Noortje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hoiii!!!Zo, even weer wat stukjes op het forum gelezen.Waar is Gunn eigenlijk? Volgens mij toch al best een tijdje geledendat hij hier was ? (ik schrijf dan wel niet veel, maar kom bijna elke dag even bijlezen).Of ging hij dan toch met vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Goedenavond,Met mijn buik is het nog niet helemaal ok. Veel pijnkrampen, dan hop naar het toilet en wachten op de volgende kramp waarna het ritueel zich herhaald. En geen eetlust, voel me net een vaatdoek. Ik kan hier zo slecht tegen. Ben veel te ongedurig om ziek te zijn. En moet vrijdag ook dingen af hebben. Probeer dat zo veel mogelijk uit mijn hoofd te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jaap beterschap, heb je buikgriep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jaap! van mij ook beterschap! vervelend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Lieve Dewa:Je zit op de goede weg. Hou vol. Je kunt het.Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Daar lijkt het wel op. Geen idee alleen waarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Geen idee waar Gunn is. Nadat ik in limburg was heb ik hem geloof ik niet meer gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jaap, dat krijg je zomaar, gratis voor niks.Vervelend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jaapsoms komt het op als .....Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik ga nog even een film kijken, hopen dat het morgen beter gaat. Fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: AlbertRemmoJaapsoms komt het op als ........ en verdwijnt het hopelijk weer als sneeuw voor de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Fijne avond verder! ik ga lekker vroeg naar bed, krijg je van dit weer...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Fijne avond Jaap en Noor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hallo Bol,Ik doe mee aan het pact van vandaag. Gisteren is het goed gelukt. Vandaag therapie, vermoeid en pijn, maar morgen gaat het vast beter!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Lytse,Volhouden het komt écht goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hallo Toine,Toen ik in de WAO kwam viel ik echt in een gat, want ik had altijd alleen maar gewerkt. Daarna ben ik gaan tekenen (o.a. ook mandala's) en gaan schilderen en heb zelfs een tijd les gegeven in zijdeschilderen. Helaas lukt me het grote werk fysiek niet meer en tekenen is niet goed voor mijn nek en schouders, maar dat doe ik de dag voor ik naar therapie ga (dan kan hij het meteen weer uit de knoop halen).Toen mijn man met pre-pensioen ging heeft hij fotografie weer opgepakt. Hij gaat er dan ook alleen op de fiets op uit, als ik in mijn bed moet liggen. Die hobby's kan je zo duur maken als je wilt. Als je iets lijkt, dan leen/koop je het allerminste wat je nodig hebt en probeert het gewoon!Is er vrijwilligerswerk wat je zou kunnen doen? Ik weet dat jij ook niet 100% gezond bent, maar er is zoveel te doen. Er zijn zoveel mensen eenzaam, dieren die moeten worden uitgelaten of verzorgd, in ziekenhuizen en bejaardenhuizen snakken ze naar vrijwilligers ... Als ik lees dat je zo leuk met je vader omgaat, dan zijn ouderen misschien iets voor je? Je moet alleen geduld hebben, maar dan krijg je zoveel leuke contacten en ze zijn altijd blij dat ze je zien!Het zijn maar wat suggesties, maar wie weet?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik ga zo maar mijn nestje inTruste voor straks allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Denk dat je heel waardevolle tips hebt gegeven daarnet Lytse. En ik hoop voor je dat jij je morgen weer een stukje beter voelt dan vandaag. AR, lekker slapen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 AR welterusten.Ik duik er zo ook maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Slaap lekker voor straks allemaal/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Welterusten lieve frummers.Ik heb het droog gehouden!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik ga ook duiken luitjes.. Trusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb het ook droog gehouden vandaag. Ben weer trots op mezelf, en ook op Borrie en Lytse hoor.Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Hier nog eentje die het droog gehouden heeft. Ik ben verder niks te melden vandaag. Beetje een saaie dag. Blehh.Morgen misschien beter.Slaap lekker allen. Ik ga het ook proberen maar twijfel nog even of ik een valiumpje ga nemen. Heel, echt maar heel af en toe mag ik dat van mezelf. Zoals nu. Ik heb last van mn spieren, nek - schouders. En kom alweer een tijdje wat slaap tekort. Misschien knap ik er wat van op.* tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Mag heus wel een enkel keertje MupLekker slapen is ook goud waard op zn tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden