Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli


Max72

Aanbevolen berichten

Jammer dat ik vandaag moet werken Borrie, ik had graag samen met je gehuild. Probeer in ieder geval vandaag veel op het forum te zijn lieverd, er zijn zoveel mensen hier die je willen steunen. En vraag veel aandacht als je het moeilijk hebt, dan kunnen we delen. En af en toe toch maar ff een beetje plat zodat je lichaam toch een beetje rust.:heart:

Goeie morgen Bammie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verrandering: ja ik dacht ook altijd dat dit wel sneller zou gaan.
Het schijnt dat de ontgifting bij drie maanden het heftigst is, waarom weet ik niet hoor.
En dat pas na een jaar alle alcohol uit je lijf is verdwenen.
Hoe ze dan aan die 7 dagen komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed geregeld Bor.

Ver, die jeuk kan ook wel ff aanhouden. Heb ik zelf geen ervaring mee maar ken wel iemand die ook een tijd jeuk heeft gehad na stoppen met drinken. Het gaat OVER, echt waar.
Kan ff duren.

Bol. we zullen zien, we zullen zien. Dukkie is erg enthousiast en niet snel onder de indruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlgs mij is de alcohol wel na een paar dagen uit je lijf. Maar het lichaam kan langer nodig hebben om te herstellen van al dat drinken. En dat kan echt wel ff duren.
Herstel heeft tijd nodig, veel tijd. Sommige mensen slapen pas na een jaar of anderhalf weer uren aan één stuk door bijvoorbeeld. Hoor ik zelf ook bij. En gelukkig is ook dat hersteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby als je drinkt, zit je in hele andere soort slaaptoestand. net zo goed als je overdags in een ander soort bewustzijn bent.
Dat je nu je dromen wel kan herinneren komt denk ik doordat je nu op een natuurlijke manier slaapt. Ook je bewustzijn moet wennen aan een nieuwe vorm van functioneren. Maar dat komt goed, alles moet herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje.

Ja het niet (goed) slapen is een crime.
Maar als ik drink slaap ik NOG beroerder en sta nog ellendiger op.
De hele dag is dan al naar de knoppe.

Inderdaad voor ogen houden dat het alleen maar beter kan gaan.
Dat prent ik me nu ook in.
Uur voor uur, dag voor dag en het doel voor ogen houden.

Tot later, want ik moet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, gevaarlijke omstandigheden wat betreft drank bedoel je?

Is het mogelijk toch wat afleiding te zoeken.
Misschien een klusje wat je niet te erg vindt?
Of een film kijken.
Of naar de bib gaan.
Tja ik zeg maar wat.
Sterkte hoor :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige(!) morgen frummers
lekker beachen hier eerst en als het meezit
ook nog op het echte strand. En waarom zou het niet meezitten he?
na geisteren en woensdag.
ff bijlezen en ontbijten
en dan tot latersssssssssssssssss
fijne dag allemaal
Bor, veel sterkte meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verra en An
7 dagen is misschien uit je zweet, ontlasting en oppervlakte,
dan komen de organen en diepere lagen, vandaag maanden soms
en ik heb gehoord dat je op celniveau en in je innerlijke/geestelijke/psychische
lijf het een jaar duurt, net als rouwen om een geliefde. Maar dat jaar is natuurlijk ook maar een gemiddelde en wie is gemiddeld?
Maar het is goed rekening te houden met ups en downs.
Ikzelf zit pas sinds maart/april weer in de lift op een manier waarvan ik voel, ik ben echt ergens door.
Maar ja ben altijd al een trage en laatbloeier geweest, dus gun jullie graag iets meer en sneller:musicnote::heart::musicnote:
dag dag
Heintje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen morgen

Zon is in het land..
Moe

Klopt..Dinah :heart:. Mooie vlinder van me..hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag. En er eindelijk gestart wordt met de behandeling. Het wordt tijd om verder te gaan, dat trappelen ter plaatse is voor niets goed.
Denk aan je :sun:

Sowhat, :sun:, gewoon omdat je zo lief bent


Borretje, :D. Gekke fluit. Goed gedaan! Ff rusten nu, alles op een rijtje en dan..Kick some ass!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlgs mij zie je dat niet helemaal goed Bor.
Moeders zijn bijna altijd nodig. Ik ben 46 en heb mn moeder soms nog nodig. Nou ja, ik wil haar soms
ook nog gewoon nodig hebben. En als je kinderen bellen wil je toch dat je er voor ze bent?
Ik ben geen moeder maar zo werkte het heel vaak wel bij mijn familie. Ieder heeft zn eigen maar als het moeilijk wordt/werd was Mem nog heeel vaak nodig.

En daar komt nog bij: Jij bestaat en leeft toch niet alleen bij de gratie van je kinderen? Je bent toch niet alleen moeder? Maar ook nog vrouw, geliefde, vriendin, zuster, kind, tante etcetera enzovoort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...