Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Uhhhhh Fleur... samen met Evy??? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ventileer maar hoor Fleur, daar heb ik helemaal geen moeite meeIk heb meer moeite me de manier waarop er geventileerd wordt.Je hebt ontzettend gelijk dat het leven geen komkommertje isNiet met drank en ook niet zonder drank.Altijd zijn er zaken die spelen of gevoelens die door je donder heen razenen/of juist je gevoel helemaal lam leggen.Ik weet t, net zoals jij t weet en iedereen die hier schrijft het weet.Life sucks af en toe aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: willvanop mijn foon dan maar he. convrats har, maak er een fijne dag van. lieve bollie, you bring a smile to my face. xx Mee eens, ik beleef in haar de warmte, het begrip en inlevingsvermogen, de ervaring, de zorgvuldigheid, het inzicht, de menselijkheid en oprechtheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: jan1000quote: Originally posted by: willvanop mijn foon dan maar he. convrats har, maak er een fijne dag van. lieve bollie, you bring a smile to my face. xx Mee eens, ik beleef in haar de warmte, het begrip en inlevingsvermogen, de ervaring, de zorgvuldigheid, het inzicht, de menselijkheid en oprechtheid. Zo Jan dat is een heel fijn compliment kerel. Dat doet me erg goed te lezen. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedenavond allemaal.Nog van harte Harry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Welke manier is gepast witte? Ik loop niet altijd in de regel..tegenwoordig misschien wat minder zelfs. Dat kent zijn redenen en is inderdaad niet de fout van een ander, ook niet van Niwi.De manier waarop ik reageerde kon dus inderdaad beter. Los van dat verandert het niets aan mijn gevoel ten aanzien van zijn bericht. En al zeker niet van zijn laatste bericht dat ik persoonlijk neem. Iemand in waarde laten is iets dat door mensen verschillend wordt beleefd. Altijd met evy vonnekelater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goeie avond die Max. Hoe is jouw dag geweest vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAltijd met evy vonneke Echt???.. en nu al weer terug? Woooooooooooooow dan heb je wel heel snel gelopen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 He bol,vrij rustig eigenlijk, begin van de middag nog een bootje in Zaandammet paraffine aan boord (soort kaarsvet).Het was mooi weer dus lekker gewerkt eigenlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: willWel bollie, na zo'n fantastisch weekend, nu wat platjes, maar dat is normaal veronderstel ik Is er misschien sprake van verschil in interpretatiein patattenland enerzijds en krokettenland anderzijds??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Wel stil hier nu.Ik was om 16:15 thuis en vriendinging om 17:45 de deur uit, werken.Zit nu alleen met de hond thuis.Is volgens mij voor het eerst sinds ik nietmeer drink, vreemd hoor.Maarja ze is om 22:15 weer thuis, gelukkig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Tsja Marc... dat kan bijna niet anders he? Denk dat Wil het heeft over platjes .. en dan iin de betekenis van plat water... Geen hollandse platjes.. en die betekenis willen mijn zo geliefde zuiderburen niet eens weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik hoop het wel voor Will Marc:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Fijn te horen Max dat je lekker gewerkt hebt. Wel anders hé zonder kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Max en Marc, ben even niet mee hoor Ons Vonneke is er ook se Ik ben ondertussen thuis geraakt en spring eerst even in de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneGeen hollandse platjes.. en die betekenis willen mijn zo geliefde zuiderburen niet eens weten Zijn dat niet die dingen die zo vreeeeeselijk jeuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: willMax en Marc, ben even niet mee hoor Ons Vonneke is er ook se Ik ben ondertussen thuis geraakt en spring eerst even in de douche Lekker douchen Will... In nederland is het woord 'platjes' een vriendelijk woord voor schaamluis , hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 In alle opzichten Bolletje.Ben minder zenuwachtig, nerveusgestressed, onzeker, en heb meerzelfvertrouwen en geduld.Ben rustiger geworden, kan me beter concentreren, relativeren, en schijn de rust zelfsop anderen over te brengen, waarmee hetdan ook weer beter gaat:)(als ze naar heel grote boten moeten b.v., metveel rekenwerk of lastige problemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Lekker douchen Will... In nederland is het woord 'platjes' een vriendelijk woord voor schaamluis , hihi En alleen douchen helpt dan niet Will:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ga ff NCIS kijken, een van mijn favorieten, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Hee Bolletje,Het is voor een hond ook veilig te weten waar hij aan toe is. Probeer niet je menselijke gevoelens op hem te projecteren. Ze kunnen je zo heel smekend aankijken, maar jÃj bent de leider van de roedel.Bovendien slijten vaste rituelen in: bijv. in je mand liggen als wij eten e.d. Mijn hond kwam altijd even kijken als we klaar waren, of er nog iets op de borden lag. Wat groente of een randje vet of zo, kreeg ze dan later in haar bak. Voel je dus vooral niet schuldig!Knuffel,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 P.S. Ik zie dat Puck een zij is. Excuses aan de schattige dame.Lytse.P.S. typefoutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Max,WOW! Wat fijn te horen dat je je zoveel beter voelt! Ga zo door!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Dag allemaal, hou het droog en waarschijnlijk tot morgen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat is juist het probleem Lytse ik projecteer wel mijn gevoelens op haar. Ik houd ze in de gate als ik ze niet zie. Is er iets aan de hand met haar. als ze met de kater aan het spelen is, ben ik al bang als ze een keer piept, dan zit ik gelijk rechtop. Ben nu aan het proberen te denken, als ze te vervelend is bij de kater, dan corrigeert hij haar en bijt hij. Dat is goed want dan weet ze haar plek. alleen zijzelf heeft dat niet door en gaat gewoon verder met in de poten van hem te bijten.Maar ik blijf oefenen want ik moet dit leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden