Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @Niets, het is hier eigenlijk net de echte wereld. Ik begrijp wat je schrijft, herken het ook, maar toch vind ik het ook keer op keer een spiegel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik haak af. Truste en niet tot ziens/lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Dag Niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Je hoeft het niet alleen te veranderen Niets. Maar soms zijn nieuwe impulsen, nieuwe mensen die het roer een beetje keren datgene dat een forum nodig heeft. Sommige dingen zijn natuurlijk en kan je niet tegengaan. Maar het forum schuift echt wel een beetje als er iemand roept. Hoop ik dan toch..Zonder jou stem en die van anderen klinkt het liedje helemaal anders.Ik hoop dat je blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik meld me droog mevrouw Witte. Waar zijt gij? Ik heb een leuke avond gehad. Jullie ook? Of zal ik toch maar teruglezen?* tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Tja, dan haak ik ook maar af...Slaap lekker, rust wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Het is inderdaad al bedtijd. Ik volg Harry. Lekker sliepe allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Je bent een sterke madam Niets. De eerste twee weken of meer zelfs deed je het na heel kort hier te zijn geweest helemaal op je eentje. Had ik eerlijk gezegd nooit verwacht. Want dat vraagt heel wat kracht, zo op je eentje. Zeker al door de situatie waar je toen in zat. Gedaan met je vriend, het hele rijbewijsgedoe,...Ik weet wel zeker dat je even krachtig blijft..een wijf met ballen aan haar lijf..Kom af en toe binnenspringen Al is het om ff te laten weten hoe het met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @spike, doel je nu op Niets? Ieder voor zich... toch? Doe voor jezelf je best, dat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Tijdje niet hier geweest. Veel ups en downs, maar ..... nog steeds droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 slaapwel Teveel en Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: jan1000Tijdje niet hier geweest. Veel ups en downs, maar ..... nog steeds droog. Ik moet jou aan de leiband houden Ik heb je gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @spike, zet het lekker buiten jezelf Zegt toch ook iets over jou, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: MickDag Niets! Dat vind ik nou een boertige reactie se..Vast ééntje uit de oude doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik kruip ook mijn bedje maar eens inGenoeg gezwam voor vandaag..Dinah . Ik hoop dat morgen alles goed gaat. Denk aan je Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @fleurtje, dat klinkt idd misschien wat boertig, had dat anders kunnen doen. Het plopte op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: spikezeker mick, ik functioneer beter als ik er voor anderen ook toe doe Dat is lief, maar we weten toch dat we niemand anders kunnen redden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Nee Mick, dat weet ik niet en dat geloof ik ook niet.Die gedachte is vreselijk...Nu duik ik echt mijn (e)boek en bed in,Slaap zacht,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik kom me ook ff droogmelden hoor.Alles weer overleeft.Ff teruglezenben uiteraard super nieuwschierig hoe het de andere vergaan is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ook droog Witteen aan het haaien kijkenha hahaaaaaiiiiiiiiiiiidag dagslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: TeveelNee Mick, dat weet ik niet en dat geloof ik ook niet. Die gedachte is vreselijk... Nu duik ik echt mijn (e)boek en bed in, Slaap zacht, Harry Die gedachte is vreselijk... ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 ga morgen bijlezen, kom me alleen ff droog melden, Witte het is me gelukt vandaag Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 @Gaby, wat zal jij blij wakker worden morgen.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Voor mij ook tijd om naar bed te gaan.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik kom nog even binnen stormen (met recht buiten)heb het droog gehouden vandaag, kost me op dit moment toch wel moeiteben enorm boos op ex die vanavond met dochter onze zoon heeft bezochtik heb net haar verhaal gehoord wat er allemaal daar is besprokenvoor haar de eerste en laatste keer dat ze met haar vader mee was aldus zijzelfik ga het eerst maar even laten bekoelen voordat ik in de mail klimom hem eens te vertellen 'hoe helpend' hij is naar zijn zoon toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden