lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Tina:heart:fijn dat jij er was.Zo op EENeen mooie filmvoor de zaterdagavonders die thuis zijn
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Ik moet iets lekkers hebben Door de regen dan maar...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 kun je niet wat lekkers bakken Fleurbrrownie ofzo:P
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 beetje veel werk Snoep, hij begint zojongetje van 8, hoogbegaafdalleenstaande moeder enz enzTVgids geeft antwoord online en hij begint nudus je kunt ook gewoon op mijn goede smaak vertrouwen()dag daglaters
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcHet lijkt me toch noodzakelijk om een apart verdedigingspact voor mannetjes af te sluiten voor de meeting op 14 augustus. Krijgen we daar dan een demonstratie van op de meeting?Woman gaat ook al met haar buik dansen.
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 nee belgie 1 Snoep:Diedereen gekeken?zo stilletjes hierlekker boekje lezen dan maaren vast welterustenals er nog iemand komt lezen hier:lips:
Djoon Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Hoi, heb de draad gemist en ben ook niet van plan hem terug te lezen. (Pc heeft kuren).maar wil even zeggen dat ik weer droog sta (wel een nat pak opgelopen, vandaag) en mijn Refusal heb ingenomen.hoop morgen weer op een droge dag, aan mij zal het in ieder geval niet liggen!Slaap lekker, allemaal.
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Slaap kindje slaap...Ik heb een andere film gezien op BE2. Veel leuker Wel beetje teveel spanning dus ben nog helemaal opgedraaid
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Fleur en nu weer 'afdraaien'. Ik ben dood en dood moe, maar kan niet slapen.Zo vervelend.Dus zo maar weer proberen.
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Niet kunnen slapen is een merde..vooral omdat je je op den duur gaat fixeren op het feit dat je maar niet in slaap valt..bah. Gelukkig is het weekend dus als het echt te lang duurt kan je nog lekker bijslapen morgenvroeg
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Afdraaien? Hmmm....rondjes in de andere richting
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Ja dat is waar Fleurtje.Dat stomme slapen ook altijd.Inderdaad maar gewoon accepteren en blijven zitten totdat ik omval of zo.Hoe is het met jouw slapen?
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Ik slaap heel goed An en zolang ik geen vervelende dromen heb die me 's ochtends nog bijblijven vind ik het zelfs best ok dat ik er tussendoor nog uit moet om te plassen ook Ik zie je dadelijk al van je stoel vallen :D. Boem...word je voor je het weet 's morgens wakker met kwijl op de vloer.Ben eigenlijk beetje bang . Is idioot maar als dochter er is voel ik me veiliger om één of andere reden. En het was dan nog niet eens een griezelfilm..
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 ff inloggen(kan niet slapen:D)nee hoorAn, een fakirmatje kopenhelpt gegarandeerdbij thema's zal ik het meditatiedraadje even bovenhalen voor jealleen bij het idee al ontspan je misschien genoeg voor nu:lips:nu gaat Heintje echt slapen, zij wèl
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Fleur dan was het wel een heel enge film.Waar ging het over?Ik zal ns in de gids kijken, bel. 2 toch.
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Zo eng was ie niet An..ik ben gewoon een bangerik met teveel fantasie Bovendien is zo helemaal alleen in een (klein) huisje creepy.
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Fleur, ja dan kan eng zijn.Heb je geen hond dan?Altijd handig zo'n herrie maker.
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Geplaatst 16 juli 2011 Jij bent toch niet zo heel lang geleden terug gestopt hé? Misschien ligt het daaraan dat je moeilijk in slaap valt? Ik had er maar een paar dagen last van denk ik..ik vergeet nogal vlug namelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden