: snoepjenuchter is moeilijk maar toch makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 wat een wijze moeder had jij Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor zit je te drinken,laat dat ff weten svpik zit me op te vreten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Mn klusjes gedaan, nu stop ik ermee. Eigenlijk wil ik al dagen mn atelier stofzuigen (heel vies) maar ik moet leren op tijd te stoppen omdat ik geen reserves heb. Reserve tank is leeg en als ik doorga wordt ie nooit gevuld. Nu juist gelunched en tijd voor een napIn een schoon bedje. Besloten dat de middagnap zonder honden gaat plaatsvinden in de toekomst, ze liggen lekker in hun mandje en zo leert Raksha om alleen te zijn. Alleen snachts dus in de slaapkamer. Zo schaaf ik iedere dag mn leven een beetje bij. beetje veranderen, anders proberen, iets toevoegen, iets laten. kleine stapjes, en dan wordt het langzaam prettiger. Vooral, prioriteiten stellen. mn eigen prioriteiten, niet die de maatschappij of mn omgeving van me verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiemaar op visite vragen doek je nog steeds niet. Tig kinderen, zeg, he dáár begin ik niet aan TIG snoep??Hoeveel heb je er wel niet??Heel elftal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiesnoep echt. super! maar op visite vragen doek je nog steeds niet. Tig kinderen, zeg, he dáár begin ik niet aan nou dan heb je pech want vrijdag begint hier de vakantie en kom lekker 6 weken naar jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 en dat is nou precies waar het om gaat Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: yajalaquote: Originally posted by: jopiemaar op visite vragen doek je nog steeds niet. Tig kinderen, zeg, he dáár begin ik niet aan volgens mijn een stuk of 6TIG snoep??Hoeveel heb je er wel niet??Heel elftal?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 ik log nu uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 NICE!!!!!!!! I LIKE!!dacht al dat ik zo,n broedkip was maar jij kan er ook wat van dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, weet je dat je eigenlijk onze lieve heer mag bedanken dat jij je kind nog hebter zijn genoeg ouders waarbij hun kind plotsklaps is weggenomenoorzaak: vaak drank....van de automobilistje kind moeten afstaan of laten gaan is niet leuk, nee erg zelfsmaar jij hebt je kind nog!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 doei Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Okay, mensen, 'k ga boodschappen doen. Ja, een saaie mededeling, maar wat verwacht je anders van hoi polloi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 @Jopie,Will do, Ma'am! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 gunnik maak ook even een lijst voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 goedemiddag frummers....den will oek se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Den niwi séGoedemiddag allemaal ook van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 @Snoepje,Neen maar, er wordt wel misbruik van je g'maakt als je vermeldt dat je van eenvoud'ge komaf (klootjesvolk) bent. Nou vooruit, wat wenst mevrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden