Max72 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Zo, eerst even een bakkie,koffie staat dus klaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedemorgen Max en de rest de nog moet komen...Ja...een dag droog want morgen alweer hebben de planten water...Gisteren gezellig gehad in Slagharen, de laste uur regen gehad dus we kunnen niet klagen. Kinderen veel van genoten en ik ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedemorgen Susana.Maak het ontbijt ook maar meten.Broodjes, beleg,verse jus en een zacht gekookt eitjestaan klaar, en voor de liefhebbers een smoohtie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goeie morgen max en susan. Hm... lekker wat een verrassing max... ik val gelijk aan, heb trek. Susan, heerlijk dat het zo meeviel met het weer gisteren. Echt leuk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Het is hier nu droog, maar waait nog wel behoorlijk. Gisteren heeft het de hele dag geregend, van die miezerregen waar je binnen een paar minuten ook doornat van werd, weining wind... maar vannacht is het echt behoorlijk tekeer gegaan.. veel regen en veel wind volgens mij. Op heb moment dat ik uit bed stapte stopte de regen.... misschien.. als ik straks de deur uitstap stopt ook de wind... en heeeeel misschien als ik de deur bij mijn werk binnenstap straks gaat de zon schijnen... zou toch mooi zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Max: ik pakt gelijk de smoethie...lekkerVandaag ga ik lekker naar mijn training voor mijn licentie...iets minder 4 keer moeten te overstappen met de trein... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik gun het je van harte Von, dan hebik zelf n.l. ook een zonnetje vandaag;)Loopze Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Yvonne: er is een grote kans dat het echt gebeurt...gisteren zei tegen mijn zoon: als je aan God vraagt: a.u.b. laat het droog blijven...en het is droog gebleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nou Max heb ik al hard gelopen..de training is voor mijn licentie als masseuse..maar tussen de stations moet ik zeker ook hard lopen anders haal ik ze niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Oke, kneedze dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hihi, dit zonnetje gaat zich nu als de wiedeweer douchen luitjes. :rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een grote bak koffie ik hoor net het weerbericht het wordt 20-22 graden en af en toe zon. waarom kan het niet gewoon zonnig zijn in de zomer.suus weer rennen en kneden vandaag kijk je wel uit dat je niet op je neus gaat als je moet rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ben er weer vandoor.Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 werk ze max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 yvonne ben je klaar? ik moet ook douchen, ik moet ook zo weg. anders schuif maar een stukje op, samen zijn we niet zo breed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Moghu kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Douche is vrij en schoon...ik moet ook zo weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Morgu Bol en Igor... Ben helemaal klaar, fris en fruitig... en moet er vandoor... doei doeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 goede morgen bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Moghu Igie.Werk ze Vonneke.Ik hoop dat we vandaag iets van Borrie horen. Wil zo graag weten hoe het gisteren is gegaan. Nou we zien wel.Ik moet vandaag gaan werken. We zijn van plan om met een paar man ff naar ons vroegere hoofd te gaan. Die kanker heeft. Even een werklijst afgeven en kijken of we wat duidelijkheid krijgen over hoe nu verder. Dus maar kijken hoe het gaat verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ik ben weg.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 knorrie hoe is het met je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 goeienmorgen allemaalmaar vroeg op want de zon schijnten vanaf morgen weet rot weer dus vandaag maar van genieten:rose:gaat het een beetje bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Borrie goeie morgen lieverd. Eerst ff een paar flinke :sun::sun::sun: Daar had ik behoefte aan.Gaat het nog een beetje lieverd? Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen. Je zal nu wel helemaal afgemat zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Mornink. Het was vroeg vanochtend. Hoor tegen 05.00 gebonk en gedoe, Pompiepoeslekker aan het spelen. Nou ja zeg. Pompiepoes is veel binnen met dit weer en was uitgeslapen blijkbaar. hem eten gegeven, daarna op bed spelen met de voeten vd baas. Resultaat, poes ligt nu lekker te slapen, baas is al tijdje wakker....tja.Krant al uit, gids gelezen en zo wat van die dingen. Brr, het ziet er nog zo herfstig uit buiten.Er is een run ontstaan op zonvakanties. Snap ik best. Morgen het regenpak maar mee op mn uitje, wandelen zullen we! Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden