Susana Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen...ook genoten van de prachtige storm van gisteren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ha die SusanaHeerlijk die bui gisteravond, ik heb ook zalig geslapennu even lekker alle ramen tegen elkaar open, koelt zo mooi afsportse zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemorgen Sus en Sha Vreselijk geslapen vannacht. Het heeft hier nog gestormd, echt ni normaal! Ik ben doodop..Weet niet wat voor weer het vandaag wordt. Hopelijk niet teveel regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hey Fleur Balen dat je zo slecht geslapen hebt! Geen idee wat voor weer het wordt.In Noord Holland ziet het bewolkt maar het is nog vroeg dus er kan nog van alles gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Het schijnt in de loop van de ochtend op te klaren, zegt de buienradar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Heeft het bij jullie niet meer geknalt vannacht?? Hier was het met toeters en bellen . De plantjes hebben in ieder geval hun water gehad .Vonneke ligt nog in bed? Tegenwoordig is dat toch zo een slaapkopje Ik moet er weer vandoor en voor Sha . Het is den 10 ng niet maar verdient toch al een aanloopje tot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik ben weer wild met de emotions dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik heb vannacht helemaal niets gehoord, compleet in coma gelegen (ja, zelfs zonder alcohol is dat mogelijk ) wel zie ik dat de plantjes hier ook aanzienlijk water hebben gekregenVonneke misschien een dagje ouder aan het worden? Sorry Von, ik kom je snel even een kopje koffie op bed brengen hoor Ik ga er ook van tussen, ineens van plan om van alles te gaan doen vandaagdus eerst maar snel douchen en aankledenfijne dag allen En Fleur, inderdaad nog niet de 10e maar jij gaat ook erg goed hè! En nog even snel voor ik weg zoeffffffffffffffffffff Goedemorgen grietje, maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 goedemorgen sha en fleur en de rest die nog moeten opstaan. waar is de koffie????het enigste wat ik mee heb gekregen van het 'noodweer' is de plassen water in de tuin vanmorgen. ik heb verder niets meegekregen. ik was zo vreselijk moe. ik lag er ook al heel vroeg in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Op de valreep: hey Igor!!!!!!!!Koffie?? Volgens mij wacht iedereen op Vonneke, die zet tenslotte de lekkerste.............Jij ook een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 goedemorgen max en borrieknorrie.YYYYYYYYYVVVVVVVVoooonnnnnnnIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee opstaaaaaaaaaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Zo, nu eerst richting zwembad,baantjes trekken.Zie jullie later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 fijne dag allemaallatersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Over slapen gesproken, ik ben gisteren bij de verslavingsarts geweest om een doos AD en Refusal. Dus gister de eerste AD gehad, 8 uur lag ik plat. Om 10 uur even genoten van het weer en weer plat tot 7 uur. Heerlijk. Eindelijk goed pitten. Nu aan de koffie en geen centje pijn. Nu wachten totdat de winkel open is, heb zin in verse broodje's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Even mijn gal spuiende dag begon zo mooi.......tot ik net onder de douche vandaan kwam en de bel ging2 politie agenten kwam zoon van 15 van bed lichten, 2 auto's volop in mijn kleine straatnet zoon afgevoerd, diefstal met geweld.............ik zat hier al op te wachten, wanneer zou dit gebeurenwat een ongelooflijke *zooi, ik zou er bijna een borrel van nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 en dat allemaal voor zo'n K blackberry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 zo gal gespuid....koffie en een heleboel peuken en de fles blijft dicht!!sorry, moest het even kwijt, fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goeie morgen beste kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sha. wat lijkt me dat erg zeg, ik zou me kapot schamen.Heb toch al zo'n hekel aan politie die voor je deur staat. Gelijk de hele buurt die staat te gluren.Ben maar blij dat het s'ochtends vroeg is gebeurd.Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 goedemorgen allemaal, wat een onweer gisteren, heb bar slecht geslapen!!!@shahire, wat erg, en wat nu? lijkt me inderdaad geen pretje om zo wakker te moeten worden, succes vandaaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Borretje: maar toch de wereld is niet vergaan...hij is er nog...vogeltjes fluiten, je kan bijna de kalmte ruiken...maar ik kan ook jouw gevoel begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Shahire: wat een toestand, ik hoop dat alles snel opgelost is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Shahire:Wat afschuwelijk! Is het de eerste keer dat hij in aanraking komt met de politie? Wat zal dit schrikken zijn...Hoop dat hij er zelf zo ontzettend van is geschrokken dat hij dit nooit meer doet. Heel veel sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden