snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 jopiedenk dat ik gewoon te gevoelig ben..kan gewoon niet tegen verdrietmaar ben ook heel bang dat ik dat verdriet wat die mensen nu meemakenmijn dat ook eens gaat overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 bekkie sterkte en succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Schoentjes zijn 27 jaar oud !Wauw, en ze zitten nog als gegoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 ben even weg naar de fysio...lekker me rug laten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Klein teken van leven van mij hier...Gaat goed hier !!!Drank, mede door de refusal, maar ook door afstand te nemen en mij meer te richten op mijzelf, speelt nagenoeg geen rol meer in mijn leven, al ben ik en blijf ik alert...Op het moment ben ik lekker aan het genieten van een weekje vakantie met mn kids en mn ouders in Brabant en vanaf volgende week ga ik beginnen aan mijn nieuwe baan. Hopelijk trekken daarmee mijn financieen ook zodanig aan dat ik geen gebruik meer hoef te gaan maken van de schuldhulpverlening waar ik nu al ruim 3 maanden op wacht.Kids gaan ook goed.Beiden met vlag en wimpel over naar de volgende klas, mn zoon inmiddels naar speciaal voortgezet onderwijs...Mag dus niet klagen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 @Jopie ik wil je even bedanken voor je postings van vandaag, viel wel een kwartje bij mij Bedankt voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 blondie..je gaat goed zeg:present:jopie..het is ook normaal dat ik het me aantrekmaar blijf met sommige dingen telang lopen en raak het moeilijk kwijten nu aan de strijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 zo,ik ga me maar eens klaar maken om te gaan werken, vanavond een vergadering, dat is een trigger voor mij, voel me altijd onzeker daar, en wil dat gevoel meestal wegdrinken na afloop, vanavond niet hoop ik........laters............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Bekkie veel sterkte meid.Mijn vriendin is gisteren ook opgenomen. Werd tijd:huh:Jopie@ aan jouw postings heb ik altijd heel veel. Lekker duidelijk en leerzaam:heart:Blondie@ Wat fijn weer wat van je te horen en hartstikke fijn dat het zo goed met je gaat. Houen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 We zijn allemaal maar mensen hoor, ik dan in ieder geval wel nee jopie ..dat geloof ik echt niet..jokkebrok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 werkze jopie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 ff snel stiekum pauze houden mag heusssss wel:DWat jammer van het weer he..Het is hier helemaal dichtgetrokken inmiddelsWel lekker tempratuurtje, maar thats it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Goooeeeeeedemiddag allemaal!Hier nog een heerlijk zonnetje hoor Witje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik heb te snel getikt YalalaWant net zo kwam hij hier ook weer Zonnetje werkt altijd lekker positief.Ik ga dus ook maar snel weer aan de ganglaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Heb ik Mata hari weer gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Hoi hoi, snel even binnen en buiten, ben aan't werk en plenty job hier.Alles okay met mij ondanks harde dobber van gisteren. Een vriendin die liegt is geen vriendin meer van mij. Moet er terug vandoor zoef zoef groetjes iedereen, misschien vanavond nog even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 even een SOS voor hierheeft iemand tips: zoon heeft 249 betaald online iets besteldblijkt oplichter, bekend op dat forumik wil er op af natuurlijkadres is van vader- shoarmatent forum heeft m verwijderd en er zijn meermensen ingetrapt, schrale troostaangifte gedaan bij forum/politiehelpt juridisch loket of is er speciaal iets voorpc-crimininaliteit?:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 De hufters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Jane, als dat met visa is betaald, direct naar card stop bellen, kaart blokkeren, en alles uitleggen. Je krijgt een nummer, het wordt teruggestort en nadien gaan ze kijken of er idd oplichting in het spel zit. Heb juist zoiets meegemaakt en centjes netjes teruggestort gekregen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 nee Will, hij heeft geen visa of creditc, gewoon overgemaakt, niks terug te halenik heb net de politie gebeld, hij heeft het goed gedaanmeldpunt internet oplichtingbinnen 24 u volgt aangifte en bundeling als er meer klachten zijn over die knul.we weten meer over hemmaar de politie raadt natuurlijk af om er naar toe te gaanik zit mijn spierballen al te trainen:Dga ff boodschapje doenjullie hoeven je niet druk te maken hoordoe ik welzoon ziet het geloof ik als leergeldis er vrij lakoniek over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 de jongste komt zo weer naar huis...mist zijn moeder en de cavia s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 was ik ook weer eens.. zal ff teruglezen wat er is gebeurd.. heb al wat van jou gelezen jane. klinkt niet al te best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Zoooo klaar voor vandaagHeerlijk hoor thuis werken op zn tijdWat een mazzel Snoepie dat Sha en Janeniet in de jongste zijn/haar bed ligt nu dan.Ik snap wel dat die terug komt hoorwaar is het nou beter dan bij jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Zo de dag is om, nog even bbq-en en dan naar bed. Of toch niet. Ik zie wel. Ben nu al moe, maar dat gaat soms over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 witte jij snapt het helemaalmaar de zolder komt maandag vrij en daar staat een twee persoonsbeddus daar kunnen sha en jane samen knus in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden