Susana Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen....Jopie: jij ook een fijne dag....Ik ga lekker sporten om wakker te worden...tot straks
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Een goede maandag'smorgens allenJopie al op route, Susana al sporten, krijg meteen het gevoel dat ik ook wat moet gaan doenin ieder geval ruim 6 uurtjes geslapen dus een stuk beter dan de 3 van de nacht ervooreerst maar eens koffie, douchen en aankleden
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Gefeliciteerd Hannah1 en Albert :light::light::light:
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 sha goeienmorgen:heart:hannah en albert gefeliciteerd:musicnote:straks me dochter naar de bus brengen ,,die gaat naar loret...bah bah
igor Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 goede morgen allemaal.hannah en albert van harte gefeliciteerd en nog vele jaren
igor Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 te laat snoep. ik ben al klaar, maar als jij zo'n haast heb mag je er nu wel onder hoor.moet je alleen even mijn rommel opruimen.
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Ap en Hannah van harte gefeliciteerd en geniet deze dag maar goed.
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Ha die Snoep, Igor en Bol ik sta al in de startblokken voor mijn werknog even relaxed een bakkie of 2 toe en dan off to goweinig zin vandaag, heb wel leukere dingen te doen maar het is niet andersvoor ik het weet is de dag weer omSnoep, zal wel even raar zijn om je dochter weg te brengenmaar voor je het weet is het weer om, tenminste...bij mij vliegen de dagen
igor Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 ik ben weg. een fijne dag allemaal doe nog een beetje zachtjes want yvonne slaapt nog.
albertina Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goedemorgen,Hannah,Hieperdepiephoeraaaaa!!!!!!Een fijne verjaardag,al weet ik dat je er niet bepaalddol op bent..Tjee,als ik jopie lees zo vroeg op de morgen, ben ik blij dat ik datniet meer hoef.Ik heb ook heel lang bij nacht en ontijmoeten opstaan.
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Werk ze Sha en Igor en een hele goeie morgen Tienie.Hoe is het nu met je Pa? Gaat het weer goed met hem?
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goh, zag je hoe ik per ongeluk jouw naam verkeerd had getypt?Heb je iets leuks op het program vandaag?
albertina Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Dat komt vast wel goed vandaag Bol,beroerder als het weekend kan hetniet worden.
Marc Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goedemorgen allemaal.The Nits - In The Dutch Mountains
witte Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Hannah....Van harte gefeliciflapstaat met je verjaardag. :DB)Het weer zit je in ieder geval al mee vandaagGa je het vieren en zo ja dan zeker in je nieuwe tuin???
albertina Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Ik ben gister in de ochtend weer naarmijn vriendin gegaan.Helpen de rommel van het feest opruimen.S'middags kwamen de ouders van de jongen verhaal halen.Hij blijkt aan epelepsie te lijden, daar wistniemand iets van, ook zijn vienden niet.Dan is drank natuurlijk helemaal not done.De ouders hadden dat vlgs mij wel aan mijn vriendinmoeten vertellen, zeker omdat hij daar wel meerkomt.Mijn vriendin werd erg lelijk beschuldigden de ouders waren nou niet bepaald welbespraakt,wat een types.Toen wij alles de revu lieten passeren bleekdat de jongen pas om een uur of 23 op het feestjewas.Hij had dus elders al flink ingenomen.Ook bleek dat hij zijn medicatie niet had ingenomen.Goed, mijn vriendin is weer wat gekalmeerdvoelt zich niet meer schuldig.Maar we hopen nooit meer zoiets mee te maken.
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goeie morgen Borrie, Veer, Marq en Witje.Borrie, goed geslapen lieverd?
Yvonne Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Goeiemorgen lui... Heb heerlijk uit kunnen slapen... zonnetje is al aan het verwennen en de koffie is heerlijk.. Felicitaties voor de jarigen.. tina, hoop dat je een goede dag zult hebben vandaag en het weekend een beetje achter je kunt laten meis. En wat verschrikkelijk lullig van die andere ouders.... echt ... maar nu dus gewoon deleten ...Snoep, ik denk dat het kind alles behalve 'bah' zal denken vandaag
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Moghu Vonneke.Tien, lekker makkelijk om je eigen fout op een ander te projecteren zeg. Ze hadden inderdaad moeten vertellen dat deze jongen aan epileptie lijdt. Maar het is veel gemakkelijker om te schelden op een ander, dan hun eigen verantwoording te nemen in deze. Bovendien had de jongen zelf ook moeten weten dat epileptie en drank absoluut niet samen gaan. hij heeft er hoplijk van geleerd.Goed dat je vriendin het wat naast haar neer kan leggen.Moghu Jane en Sowhat.Sowhat doe je mee met het weekpact?
Susana Geplaatst 11 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst 11 juli 2011 Verrandering: hoe gaat het met onze deal?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden