Marc Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 sha...ben eren de rest ook goeienmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goeiemorgen Snoepje en dubbele marcq Mooi dat je goed hebt geslapen Marq.. gaat goed dus inderdaad. Snoep lekker uitgeslapen en lekker vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ja yvonnevoelt nog niet als vakantie aan de ene kant lekker aan de andere kant ben je wel helemaal uit je ritmemaar laat het maar over me heen komenmaandag lekker met me dochter naar amsterdamvolgens mijn komt er niemand hier uit midden nederland of zoweinig alci s denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zo de hond is uitgelaten en ik heb het droog gehouden, gelukkig!Nu ff een bakkie en dan douche en dan op de foto!!!@yvonne, het was gisteren erg lastig vond ik, maar ik heb me niet laten verleiden, ben lekker op tijd naar bed gegaan, om vandaag weer fris en fruitig op te staan, en dat is toch wel heerlijk!!!Waarschijnlijk gaat het vandaag weer wat makkelijker, de kop is eraf, dag 6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hihi denk je Snoep??? Lijkt me stug hoor. Maar om eerlijk te zijn, ik heb van heel veel mensen geen flauw benul waar ze ergens wonen. Merk alleen wel vaak dat het weer bij velen zo verschrikkelijk veel kan verschillen.. Leuk met je dochter naar amsterdam een dagje.. En dat vakantiegevoel komt nog wel hoor. Klopt ook wel dat het ritme een beetje verdwijnt tijdens de vakantie. Maar ik kon er altijd wel van genieten dat we smorgens lekker alles op ons gemak konden doen. Lekker lang NOG een kopje thee.. Niet op tijd aangekleed hoeven zijn... en alles een net een stukje rustiger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Hier schijnt het al volop, en ik ben een beetje duf. Het harde werken van vandeweek komt er uit, dus ga ik het vandag maar eens rustigaan doen.Vanmiddag krijg ik een boel bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 @ snoepje, dat gevoel ken, het rennen en vliegen is even over, maar je moet nu wel de kinderen thuis vermaken, en ze nemen je hele huis over, en je hele doen en laten, mag ik..... magik....... en dat de hele dag!!!Ik hou erg van structuur ben ik achter gekomen en die is in vakanties ver te zoeken!!Dus weet hoe je je voeltsterkte de komende weken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 goedemorgen frummers....ik dacht vandaag de dagdraad eens te openen, maar om deze tijd isdat een illusie zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Sha,ik heb respect voor hou jij je door deze situatie heen slaat.En wat ontzettend fijn dat je zo'n maatje hebt.Snoepje,gezellig naar Amsterdam.ik woon er héél dicht bij.En nu even koffie,ik werd wakker van de verhuislift,mijn liefste buurtje gaat verhuizen.Ben er wat sip van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 yvonnedat is ook iets wat ik in me leven nog moet lerenom te leren ontspannenlien lekker he zonder kater op staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: niwigoedemorgen frummers.... ik dacht vandaag de dagdraad eens te openen, maar om deze tijd is dat een illusie zeker ? Woehaaaaaaaaaaa Niwi toch Maar lief bedoeld , je mag wel ff koffie bijzetten, het loopt hier aardig vol Ook goeiemorgen trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Schiet mij maar lek... heb ik een heel verhaal zitten typen.... klik op verzenden... nergens meer te vinden fMaar goed, Lien, gaat vandaag vast weer een stukje makkelijker, zeker na het frisse ontwaken van vanmorgen... Tina, jammer is dat dan he? Ik hoop dat er toch ook weer leuke buurtjes voor in de plaats komen.. Bol, lekker rustig aan vanmorgen dan maar.. en ik hoop dat het bezoek van vanmiddag heel gezellig zal zijn hoor. Is het kwasten helemaal af nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dee dee Vonneke maar wel een heel eind. Moet de keuken nog doen en een gedeelte van de kamer. Dat gedeelte was wit en ben er nu met een donkere kleur overheen gegaan dus dekt dat niet. maar ik doe het inderdaad heel rustigaan hoor. Zusje is er dus kan ik niet aan het werk.Ben gisteren bijna niet op het frum geweest en dat miste ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 jopienee hoor joop ...er zit pit zat indrie pubers ...13..14..15 jaaren drie van..1..2..3 jaar allemaal nog in de luiers die van 3 kan jij wel even zindelijk maken tochen ze komen niet maandag maar morgen..maandag zitten sha en ik in het vliegtuigwaarheen zeg ik niet...ben even onbereikbaar...mocht je het echt niet reddenwil fleur ze wel op vangenben je wel heel dankbaar hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 goeiemorgen lieve mensenff zeggen dat ik niet kom vandaagcursus de hele daglees jullie vanavond welfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Doeg doeg Jane en een fijne dag hé?MarQ jouw profiel staat open. Moet je ff aan de moderator vragen of hij die wil sluiten. Zo zien mensen jouw pers. gegevens kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 goede morgen allemaal. is er nog koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Jopie kinderen zindelijk maken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik spring gauw onder de douche, ik ben al laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 nou dat was 3 op 1 rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Jakkie jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 is Jopie zelf toch al zindelijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 als je er zo op reageert, waarschijnlijk nog niet...he Jope maar geeft niet hoor, sommige mensen hebben dat ook wel eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Jopie,Engelse criminelen zijn het niet.Wat het wel zijn daar wijd ik mij maar niet over uit.Het is wel zaak dat ik nu niet overhaast ga beslissen om te verhuizen.Ik ben er al langer mee bezig, tijdens mijn opname zakte het watnaar de achtergrond, dit omdat ik weinig thuis was.Bah, ik word iebel van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden