Spring naar bijdragen

woensdag 20 juli

igor

Aanbevolen berichten

Will, Fleur,

Hebben jullie er nog behoefte aan om een tondeuse te huren
of leasen? (Gewoon uitlenen van eersteklas spullen doen we
in dit landje niet gemakkelijk.)

Drie maal daags H&S-shampoo werkt ook wel tegen kriebelende
beestjes (echt waar!) maar dat kan dan wel een langdurig traject
van twee à drie maanden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben alleen maar aangekomen en het gaat nog door, ik ben ook gestopt met roken vorige maand. Nou ja. Het is ook niet zo erg. Het is alleen net die extra irritatie van die te strakke broek boven op de andere irritaties die er soms toch wel is. Ben nog maar sinds 8 juli alcoholvrij en ruim een maand rookvrij. Ik kan soms nog vreselijk geirriteerd zijn dat ik toen ik 14 of nog jonger was het nodig vond een carriere als zuiperd na te streven en er nu mee worstel. Dus nee, ik heb mezelf nog niet echt vergeven. Soms wel soms niet.

Wel heb ik ik al heel af en toe van die fijne herinneringen aan hoe je kon genieten als kind van alleen het gevoel van zacht tapijt onder je blote voeten en ook kon ik me sinds deze week ineens weer verheugen op een avondje film kijken, ik vond er niks meer aan savonds, en opeens had ik weer zin in iets anders dan mijn oude avondinvulling! Joepie... Dus heb ik gekeken naar '28 days', ik denk voor het eerst nuchter gekeken. Ik vond het altijd heeerlijk om met een aantal biertjes naar zo'n film te kijken en te denken dat het mij mij dan nogmwel reuze meeviel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

respect...waarde...normen...
Voor iedereen verschillend. Wie bepaalt wat ondersteunend is? Alleen diegene die het als ondersteunend ervaart. Iemand in zijn waarde laten is simpeler..alhoewel :huh:
Het is net zoiets als..iets is maar zoveel waard als wat een ander er voor geven wil.

Eitjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nanina jezelf vergeven komt wel, dat is een langzaam proces en ik denk dat je dat ook moet leren. We zijn zo gewend om door iedereen op ons donder te krijgen en dat hakt erin. We leren om onszelf ook te gaan zien, als slapjanus, *, zwak persoon en ga zo maar door, te zien. Terwijl we in feite heel gevoelige mensen zijn, anders zouden we niet verslaafd zijn.
Je gaat het leren hoor, als je maar begint om heel trots te zijn op jezelf want er is heel veel moed en kracht voor nodig om je verslaving aan te pakken.
Wens je heel veel succes meid.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik al jaren bezig was met persoonlijke ontwikkeling, mild zijn, vergeven, loslaten, en soms klinkt het me ineens als flauwekul in de oren. Het ging ook eigenlijk alleen maar echt ergens heen in de tijd dat ik niet verslaafd was, zo'n 2 jaar van mijn leven, voor en na de geboorte van mijn kind. In feite kun je elk boek lezen en elke workshop volgen die je wil, zolang je verslaafd bent kom je niet verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
spike

fleurtje,

wat betekent lops?

kneusje II
;)

Heel ff nog..
Ik wou Mupke ooit een kusje geven maar in plaats van de emotions te gebruiken schreef ik het uit. I.p.v. : lips ; (aan elkaar) schreef ik :lops;.
Nu geef ik Mupke alleen nog maar lopskes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...