snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ja heel naar..zou er zo zelf van gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Maar dat ga je natuurlijk niet doen!!Dat heeft totaal geen zin.en slaat helemaal nergens op...Het geeft wel aan hoe jij in je maatjeschap zit zeg maar.Dit is een les om toch ook vooral op jezelf te vertrouwenvergeet dat niet Snoepie.Goed dat je je op het pact gezet hebt.Blijf maar lekker hier. Jeetje ik kan me zo voorstellen dat je boos bent....(al is het geen reden om hetzelfde te gaan doen, laat dat duidelijk zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoepie: ja dat zijn van die echte triggers.Ben maar even flink boos hoor.Hoe ga je met dit soort emoties om, die je niet wilt voelen, dat het je zo raakt.Ik moet dat ook eens leren, moeilijk hoor.Helpende gedachtes formuleren.Als ik NU drink omdat ik boos ben op mijn maatje, help ik mezelf niet en mijn maatje niet en morgen heb ik giga spijt.Ik kan beter niet drinken maar mag van mezelf wel iets anders uitkiezen om mezelf te troosten.Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ik weet het wittemaar het voel zo rot ditwe hadden net een nieuw pact af geslotenen alles voor 1 avond drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik doe ook weer mee hoor Wijfie, zet me er maar weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik snap je 200% hoor SnoepieDit zou voor mij ook als heel oneerlijk voelenEcht waar.Ik moet er ook niet aan denken om zo bewust buitenspel te worden gezetZou ik ook heel boos van worden en zeer zeker ook verdrietig.Jullie gaan juist zo goed.Maar ik wil er toch mn best voor doen, dat je snaptdat nu ook opgeven totaal geen nut heeftSnap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 anja mijn eerste gedachten was nou dan is alles voor niks dan mag ik ook drinkenmaar nee ik ga dooren heb met aicha ook nog een pact..dus laat ik haar weer vallendoe ik precies het zelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoepje:gestopt 10-01-2011ik WIL dat woord is machtigzegt men het ernstig stilhet kan een berg verzettendat ene woord IK WIL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Misschien heeft Sha. het per ongeluk fout neer gezet. Dat kan ook. Vanochtend was ze toch nog op het frum? Ik zou me maar niet al tedruk maken.Ze heeft toch niet gezegd dat ze zou gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoepje:heart:en als het waar is dat Sha dat met voorbedachte rade zo doetvind ik dat:angry: echt niet kunnen dus!Laten we hoepen dat het op een misverstand berust, ze klonk opgewekt toen zeafscheid nam, dacht ik toch, ik ga ff nalezen.Maar jij blijft op de rails Snoep, wat er ook gebeurt, je gaat niet terug naar af,vanaf nu heb je een pact met ons èn nog steeds met Aicha èn nog steeds met Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Denk inderdaad aan mij Snoep wij hebben ook een pact. Zet mij er maar bij voor vanavond.Kan me haast niet voorstellen dat Sha gaat drinken vandaag maar dan ben ik ook goed verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ja natuurlijk joh, je moet wel een gogomobiel zijn als je dat op deze manier doet. Alvast de 17 invullen terwijl het de 16e is. Dat zou ik een rotstreek vinden Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 bolletje het is wel echtze heeft het me aan gekondigd...maar ze is nu aan het twijfelen....joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatWaar is Sha eigenlijk naartoe tot dinsdag? dat doet er niet toemaar ze heeft een fles gekochtmaar ze is nu aan het twijfelenhoop dat ze hem weg gooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou ja rotstreek Bolletje???Heeft ook wel wat humor en...een goed voornemen, toch!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoep, laten we maar van het beste uitgaan. Sha is echt wel verstandig.Misschien had ze het in een opwelling bedacht maar als ik je nu hoor komt ze er misschien toch nog op terug. Daar gaan we gewoon van uit:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Heb je ze aan de tel. gehad of gesms't Snoep? Ja dan is het heel erg vreemd zeg. Maar nogmaals laten we op Sha. zelf wachten hoe het nu helemaal zit.Ik denk meteen, als je een maatje hebt, probeer daar dan toch niet te afhankelijk te zijn van, het gevaar zit er dan inderdaad in dat je zelf ook gaat denken, nou als m'n maatje drinkt, dan doe ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoep, sms maar namens onsof mij in elk geval dat we erg teleurgesteld gaan wordenals ze gaat drinken; schrijf maar mama is niet boos, mama is verdrietig dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Avond Sha en drinken? Naaaaaaaahhhhhhhh...ik geloof er geen sikkepit van dat ze zo iets op voorhand verkondigd.Bovendien is het redelijk gemeen van anderen om veronderstellingen te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou Har. ik zit hier nu echt niet in m'n broek te piesen van het lachen hoor. Dit is mensen op stang jagen.Ik heb ook wel eens gehad dat een maatje zei van plan te zijn om te gaan drinken, maar dat is toch weer anders, daar werd het forum niet mee belast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 krijg net een sms dat ze na een stuk of wat smsjes van mijn overtuigd isze doet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Lijkt me verstandig dat je eerst gaat lezen Fleur. Heb ik al gedaan wijsneus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 een hoop dingen werden haar teveel...en het zou alleen voor vandaag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou Snoep, ik zei het toch Sha is best wel verstandig blijft ons pact gewoon staan:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik word er niet mee belast hoor BolletjeIk kan me juist heel goed indenken dat het heel rot voeltvoor Snoepie omdat ze al een half jaar zich aan elkaar optrekkenEen maatje is niet zomaar iets wat je hebt voor de gezellig alleenmaar ook om aan op te trekkenen als de 1 dan loslaat op een manier dat je helemaal niks meerkunt dat lijkt mij ook heel rot voelen.Maar goed ik begrijp dat er toch weer contact is over en weerDus Snoepie komt er wel weer uit met haar maatje schat ik zo in.Das nl wel al vaker gebeurd heb ik weleens gelezen....Ik wens je er suc6 mee snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden