niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 goed, Marc,ik zal me dan melden half 2 desnamiddags..in het net
Tine Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Hallo mede frommers Ik wil alleen even doorgeven dat het goed gaat met mij!!Ook wil ik nogmaals onderstrepen.....NIETS EN HELEMAAL NIETS IS HET WAARD OM TE GAAN DRINKEN!!JE MAAKT JEZELF LANGZAAM HELEMAAL KAPOT!!JE HEBT MAAR ! LEVEN EN LEEF!!!!!!Dat is voor de meeste van ons zonder drank.Kijk uit om te denken: " ach eentje moet toch kunnen....".NEE !!Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt maar voor mij duidelijk wel !!Lieve mensen haal die kwelgeest van je schouder en rug recht en go !!Ik weet hoe vreselijk moeilijk dit is....maar het is te doen. Deze gedachte heeft me geholpen om het drinken los te laten.....en ik voel me veel beter!!Misschien heb je er iets aan en anders scrollen maar!! Fijne avond nog en een zomerse groet van Tine
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Tine, wat een entree zeg, ik kan maar één ding even zeggen.....wauwwww !!Goedenavond everybody
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Nee dat gaat echt niet, maar dat komt wel weer. Niet forceren quote: Originally posted by: jane4Woman, als dat niet kan toevallig, sta je dan wel open dat je op afspraak op een rustig moment ook bij je arts terecht kan? Ik heb het gevoel dat je al zo gegroeid bent de laatste 'tijd dat je misschien al meer kunt dan je dacht?
Max72 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Gávond, ff met de hond uit en dan naar bed.Begin morgen bij mijn nieuwe werkgever.Ik word morgen om 06:30 opgehaald dooreen collega die in de buurt woont.Mooi, hoef ik niet met het OV.Auto staat daar klaar dus terug kom ik wel:)Prettige avond allemaal nog en tot morgen!!
lien2206 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 goedenavond allemaal, hier alles droog!! ik heb vrienden te eten gehad, en we hebben heerlijk aan het water gezeten!! ahah zo kan het ook.ik nu met hondje lopen en lekker lezen in mijn bed.slaap lekker allemaal en tot morgen
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: SpudMijn nee resulteerde tot een aantal spullen die afgebroken werden en dus ben ik eigenlijk wel blij dat ik zo afwijzend ben. Diene kerel is een vijsje kwijt zekers?
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Ben lekker bezig geweest met muziek, mp3 speler en noem maar op... Nog heel even voor Fleur als ze nog binnen zou komen zeilen: Heb start to run kunnen downloaden via utorrent... alles gratis en voor niets Tijd voor mij om mijn bed op te zoeken.... Trusten voor allen. En voor Max morgen heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Ik zit hier zenne vonneke :DIk wou gaan lopen en toen vond ik de lader van mijnen mp3 niet..tegen dat ik hem had gevonden in een of andere doos in de kelder was de zin over .Iets voor overmorgen hier
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Strak plan Fleur, gaan we overmorgen allebei Hebben nu allebei de boel weer gevonden en gaan ons er twee dagen op voorbereiden.. En nu... wegwezen Von ... Trusten Fleurtje
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Slaapzacht vonneke It's a deal! En natuurlijk heeeeeeeeeeeel veel succes morgen Max. Spannend!!
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: SpudMeerdere vijsjes geleuf ik Fleur. Ik plofte op mijn bed en moest mee aan mijn reacties denken aan Zuske, kijk ik reageer ook pas achteraf. Een explosie, normaliter reageer ik ook explosief maar deze keer was ik te bezorgd om mijzelf en mijn beestjes. Ja en dat blijft aan me vreten totdat ik zeg, deze negativiteit hoort bij jou dus geef ik het ook aan jou terug. En dat ik van mijn twijfel af ben stimuleerd natuurlijk ook, deze gast spoort echt niet. Diene kerel spoort helemmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!! Goed dat je niet reageerde, waarschijnlijk had het dan alleen nog maar geëscaleerd. Pakt dat ge met zo iemand een relatie hebt zeg???Bah!!
Lytse Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Lieve Woman,Een goede kennis van mij heeft ook zo'n haloframe nodig gehad. Ze was van de trap gevallen. Gelukkig had ze het besef om doodstil te blijven liggen tot er hulp kwam.Zij is inmiddels goed genezen. Hoe was dat bij jou? Het was natuurlijk een zware tijd (zei zij, van alleen maar van buitenaf ernaar kijken). Gelukkig voorkomt het een dwarslaesie en andere ellende.Was het voor jou zo erg zwaaqr? Had je voldoende hulp van anderen? Hoe is het nu met je? Heb je nog restverschijnselen?Misschien is het kijken naar die film, met je vriendin, weer een mogelijkheid om het een stukje verder te verwerken? De enige die dat goed kan invoelen ben je zelf.Wat je ook beslist woman: sterkte!Lytse.
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 woman nu ik de foto's gezien heb weet ik wat je bedoelt. ik ken het, (van een kennis) alleen niet onder die naam.en nu naar bed. ik raak maar niet uitgeslapen. ik viel net al op de bank in slaap en kan nu zo weer verder slapen in bed. weltruzzzzzzzzzzzten allemaal
Lytse Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Lieve Max,Morgen heel veel succes op je eerste werkdag. Ik zal aan je denken.Lytse.:present:
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Dank je wel Lytse, lieve reactie Ik heb nu pas weer contact met mn lichaam, dat ik er weer in zit in plaats van ergens erboven hang. het voelt alsof ik weer achter mn gezicht zit, kan het niet anders omschrijven. het was heel heel erg zwaar. echt horror brrrrr quote: Originally posted by: LytseLieve Woman, Een goede kennis van mij heeft ook zo'n haloframe nodig gehad. Ze was van de trap gevallen. Gelukkig had ze het besef om doodstil te blijven liggen tot er hulp kwam. Zij is inmiddels goed genezen. Hoe was dat bij jou? Het was natuurlijk een zware tijd (zei zij, van alleen maar van buitenaf ernaar kijken). Gelukkig voorkomt het een dwarslaesie en andere ellende. Was het voor jou zo erg zwaaqr? Had je voldoende hulp van anderen? Hoe is het nu met je? Heb je nog restverschijnselen? Misschien is het kijken naar die film, met je vriendin, weer een mogelijkheid om het een stukje verder te verwerken? De enige die dat goed kan invoelen ben je zelf. Wat je ook beslist woman: sterkte! Lytse.
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 Lang gesprek gehad met vriendin van de film. heeft me goed gedaan. Fijn is dat, nu snel slapen want ik word lekker vroeg wakker smorgens. Wel fijn hoor. Mn leven is compleet veranderd Slaap wel, fijne dromen xxxx en iedereen bedankt voor de reacties en fijne pb's dagdag xx
Gaby Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Geplaatst 3 juli 2011 niet bijgelezen, kom alleen ff droog melden, en een ieder een fijne nachtrust wensen slaap lekker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden