Spring naar bijdragen

24 juli 2011


fleurtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen,

hier zitten de vogeltjes al de hele nacht bibberend onder een paraplutje, heen en weer geschommeld door de wind, wat een pleuris weer...........
iedereen lekker geslapen? ik heb behoorlijk warrig geslapen, soms heb je van die dromen, die tot de kern van je leven komen en waar je soms wat aan hebt en soms wat in de war van kan raken.
vandaag zie ik het allemaal wel een beetje, niks moet en alles mag zeg maar...
gaan jullie nog iets productiefs doen?
zou vandaag graag gaan touren met de auto en dan ergens een frietje halen ofzo, maar mijn auto staat bij de dealer, helaas.
over twee weken begint gelukkig de voetbalc competitie weer en kunnen we weer naar de FC.
eerst nog maar een kop koffie enzo...... geeuw geeuw toine, die nog niet wakker is, hondje is aan het kwispellen en het komt met bakken uit de lucht vallen, maar even de paraplu zoeken en anders leen ik er wel een van die vogels hmmmm...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen: ja als ik zo vroeg wakker ben dan kan ik ook niet meer slapen.
Gewoon lekker uitslapen, je bed heerlijk vinden en dan nog en nog eens omdraaien.
Dat is me al heeeeeeeeel lang niet meer gelukt.

Gister mooi droog gehouden en vandaag wil ik dat WEER!!!
Vandaag 2 weken zonder drank.
Niet zo bijzonder voor mij, want ik heb hele periodes zonder gedaan.
Nu is het anders, moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Toine

De vogeltjes een parapluutje?? Dan woon jij vast in de andere kant van het land want hier zitten ze op de takken met hun poncho aan :D en het weer.......we zullen het er vandaag maar mee moeten doen, alles wat vandaag aan regen valt kan morgen niet meer vallen!
Vervelend dat warrig dromen, wordt op den duur wel minder als het goed is!
Soms zijn er na die dromen inderdaad wel eens dingen die je tot overdenken zetten.....
Vandaag productief zijn....wordt al moe als ik er aan denk! In ieder geval dochter helpen met de laatste spullen voor haar vakantie als ze morgen gaat en verder moet ik om 13.30 de deur uit naar Leiden en hoop ik om 19.30 weer thuis te zijn, als de ns een beetje doet zoals ze plannen!! Zie er een beetje tegenop maar we zullen het wel weer overleven.
Blij dat ik nu geen hond heb, mag nog even lekker in mijn pyama blijven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen An en Tina.. en Dinah, zag ik ook staan....

Heb een gat in de dag geslapen, pfff, en ben nog niet helemaal wakker.
En wat een weer... het heeft volgens mij de hele nacht onafgebroken geregend....
En nu nog dus.
Maar ja, ieder nadeel heb zun voordeel: ik kan met dit weer niet in de tuin werken... en hoewel ik dat over het algemeen heel leuk vind is een dagje verplichte rust ook best lekker.
Hier binnen nog wat kleine klusjes en dan lekker met een boek op de bank stel ik mij zo voor.

Fleur weer haar bedje in gekropen en toch nog de slaap kunnen vatten denk ik..
An... niet teveel denken aan NOOIT meer dus... gewoon elke dag opnieuw jouw eigen pact voor DIE dag ...


Zo, nu eerst even een bakske en een pafke, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, tis een niet te bevatten drama.
Heb net even het ingelaste journaal weer gezien.
Blijkt dat die man een manisfest van 1500 pagina's heeft geschreven over hoe hij alles ziet.
En over hoe hij al een jaar geleden de aanslag op het gebouw is gaan voorbereiden.

Er zijn nog steeds 4 of 5 kinderen niet gevonden.
Pfff.

Bol, goeiemorgen meis.
Lekker bakkie nemen meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zulke psychopaten voelen ook nooit dat ze echt helemaal verkeerd en slecht bezig zijn geweest. Ze hebben het idee dat, wat ze gedaan hebben, goed was, want ze geloven daarin. Het zijn zieke mensen, die heel veel leed in iemands leven kunnen brengen.
En hij was notabene een gelovig christen zeg. Dan weet je toch dat je niet mag doden?
Ziek ziek ziek zijn die mensen en die mogen nooit meer vrij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Bol, hij zegt zich te realiseren wat voor gruwelijks hij heeft gedaan, maar dat hij geen spijt heeft, dat het noodzakelijk was.
Naja... ik hou dur over op..


Dewa, jammer dat de caravan niet doorgaat,
Maar inderdaad...stug blijven zoeken..
En misschien toch nog een keer het gesprek met je partner aangaan over hoe hij zo plots dat besuit heeft genomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, hij walgt van het persoon wat in mij huist die alcohol belangrijker vond dan afspraken. Hij is er klaar mee. Gisteravond is hij weggereden (ik weet niet waarheen, maar dat behoor ik ook niet meer te weten) Vanmorgen is hij ook vroeg vertrokken.

Hij praat blijkbaar genoeg met mensen, ik durf nog tegen iemand iets te zeggen..... Ik probeer hier mijn heil te zoeken. Ik kan niet alles tegen mijn kind (11) vertellen. Ben nog steeds niet over de jankfase heen.

Ik blijf zoeken naar een snelle oplossing. Zo kunnen we niet onder één dak blijven wonen. Het ergste is. Wij zijn hier ingetrokken. Heb (bijna) al mijn meubeltjes naar de kringloop gebracht i.v.m. overcompleet. Dit is slechts een dik half jaar geleden!!!!!!!! Ik moet compleet overnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...