Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Max en de rest de nog moet komen...
Ja...een dag droog want morgen alweer hebben de planten water...
Gisteren gezellig gehad in Slagharen, de laste uur regen gehad dus we kunnen niet klagen. Kinderen veel van genoten en ik ook...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier nu droog, maar waait nog wel behoorlijk.
Gisteren heeft het de hele dag geregend, van die miezerregen waar je binnen een paar minuten ook doornat van werd, weining wind... maar vannacht is het echt behoorlijk tekeer gegaan.. veel regen en veel wind volgens mij.
Op heb moment dat ik uit bed stapte stopte de regen.... misschien.. als ik straks de deur uitstap stopt ook de wind... en heeeeel misschien als ik de deur bij mijn werk binnenstap straks gaat de zon schijnen... zou toch mooi zijn he? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal. doe mij maar een grote bak koffie :P
ik hoor net het weerbericht het wordt 20-22 graden en af en toe zon. waarom kan het niet gewoon zonnig zijn in de zomer.
suus weer rennen en kneden vandaag :D kijk je wel uit dat je niet op je neus gaat als je moet rennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Igie.
Werk ze Vonneke.

Ik hoop dat we vandaag iets van Borrie horen. Wil zo graag weten hoe het gisteren is gegaan. Nou we zien wel.
Ik moet vandaag gaan werken. We zijn van plan om met een paar man ff naar ons vroegere hoofd te gaan. Die kanker heeft. Even een werklijst afgeven en kijken of we wat duidelijkheid krijgen over hoe nu verder. Dus maar kijken hoe het gaat verlopen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mornink. Het was vroeg vanochtend. Hoor tegen 05.00 gebonk en gedoe, Pompiepoes
lekker aan het spelen. Nou ja zeg. Pompiepoes is veel binnen met dit weer en was uitgeslapen blijkbaar. hem eten gegeven, daarna op bed spelen met de voeten vd baas. Resultaat, poes ligt nu lekker te slapen, baas is al tijdje wakker....tja.
Krant al uit, gids gelezen en zo wat van die dingen. Brr, het ziet er nog zo herfstig uit buiten.

Er is een run ontstaan op zonvakanties. Snap ik best. Morgen het regenpak maar mee op mn uitje, wandelen zullen we!

Heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...