BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Maar fijn Albertje dat je wat langer geslapen hebt, issse ook heerlijk met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jopie, ons kent ons ofzo????Hoe weet jij dat nou???? Maar idd, de rottigste klus moet nog....Eerts nog ff een hond uitlaten en dan is die klus ad beurt. Zaag:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik heb ook een klussenlijstje,dat maak ik elke week,voor de rust in mijn hoofd,zeg maar.S'avonds schrijf ik op wat ik gedaan heb en hoede dag is gegaan.Een paar minuutjes werk.Héél helpend hoor,vooral als je een dag denkt,van wat heb ik nu maar gedaan?Dan lees ik mijn lijstje van wat ik wel gedaan hebdoor en dan voel ik mij gelijk een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ach ja, herstel blijft lang werken. Of gewoon leven kun je het ook noemen.Zoveel mogelijk goeie dingen doen om stress te vermijden zodat ik nietsjaggie wordt. Ik grijp niet meteen weer naar de drank maar stress en onrust ook een rotgevoel. Oke, volgende taakje! Doeiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fran vraagt of er niet een chreche is waar ik zo nu en dan ff naar toe kan:huh::angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Wie kan me uitleggen wat nu weer een Burodienst is van Tactus ??Ik wordt vandaag teruggebeld. Toch raar je belt op en een vrolijke stem neemt op, je geeft aan waarvoor je belt en het stemgeluid veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fran vindt dat heel grappig Hannah...ik wat minder....Voutjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 De burodienst is iemand die voor die dag verantwoordelijk is voor mensen met dringende hulpvragen.Per dag is er meestal dan bij veel instellingen iemand die burodienst heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goede middag,ein-de-lijk weer es wat zon!!!!!!!Of die van Macdonalds zijn ook niet slecht BB ? Moet Fran er wel naast blijven zitten want anders als je te wild doet wordt je der uit gezet.Verkoudheid beter Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Alhoewel..die ballenbak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBamDe burodienst is iemand die voor die dag verantwoordelijk is voor mensen met dringende hulpvragen. Per dag is er meestal dan bij veel instellingen iemand die burodienst heeft. Ok, het is me nog niet helemaal duidelijk, maar bedankt voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nog es proficiat met haar goede resultaten hannah!!Was het een beetje leuk de prijs uitreiking?Gaat ze op vakantie, met vriendinnen ofzo?En tja wat wil je met zo'n weer, je zou voor minder ziek worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hannah,die kids van jou doen het zo slecht nog niet.Zo zie je maar weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 OOOOOOOhoooooooooLuzac, je wordt gebeld, dat is belangrijk! Telefoniste ofzo neemt op en speelt je vraag waarschijnlijk door aan een hulpverlener, snappie? En die belt dan terug.Hannah, fijn voor de kinderen en jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ah ja zo wast.maja mijn oma zei nogthans altijd: zie da ge geen kou vat,doe mane sjaal om uwe nek, met zo'n weer..............En nu ga ik terug naar buiten, zonder sjaal. Morgen zou het weer gaan regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBamOOOOOOOhooooooooo Luzac, je wordt gebeld, dat is belangrijk! Telefoniste ofzo neemt op en speelt je vraag waarschijnlijk door aan een hulpverlener, snappie? En die belt dan terug. Hannah, fijn voor de kinderen en jou! Nou heel fijn en het voelt goed, het begin is er. Als ik terug denk aan het gesprek met (gelukkig) een vrouwlijke arts, dan kan ik er nu wel om lachen. Naast mijn man zijn er 2 directe collega's die weten dat hulp heb gezocht. Er komt een moment dat ik open kaart kan spelen, maar die drempel ligt nog te hoog. Een vraag die nu zo in me opkomt, zijn er mensen hier met een baan die het hun leidinggevende hebben verteld en wat was zijn/haar reactie ? mag via pb maag ook via forum reageren (enkel mis dan wel eens wat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nog ff snel dan,leve de caravan en uno voor herfstachtige juli dagen!!!!!Oei dochter drie weken zonder vriendje! Tuin gedaan voor voorlopig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: MsLuzacEen vraag die nu zo in me opkomt, zijn er mensen hier met een baan die het hun leidinggevende hebben verteld en wat was zijn/haar reactie ? mag via pb maag ook via forum reageren (enkel mis dan wel eens wat). Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik het mijn leidignggevende zou moeten / willen vertellen. Ook collega's niet trouwens.Al te veel openhartigheid kan je de kop kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 veel onbegrip dus. tja daar was ik zelf ook al achter. Ik heb het in dit geval op een andere boeg gegooid, dat speelt ook mee. Want alcoholisme ontstaat niet zomaar daar gaat wel wat aan vooraf. ben er vandoor kids halen van school.tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: MsLuzac. . Een vraag die nu zo in me opkomt, zijn er mensen hier met een baan die het hun leidinggevende hebben verteld en wat was zijn/haar reactie ? mag via pb maag ook via forum reageren (enkel mis dan wel eens wat). Ja, da's lastig,als ik je leidingevende zou zijn,zou ik begrip hebben.Ook een alci.Maar er zijn meer mensen die het begrip niet hebbeneen vooroordeel hebben.Persoonlijk zou ik het risico niet nemen,of het moet zodanig zijn dat het je functionerenop het werk beinvloed.Dan kan je overwegen om het wel te vertellen.Ja kan het ook met je hulpverlener bespreken.Het is en blijft lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Een vraag die nu zo in me opkomt, zijn er mensen hier met een baan die het hun leidinggevende hebben verteld en wat was zijn/haar reactie ? mag via pb maag ook via forum reageren (enkel mis dan wel eens wat). ik geloof niet dat ik iemand uitleg verschuldigd ben omdat ikooit eens een drankprobleem heb gehad...mensen die het zelf niet hebben, weten daar ook niks van....en ik weet het...dus dat is voor mij al voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 zo is dat, Jopie...en als ik nu niet meer drink,hoef ik niks uit te leggen ook he..??...toch..?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 och...dat is wel nieuw voor....jij en de buurvrouw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ze praten ook altijd over mijn drinken...nooit over mijn dorst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 hoi hoi goeie middagheb niet zo goed geslapen en ben netvoor de 2e keer wakker en aan de koffie nu.vandaag de 15e ben nu precies een maandgestopt dat is me nog nooit eerder thuis gelukt.en het gaat me wel goed af alleen heb ik nog welde verslavings gedacht dat ik mezelf een keertjemag belonen met 1 of 2 blikjes bier maar daarmoet ik echt overheen zien te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden