fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: fleurtjeKirky, begrijp ik het goed? Heb jij je forum afgeschoten? nee hoor , gewoon de stekker er uit getrokken . afschieten zou te dramatisch zijn . Jij leek me het dramaqueen type Duuuuuuuus mensen gaan schuiven? Nou hopelijk om de juiste reden dan..oh ja dat is waar..die bestaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik vind je gewoon grappig Fleur.Maar dat wist je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Volgens mij heb jij tijd te veel Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaIk vind je gewoon grappig Fleur. Maar dat wist je al. Fleur is hilarisch :D Soms..als de zon goed staatJe onrust een beetje weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Het komt en het gaat Fleur,maar het is ietsie beter dan de afgelopen dagen.En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Wordt jij ook al kaal, Kirky, erg he ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hallo Spike,Dat ken ik ook, het commentaar dat ik liever en vrolijker ben zonder drank. Het vervelende is dat mijn wederhelft het direct in de gaten heeft als ik wat gedronken heb. Eigenlijk is dat trouwens ook wel goed. Je verandert dus duidelijk door drank!Lytse.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 En, heel raar,het hielp mij dat jij er ook last van hebt.Niet fijn voor jou natuurlijk,de her en erkenning deed mij goed.Gedeelde smart??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Waarom heb je de stekker uitgetrokken Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goedenavond op deze warme avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, je hebt vast gelijk Albertina.Ik ken ook zat mensen die naar operaties en bevallingen en meer van dat bloederigs kijken, zelfs mensen die ik voor de rest heel leuk en lief vind.Maar ik begrijp daar helemaal niets van en wil het ook beslist niet zien.Dan kijk ik nog liever naar GTST... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Spike, mijn vriendin vind mij zonder drank ook leuker prettiger. En ik begin het zelf ook steeds prettiger te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaHet komt en het gaat Fleur, maar het is ietsie beter dan de afgelopen dagen. En bij jou? Weinig verschil hier..Vandaag een boel overdacht. Kwam niet veel verder dan hoofdpijn. Wist je dan mensen wel tien leugens per dag vertellen? Ik vroeg me af waarover ik ondermeer heb gelogen maar kon niet zo dadelijk op iets komen. Misschien zit het al ingebakken en lieg ik daar nu onbewust over.Verder had ik wel trek. Als iets te lang duurt vergeet je elke beweegreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Adb is waarschijnlijk net hetzelfde Kirky, alleen moet jij het dan niet onderhouden natuurlijk. Dat scheelt een hoop..hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky, was jij daar dan ook een moderator die berichten ging aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 In ieder geval is het nu duidelijk waarom ze daar niet meer kunnen inloggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat geloof ik niet Fleurtje.ADB is toch de thuishaven.Je, niet iedereen, maakt wel eens een tripje naar elders om dan toch weer terug te komen...ADB is de basis zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Wist helemaal niet dat jij een eigen forum had Kirky,Doet er ook niet toe,Ik ga slapen,Fijne nachtrust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Zijn eigen berichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky wat ben je vreselijk goor aan het postenvind je dit nou echt humor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: TeveelDat geloof ik niet Fleurtje. ADB is toch de thuishaven. Je, niet iedereen, maakt wel eens een tripje naar elders om dan toch weer terug te komen... ADB is de basis zeg maar. In sommige gevallen, in sommige gevallen weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaZijn eigen berichten? Daarom Jane.@naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ach jongens, hou toch es op met dat gejerimijeer(sorry Haddock, vast verkeerd geschreven) over andere fora. Iedereen is welkom die 'iets' heeft met drank of juist niet en er van af wil.En wat anderen denken of welke motieven ze hebben weet ik niet. Ik kan niet in andere hoofden kijken om te zien wat een ieder denkt of welke bedoeling erachter zit.Ook goedenavond en weltrusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik heb hier echt lst vangelukkig niet als enige,maar de meesten niet blijkbaarik ga dus uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik ga er toch iets over vragen, over andere fora.Waarom ligt dat zo gevoelig? Het zal mij echt een worst wezen of iemand hier elders ook schrijft en leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden