will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 spring op je fiets en komen even tot hier Ik kan niet weg want ik verwacht hier nog klanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik weet zelfs niet waar je woont kieke Klanten? Maar dan ben je druk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Pb kieke, ja hoor erg druk zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik kan niet antwoorden via pb Ik zoek het eerst maar eens op want god weet waar dat ligt..Hey ik ben geen vluggertje hoor!! . Me ni afjage zenne. Ik zal es komen kijken hoe chique gij woont aangezien gij mijn bouwwerf al ed moge bewonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dat is ni achter mijnen hoek Zal nog ff duren..ik fiets ni hééééél rap hé. Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Tja, ik ben altijd gejaagd door de wind hé Is 10m fietsen van bij jouw denk ik. En de zon schijnt nog even in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hoog bezoek, fleurtje komt, zal ik mijn bokshandschoenen alvast pakken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Bokshandschoenen????Kijk maar uit jij,straks vind je dr zo leuk, dat je echt moet gaan stoppen met de drankIn 1 klap de smoes weg die je nu nog aan de drank houdDas pas eng:PHeel veel plezier same en de groetjes van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik kom ff een knuffeltje brengen, Hier is het hartstikke gezellig, met een hoop bezoek dus ga ik gauw weer daar naar toe. Wil alleen ff laten weten dat ik aan jullie denk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Lieve lieve lieve tante Bol,die helemaal niet zonder ons kanGeniet lekker van je bezoek, wij zijn er vanavond ook nog wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hoi allen,Heb even een uurtje voordat ik naar LATex ga,Fleur; Wat heb jij toch een heerlijk taaltje!Hoi Twinny,Long time niet gesproken!Gaat alles goed met Je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunnyamelie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Pff... Uitgerekend op de dag dat ik helemaal ga stoppen met drinken, belt mn vader dat ie langs komt en me mee uit ete neemt :-s. Ik zie het maar als extra uitdaging... Zit ik dan op terras met n colaatje, haha.Maar nu ga ik het wel echt volhouden!Fijne middag nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Het is gelukt vandaag. Negatief heb ik in superpositief veranderd Ik heb een hele mooie tweedehandse electrische fiets gekocht. Zelfs zonder ondersteuning fietst hij lichter dan mijn oude fiets. En met ondersteuning lijket het net een brommertje. Geweldig Ook dochter haar fiets mankeerde vanalles, dus die heeft ook een nieuwe gekregen. Ook helemaal naar haar zin. Nu een opoefiets met zo'n voordrager er op.Voor zoveel fietsen hebben we geen ruimte in de schuur, dus nu heeft dochter haar goede AXA-slot van haar oude fiets gehaald en heeft hem verderop neergezet. Ditmaal expres om mee te nemen voor een eerlijke vinder We zullen financieel weer een tijdje rustig aan moeten doen, maar het kon allemaal en ik ben er superblij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Heel veel succes Sunny,Gaat je vast en zeker lukken.Kom je het nog even melden als je terug bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik ben best moe geworden, dus lekker even op de bank met een soap-aflevering. Straks eten we lekker een grote bak salade met een karbonade erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Gefeliciteerd Tatum,Wat kan zoiets dan even een heerlijk rijk gevoel geven he.Lijkt mij ook super zo'n fiets met ondersteuning.Fiets n.l. erg veel.Maar ja, het wil maar niet tussen mijn oren vandaan, dat dat iets voor oude mensen is.(Net of ik zo jong ben,ha,ha)En anders, toch nog maar even doorsparen.Nou, geniet er maar van he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunnyamelie Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zal ik doen rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Oke, mensen.Ik ga naar LATex.Yogakleren ook mee.Morgen weer heerlijk yoga, na 4 weken (vakantie,werken enz.),Wens jullie allemaal een heel fijn droog weekeinde.Enne..morgen wordt het mooi weer he!Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hallo, hier ook ff een zwaar momentje, normaal gaat nu de eerste fles open!! maar nu niet, zit ff lekker tikken, en heb huisje opgeruimd, straks ff koken, maar goed ff onrustig.Kinderen zijn lief aan het spelen, dus alles ff relax, op mijn gevoel na.Ik ga nu maar ff met de hond lopen!!@sunny heel veel succes, maar het gaat je lukken!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 @Sunny: je kunt het!! Sterkte!@Lien: afleiding zoeken, hier op het forum lezen en schrijven.. Mij geeft vooral dat laatste rust.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willHoog bezoek, fleurtje komt, zal ik mijn bokshandschoenen alvast pakken ? Er zijn van die momenten dat ik nog echt vrolijk word van even een stukje teruglezen hier. dit is er eentje. Niks doen wat ik ook niet zou doen he, jullie tweetjes?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hier alles goed! Ben sinds 2 dagen weer droog. Vandaag was er hier een buurtfeest. Ik had het vaste voornemen om geen alcohol te nemen. En Dat Is Gelukt! De kater van woensdag ligt me nog te vers in het geheugen, denk ik. Maar het kwam ook doordat ik vandaag goed in mijn vel zit. Is dat niet het geval, dan heb ik trek. Vandaag niet zo. Het mooiste komt nog: op een gegeven moment vroeg iemand of ik haar glas even wilde vasthouden. Dat deed ik. Het was wijn en die geurde overdadig mijn neus in. Maar ook hierdoor kreeg ik geen trek. Alleen maar meer vastberadenheid van: vannacht lekker slapen zonder alco. Verder met een buurman zitten praten die zat te drinken en die niks aan het leven zonder alco vindt. Tja... die momenten ken ik dus maar al te goed. Dus ik zei dat ik een "haat-liefde-verhouding" heb met alcohol. Dat ik nú weer even niet drink. Maar niet verteld over dat ik stiekem toch wel een alcoholiste ben en bij de Brijder heb gelopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik heb t even moeilijk vandaar dat ik even een regeltje van me af schrijf , is wel een paar dagen geleden dat ik t zo erg had als vandaag maar komt ook omdat t weekend is............met dat ik dit zeg bedenk ik dat t pure onzin in , weekend of niet de trek momenten komen op de vreemste momenten en ik zit er nu mooi mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 MarQ, ik denk dat voor veel mensen hier het weekend best moeilijk is qua alcohol. Even niet het vaste dagelijkse ritme. Goed dat je het hier van je afschrijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden