Spring naar bijdragen

hallo iedereen


djack

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik ben djack uit belgie, 54 jaar, alcoholist

naar aanleiding van een vreselijk autoongeval op 2 januari heb ik ptss.

ik ben 6 weken op de paaz afdeling geweest , waar ik afgekikt ben.Tot vandaag ben ik zo droog als wat, ook bromazepam slik ik niet meer, mindfulnes is mijn leitmotif. hierdoor kan ik, ik zeg wel tot vandaag, alcohol niet meer op de voorgrond brengen. craving heb ik tot vandaag niet gehad, maar ik besef dat dat snel kan keren.

ik hoop op dit forum wat maatjes te vinden, mijn ervaringsdeskundigheid door te geven aan anderen, en mijn positieve instelling te behouden.

kan ik jullie vertrouwen???

net een sollicitatie, maar vind ik ok...

djack ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Djack,

Welkom hier op het forum. Er zijn nog meer Belgen hier, dus voel je niet ontheemd.

Je hebt een belangrijke eerste stap gezet, maar inderdaad nu begint het pas! Dat volhouden en doorzetten, ook als de eerste euforie van het stoppen verdwenen is.

Wij hebben hier een dagdraad, ditjes en datjes. Dat is onze virtuele huiskamer waar we dagelijks bijeen komen. Soms wordt er gelachen en gedold, maar op het moment dat iemand steun of advies nodig heeft, worden we op slag weer serieus.

Er zijn meer mensen met mindfullness bezig, dus als je daarover wat wil delen, kan dat daar ook.

Ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen en hoop je regelmatig te zien op de dagdraad.

Lytse:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Djack,

Welkom hier.

Of we te vertrouwen zijn? Wel dat kan ik moeilijk van mezelf zeggen. Dat moet blijken :)

Ik doe mijn beste vertrouwen niet te beschamen. En ik denk dat dat geldt voor ieder hier.

Hier kun je in ieder geval veel steun vinden.

Groeten

Hanneke :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haj treesje,

lijkt me wel wat om met je wat ervaringen uit te wisselen, ik hoop jou ook wel op dit forum te ontmoeten, zuid-frankrijk zou me ook wel liggen, by the way, door een domme ip-fout heb ik men inlognaam moeten aanpassen,djack ....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...