Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ja, ik ben even heel en jullie zijn de klos, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Mooi he zo een dagpact.Voor zover ik het begrepen heb heeft iedereen het ondanks de regen buitenvan binnen mooi droog gehouden.Ook wil ik jullie nog even bedanken allemaal voor de mooie complimenten.Ze doen me echt wat.En voor degene die niet adb kunnen drinken, ga nou niet zitten denkendat adb drinken iets geweldigs is.Het blijft net zo scherp opletten als niet drinken en nee het geeft echt nietde roes die je krijgt als je ....weet ik veel hoeveel een ieder van jullie daarvoor nodig heeft.Ik heb keihard aan mezelf moeten sleutelen om zover te komenen geloof me maar dat ik met dat proces nog lang niet klaar ben.Want als ik dat ga denken, dan pas bevind ik me in de gevarenzone....Maak minderen niet mooier dan het is, das mijn tip voor vandaag, want ook dat is en blijft opletten.Gelukkig heb ik ook hier mensen mogen ontmoeten die me daarbij helpen.En volgens mij is hulpvragen op het juiste moment het moeilijkste wat er bestaat,maar echt je komt er verder mee!!!Ik wens jullie allemaal het beste.Bor in het bijzonder vandaag (kan nog net voor 24.00) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 daar zijn we voor Sha,somsnu:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik ben graag de klos hoor Shaals je het moeilijk hebt.Ik zou zeggen, maak die mail, maar verstuur hem morgen pas.Dan staat je boosheid op papier en ben jij het gedeeltelijk kwijtmisschien voor zover kwijt dat je er evengoed lekker van kan slapenMaaaaar morgen pas versturen he...Das beter, want: morgen is alles anders:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb even gerookt en koffie gezetdus al weer aardig afgekoeldmorgen maar weer een nieuwe dag...nieuwe kansenluchtte alleen al op om het hier even neer te kwakken en misschien maak ik straks inderdaad die mail welmaar stuur em inderdaad nog niet opmeestal ben ik namelijk beter als ik het even heb laten bezinkendan kan mijn boosheid namelijk veel netter maar wel heftiger overkomensommige hebben echt oogkleppen op.....nou ja, ben ook niet voor niets van hem gescheiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 sa ist mar krekheintje zegt weer trusteslaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 en het goede nieuws...heb vanmiddag een nieuw pact met Snoep afgeslotenen daar ben ik erg blij om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Jane sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 goedenavond laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Gaat t een beetje shawant ik moet mn bed opzoekenanders loop ik morgen weer achter de wagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Hey late Jaap Witte, ik zit lekker aan de koffie numeeste irritatie is wel gezaktmorgen maar eens duidelijk maken dat hij niet slim bezig isjij voor zometeen alvast een goede nachtrust gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Mooi zo Sha, fijn te horen,want soms kunnen exen aardig in de weg zittenlees ik hier vaker.Laat je er niet door gekmaken en koppel het aublos vd drankIk hoop dat je ondanks alles straks wel lekker kunt slapendas nog altijd het beste medicijn tegen van alles.truste voor straks lieve Sha:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ze heten ook niet voor niks exen jij ook sweet dreams lieve witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lieve Shahire,Wat goed dat je het droog hebt gehouden ondanks de stress. Ga er eerst maar een nachtje over slapen, voordat je in boosheid dingen zegt, die misschien tactvoller kunnen/moeten.@ witte en andere pactgenoten:Ik heb het vandaag gelukkig ook droog gehouden!Slaap wel,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Witte,Jij bent ook een minderaar heb ik gelezen. Ik ben nu ook een tijdje bezig op die manier en tot nu toe gaat het goed. Ik ben met je eens dat minderen zijn eigen problemen heeft, maar het doet me goed te weten dat jij het al zo'n tijd volhoudt.Nu ik nog!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Lytse ook droog gehouden zo te lezenwat zijn we lekker bezig zo met elkaarjij ook welterusten voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik ga slapen,Sha, zeg maar eens goed wat jij er van vind. Irritant dat jullie niet op een lijn zitten. Het is al zo'n *** situatie. Gisteren had ik het over bloemen en vlinders, die kwamen niet in mijn dromen voor, kijken of het met auto's en wolkenkrabbers wel wil lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Schaapjes tellen Jaap, schaapjes tellen..........Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 en ook voor de rest....ben er ook van tussenzoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jopie slaap lekker.(mijn pb werkt weer eens niet, gisteren ook al last van). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden