lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Spannend Tina,vooral als je je zinnen erop hebt gezetwe duimen mee hoor.einde guote diskussie maar weer?de zon schijnt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 BOEMHier nog een explosie van 1 wakkereGoeiemorgen allemaalWauw Marq maar twee uurtjes geslapen???Das niet veel.Mijn tip voor jou vandaag:Kijk uit voor de T van HALTTired, staat bekend als trigger(ik kon t niet nalaten je nog ff te zeggen, doe ermee wat je wilt naturlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 regen Boloeps, dan moet ik gauw de B&B gaan schilderen,morgen komen er mensendan moet het in orde zijn,ontbijt ik daarna wel.bye maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 ff Mata Hari nog goeiemorgen wensenhoi hoi MH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ja, we zijn er wel even heen gefietst,nog geen aangelegde straten,dus ploegen.Het ligt prachtig, een uitzicht op de polder,echt heel mooi.Nu de binnenkant nog,we konden niet echt goed naar binnen gluren.Jammer.Morgen bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Dag dag lieve Jane, werk ze hé? Moghu lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 goeienmorgen allemaalheerlijk bakkie weer van yvonneen hier schijnt ook nog lekker de zon ...ga maar even op buien radar kijkenwant als ik me was op gaat hangen begint het meestal te regenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Hoi witje,en anderen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goeiemorgen JaneFijne dag met dit mooie weer!!!Ik ga voor je duimen 10tjeGoeiemorgen lieve Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Bor,voor het goede doel mag het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goeiemorgen Bor en Snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik mis Marc een beetje met zijn muziektip. Dan doe ik er even een. Een klassieker natuurlijkPeter Frampton En voor de liefhebbers van ruigere genre de versie vanDinosaur Jr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Leren is nadoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 of nadoen is leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goeie morgen lief Witje. We hebben op de basis een konijntje dat ook Witje heet. Een scheetje joh, zo'n knuffelkontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Neem m mee naar huis Boldan ben ik ook bij jou:DWel grappig trouwensIk vind ze alle 2 wel goed eigenlijk Jaap:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik ook,Ik moet er van door. Doei, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goedemorgen....ontbijt is al afgeruimd waarschijnlijkals er nog maar koffie is in eerste instantie slecht geslapenmaar toch van 5 tot 8.45 nog mee kunnen pikkenWitte, lees net je berichtje met de herinnering van T van Tiredwas ik even vergetenverklaart misschien waarom ik de laatste dagen weer zo'n trek heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goeiemorgen Sha,Zorg er dan aub voor dat het niet kunnen slapen je niettwee keer te pakken krijgt.Het niet kunnen slapen is op zich al lastig, en daarheb je al genoeg ellende van.Daardoor ook nog is gaan drinken, zou zo zonde zijnGoed dat je het bij jezelf herkent!!!Ik wens je veel slaap toe;)En uiteraard ook een fijne dag vandaagIk ga dr van tussenBen lekker thuis aan t werk dus ik spioneer wel een paar keer vandaaggr Mata Hari:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 goedemorgen, heerlijk bakkie weer, vandaag dacht ik even te kunnen spijbelen van het werk, maar mijn dochter vind het veel te leuk om mee te gaan, dus toch maar op maken om te gaan werken.fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goeie morgen allemaal,weer fris en fruitig??? Ik nog niet helemaal, maar met een bak koffie en een bak yoghurt met blauwe en rode bessen moet het helemaal goedkomen.Weekend komt mijn mannetje weer, ik merk dat ik daarvoor heel veel trek heb omdat ik zenuwachtig ben hoe ik over kom. Maar goed, refusal doet wonderen.Verr, wat ben je goed bezig!Sha, hou vol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ja Mata Hari Het niet kunnen slapen is al lastig genoegik probeer momenteel ook extra alert te zijntoch eerder situaties vermijdenmaar daar ontkom je niet altijd aanals ik de laatste dagen iemand met een glas zie staanheb ik bijna de neiging om dat glas te pakken voor een sloknatuurlijk belachelijk en ik zal het niet doenmaar alleen die gedachte zorgt al voor zoveel onrust in meafgelopen week ben ik een keer 's nachts speciaal mijn bed uitgegaanomdat ik wist dat er een flesje berenburg met nog een beetje inhoudin de prullenbak lagheb continue liggen malen in bed omdat ik zelf dat flesje had weggegooidheb het uit de bak gehaald en leeg gegoten gewoon uit zelfbescherming voor geval datmaf eigenlijk dat ik niet kon slapen vanwege een beetje alcohol in huisdan maar eruit om het weg te kieperennou, jij lekker aan het werkik moet ook stapels verzetten, weet alleen niet waar te beginnen ah, dochter wordt ook wakkerlaterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 goedenmorgen mata hari:present:sha ik snap je hoor heb ook veel trek deze dagenmaar komt gewoon door de vakantie en teveel alleenen denk dat jij ook wel weet waar het vandaan komtga nu even weg ben straks weer terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Snoeppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 hmmmmm...............ja Snoep, diep in mijn hart weet ik denk ook wel waar die trek vandaag komt,maar ik doe het niet hoor, samen uit...samen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden