Spring naar bijdragen

Maandag 25 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Ik ken een hele flauwe mop: Er loopt een belg (sorry) door de woestijn, en hij vind een kameel. De kameel vind van niet!
:D







Is vast een Ollandse mop want ik snap em niet :huh:




ik snap hem ook niet..maar durfde het niet te zeggen....want dan lijk ik weer zo belg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D :D

en weer weg...


Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

:D
:D




en weer weg...






Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"


De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"


Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."


De Belg: "Geef die opdracht dan maar."


En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."


Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."


De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.


Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."


De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.


Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"


Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"


De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."




Whoehahahahahahahahhahaha ff heerlijk hardop zitten schuddebuiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur ik vond jouw mop heel leuk. Over die andere moest ik eerst nadenken!

Sterkte met je etentje. Ik krijg ook de zenuwen als ik moet koken voor meer mensen en heb dat de laatste jaren opgelost door vantevoren zoveel mogelijk klaar te maken: salades, gevulde eieren of tomaten, of wat dan ook. Een hartige taart is ook goed te doen. Ik weet dan tenminste dat het niet mislukt is en zo ja, dan kan ik het opnieuw maken. Scheelt een stuk in de stress!

Liefs, en laat je even weten hoe het afgelopen is?

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
isa

ja klopt hoor de waanzinnige en lytse, maar goed het is wel apart!


Is het dan echt zo'n mannenwereld?!?!?! Als ik hier kijk kan ik dat niet helemaal geloven!



Het is voor vrouwen lange tijd taboe geweest! Zo simpel is het eigelijk. En vaak zijn (lees hier maar) het vrouwen met kinderen. Lange tijd was dat "not-done".

De pizza's zijn bijna klaar! Fijne avond verders, heel misschien tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spike,

Op het ogenblik gaat het wel met me. Ik heb nog steeds een bult op mijn hoofd van de uitglijder van eervorige week. Ik was toen ook nog gevallen! Het is een levendige herinnering aan wat er toen gebeurd is.

Ik doe trouwens vandaag mee met het dagpact. Vanwege mijn lijnen drink ik van maandag t/m donderdag niets. Vorige week ging dat ook goed. Wel ben ik een echte alcie want vrijdagochtend denk ik al aan de 2 glazen die ik die dag "mag" hebben.
Een groot geluk is dat mijn man ook meedoet. Dat maakt het een stuk gemakkelijker. Als ik de verhalen lees van jullie dan realiseer ik me weer wat een geluk ik heb. Mijn drankprobleem is langzaam gekomen en we zijn nu al 40 jaar bij elkaar, dus mijn basis is gelukkig anders. Hij vindt het heel vreselijk en weet bijna niet hoe hij ermee om moet gaan, maar ziet ook mijn geworstel en weet dat ik echt mijn best doe.

Knuffel:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, of ik plannen heb.
Hihi, jij denkt als hij nu wegblijft, dan meld ik me aan. (Grapje hoor)
Vrouwtje, ik weet het nog niet, echt niet.
Niet zo erg veel zin eigenlijk.

Ik denk het niet, maar wat niet is kan komen.


Groet:heart:

De denkert.;)


P.S Bolletje lijkt mij een dijk van een gastvrouw.
Daar zal het niet aan liggen.

Toch, Bolletje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik niet Soothe, wel geeft mijn huis het gevoel dat je helemaal jezelf mag zijn en dat geeft mensen vaak een heel fijn gevoel. Verder probeer ik het zo fijn mogelijk te maken voor iedereen en dat zal wel slagen denk ik.:)
O en Soothe je bent vrij om te komen of niet hoor, maar even tussen ons, ik zou het wel te gek vinden hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...