Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor, kzou zeggen pak een broodje nu ze nog warm zijn.... koelen nu heel snel af hoor.

Ik ga de douche trouwens even opzoeken... mag straks gaan werken en moet er dan wel ff iets anders bij lopen dan dat ik nu doe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het voer zit erin, nu maar wachten tot ik mooi wordt. Eerlijk is eerlijk ik zie er nog steeds niet uit met die vette bierpens en vadsige kop van me. En dat allemaal door een paar biertjes te veel. Het is wat. Maar ja ik heb er 20 jaar over gedaan om dat zo allemaal op te kweken dus duurt het vast ook twintig jaar om het weer af te breken.

Geduld dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marq, das een mooie tijd 3 weken. Daar was ik destijds heel trots op weet ik nog. Pas toen heb ik ook echt besloten het drinken maar even te laten voor wat het was. En kijk nu 4 maand nuchter. Dat gaat jouw ook lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed MarQ, houen zo dus dan :present:
Vera gaat ook als een speer dus... toppie...
En ik denk dat we in het vervolg de koelkast ook maar moeten aanvullen met drinkontbijtjes dus.
Ga ik ook eens proberen, schijnt goed EN lekker te zijn toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah lieverd dat zal dan een spannende week zijn voor je meis. Ik hoop zo dat de uitslag goed is en dat je daarna gewoon weer met je leven door kan gaan. Ook hoop ik dat je toch goed kan slapen zodat je er een beetje tegen kan deze week, want dat is meestal het eerste wat fout gaat.
Zeker als je gaat liggen malen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...