MarQ Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Rare dag voor me,ik ben moe moe moe.......en ook wat verveeld wil eignelijk wel drinkenom de sleur te door breken ,ik dacht dat je vanniet drinken meer energie krijgt en fitter voeltmaar dat is de laatste dagen niet zovoel me afgebrand juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: witteDagpact alleen voor vandaag: (wel graag afmelden op deze draad vanavond voor het naar bed gaan) Gezellig Muppie dat je mee doet!! Witte Bolletje Gaby Mupke Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 zou heel goed kunnen dat ik de vermoeidheidopving met alcohol, ik ben al jaren een bier drinkeren weet eigenlijk nog niet goed wat een leven zonderalcohol is........... erg he eigenlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 marcben na een half jaar ook nog steeds niet fit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik knal er nog maar eens de yerba maté in dansoort van kruidenthee, niet lekker, maar helpt bijontgiften en geeft energie. Googlen maar, ik heb eergisterenweer een kg meegebracht uit Scheveingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 hey spike !ja ben idd wezen eten bij dr gister ze is ook gestopt met drinken dat is wel fijn danomdat ik dan niet bij iemand zit die wel drinkhet verblijf in het centrum viel me wel meeik ben wel gauw naaar huis gefietst om maar niet in de verleiding te komen om even "oude bekende" op de zoeken want ik ben tochjaren een fantiek cafe bezoeker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Joris, ik zag je over het hoofd::light::clock::present::light::clock::present::light::clock: gefeliciteerd met je verjaardag! En ik hoop dat je je nieuwe stopdatum eer aandoet!, ook/juist vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ik heb een paar blikjes Red Bull gehaaldeven kijken of ik uit mn vermoeidheids dip kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Spike wat is een RdB draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Goedemiddag,mij krijgt niemand de deur meer uit,ik ben letterlijk verzopen.Of is dat figuurlijk?:$.Ik moest in Amsterdam zijn,bij de VU.Weinig tot geen gelegenheid met parkeren,dus ik dacht, ik neem het openbaar vervoer.Op zich niets mis mee, alleen wachten in deze stromende regen is geen pretje.Ha,ik kon mijn jas uitwringen,een plu was er niet tegen bestand.Mozes kriebel,wat een weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Jeemigdepeemig Albertina toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ach ja Soothe,het kan verkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 in sommige landen verlangen ze heel erg naar regendus wees maar blij dat het hier regenik ben er heel blij mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 OK RdB.Het is al een hele inspannende klus om ADB te zijn.De combinatie is heel zwaar en of het een of het ander zal mislukken.Er zijn mensen bij wie het juist wel goed werkt, maar meestal toch niet.Als je stopt met drinken ga je meestal ook minder roken.En het speelt nog meer op je schuldgevoelens, dat je ook nog rookt.Als ik stop met drinken zeg ik: 'doe alles waar je zin in hebt als je maar niet drinkt'.Het duurt maanden tot een jaar voordat alles je lijf uit is.Een tijdje geleden was ik 6 maanden gestopt met de alcohol en meende ook wel te kunnen stoppen met roken. Dat was dus geen goed plan. De stress was gigantisch en werd haast gillend gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Stoppen met roken,ook dat moet je ECHT willen.Ik denk erover, dat wel.Maar nu nog niet,dus wil ik het nu ook nog niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb een verdraaide kou voor m"n kiezen.Pokkeklimaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 een kou is een virus en lig niet aan het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lekker in je warme bed gaan liggen met een goed boek. Veel drinken (geen alcohol) en rusten.Of neem een gloeiende douche (lekker zweten). Het is toch geen weer om iets anders te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 'Een griep wordt veroorzaakt dooreen virus.Een kou kan je oplopen door het klimaat.Beide ontzetten vervelend,Veel vitamientjes, op tijd naar beden niet roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Verkoudheid en koudeIn tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht geeft koud weer geen of bijna geen verhoogde kans op verkoudheid. De werkelijke reden dat er naar verhouding meer mensen verkouden zijn als het buiten koud weer is, is dat mensen meer binnen met elkaar doorbrengen. Dit vergroot het besmettingsgevaar. Om dezelfde reden zijn kinderen die hun dag doorbrengen in de kinderopvang of kleuterschool vatbaarder voor verkoudheid. De koude zorgt echter wel vaak voor een verminderde weerstand. Hierdoor is het lichaam minder weerbaar tegen het virus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Gatver, moet de hele tijd aan Bor denken. Krijg het niet uit mijn domme hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Snoepje, het voelt in iedergeval rot.Stond op met een gevoel of ik kolengruis in mijn linker oog heb.Kon mijn oog niet openen, tranen zeg,en daar gaat de neus van lopen.Nog is het niet over. Moe en koppijn.Zoiets.Kan toch een kou hebben van tocht of zo.Hoeft toch geen influenza te zijn.Zo, even geklaagd.Stroomt van de regen en de hond moet toch uit.Alles gaat door.Ben een beetje zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 scoote je bent heel erg zieligmaar blijf erbij je wordt niet ziek door het weer of de tocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lees nu de uiteenzetting snoepje.Je hoeft toch geen consult hè.Beetje lage weerstand, dat zal het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/verkoudheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden