Spring naar bijdragen

dinsdag 26 juli 2011


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Fleurie,


Ikzelf heb het gevoel dat ik mensen niet kan dwingen om over hun problemen op het forum te schrijven. Iedereen is vrij om te schrijven wat hij kwijt wil. En al zeker niet suggeren dat mensen moeilijk zitten of zuipen.


Ook al zou ik het zeker weten, dan nog mag ik dat niet op het forum schrijven vind ik. Laat mensen zelf beslissen wat ze kwijt willen. Als ik me daar onzeker over zou voelen, moet ik daar iets aan gaan doen.



Dus jij vindt dat je Igor of will niets moet vragen over het al dan niet drinken omdat je weet dat ze in een moeilijke situatie zitten?
Vind je dat ik suggereer? Ik las dat bij mezelf niet zo..
Ik vind het op zich geen probleem als mensen niet klaar zijn om hun verhaal te doen. Ik vind het wel lastig als anderen net meer mee zouden zijn en daardoor gepaster kunnen antwoorden of vragen stellen. Het was maar een gevoel van mijnerwegen.
Niets meer of minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu suggereer ik :D

Afstand is wel ok..alleen geeft het mij persoonlijk het gevoel dat ik iemand loslaat op die manier, iemand die ik graag zie en voel dat het niet goed gaat.
Ik ga niet via pb. Ik schrijf haast zelden zelf een pb. Het is niet mijn ding..
Maar ben wil mee in de antwoorden..
Is een ei van mij :D

Bedankt voor de antwoorden. Misschien ben ik wat kribbig

Nu dus echt weg
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fleurie, ik persoonlijk vindt jouw inbreng op het forum heel helpend en fijn, en ik ben het met je eens dat het een adb forum is, dus ja, dat moet gevraagd kunnen worden, daarom zijn we toch hier, ik wou dat ik al zo ver als jou was

@Jane ga je lekker een dagje sauna doen? of gewoon thuis? Geniet van je dag, en neem veel vitamientjes, er heerst een koutje, ook niet zo gek met deze winterse buien, zat me net te bedenken of ik nog een nieuwe winterjas voor deze zomer nodig heb ;)

en nu ga ik even m'n auto wegbrengen voor de keuring, a.u.b laat 'm er door komen (smeek,smeek)

laters..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur ik zou in dat geval toch een p.b. sturen en vragen of het zo is. Dat is misschien dan wat makkelijker voor die persoon om wat antwoord geven. En dan nog zijn er mensen die graag dingen voor zichzelf willen houden. Ik suggereer altijd als ik niet iets zeker weet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, tot het middaguur hier vertoeven en vanmiddag
heb ik (heel spannend) een Quicktest voor
een eventuele ooglaserbehandeling :)
en ik wil vanmiddag eens weer
aan een schilderij beginnen (heb ik
mijn zusje beloofd).

@bol: langzaam lopen: Klinkt niet stom
hoor. Bewust met het Hier en Nu bezig zijn.
Ik sta in de natuur ook vaak stil om even
een bloem aan te raken of een boom. Geeft
ook veel rust

@fleurtje: Je zag zo tegen dat koken op hé!?
En het werd een succes! en nu voldaan moe?
Ik vind het juist heel kleurrijk hier. De één is
wat feller in zijn bewoordingen en directer en
een ander is weer wat genuanceerder. En iedereen
heeft zich toch aan de Forumregels te houden?
Bijv. niet drinken als je op het Forum zit? Ik
waardeer jouw bijdragen en lees ze graag.

@Tien: gezellig dat je hier blijft vandaag en
goed dat je lekker geslapen hebt. Je hebt het
verdiend! :musicnote:

@Jane: goede remedie... sauna... tegen een
verkoudheid. Ik ga morgen ook maar eens een
Spa-tje doen

@Susana: dat voelt goed hé? Een oude patroon
doorbreken. Dat gaat zeker bijdragen aan jouw
duurzaam gevoel van gelukkig zijn.

@An: That's the spirit girl.

Ga nu even wat ochtend ritueeltjes afwerken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie: ja, wat we met die energie zouden
kunnen doen. Ik zit nu weer in de periode
om weer door die eerste weken en maanden
te komen. Daarna, als die sterke lijn weer
aanwezig is, om dit vast te houden en niet
arrogant worden of verslappen... En dus
ook hier blijven terug komen. Velen van jullie
zijn goede voorbeelden daarvan. Ik weet alleen
van Jane, dat ze nu bijna 2 jaar droog staat.
Heel inspirerend. Ook ten tijde van een terugval,
weet ik in mijn achterhoofd dat deze 'huiskamer'
met lotgenoten er is. Het vergt weer moed om
terug te komen, maar ook om hier elke dag te zijn...
dag in, dag uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allen,

hebben jullie trouwens een passie, iets waar je jezelf helemaal in kan verliezen.
heb meerdere dingen waarmee ik mij kan vermaken, maar echt een passie, schijn ik maar niet te kunnen vinden en dan moet je oppassen voor de grootste vijand, "verveling", dat is echt een duiveltje.....
zomaar een vraagje groeten toinenetje:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine,

Ik heb tot verleden jaar altijd gewerkt.
Dus ik ben druk zoekende naar wat ik leuk vind.
Ik houd wel van lezen, ben op tekenles gegaan (mandala's),
helaas zijn er in de zomer geen cursussen
en ik vind het erg fijn om buiten te zijn en te fietsen.

Volgende maand ga ik aan vw werk beginnen,
daar kijk ik erg naar uit.

Ik moet bezig zijn en thuis zijn (tenminste niet de hele week)
is niet geschikt voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine mijn passies zijn schilderen en dieren. Daar kan ik me echt in verliezen en verveel me eigenlijk nooit. Ik zoek altijd wel wat om te doen, zodat ik, als ik op de bank ga zitten, ik een tevreden gevoel heb. Verveling daar ben ik erg bang voor dus zorg ik er voor dat ik altijd wel iets te doen heb. Nu heb ik het geluk dat ik bijna, behalve afwassen,:wacko: leuk vind. Ik ben graag bezig.

Hannah, ik hoop dat het slapen gauw terug komt anders ben je de volgende dag gebroken en prikkelbaar.
Tuurlijk is het moeilijk om je niet mee te laten slepen door de heimwee van je kind. Maar vaak hebben ouders meer moeite hun kind los te laten dan andersom. Dat doet toch vaak erg veel pijn, maar een kind bepaald in z'n eigen tempo wanneer dat gebeurd en hoelang dat duurt.
Poeh ik moet er niet aan denken dat ik ervoor zou staan.:(

Met Kippie gaat het goed, hij eet al wat banaan, kiwi en appel. Nou ja appel, dat vind ie niet lekker.
Verder groeien de rode puntjes van z'n staart heel hard en er zit een diepe warme kleur in. Schreeuwen doet hij gelukkig nog niet aleen wat hele lieve geluidjes.
Ik heb vanochtend geprobeerd hem een beetje te laten klimmen maar dat vond ie reuze eng dus ben ik daar mee gestopt.
Maar verder gaat het prima met hem. wil voorlopig toch de drie voedingen per dag aanhouden tot hij zelf aangeeft wanneer hij echt op hardvoer over wil gaan.

O en ik laat hem inderdaad kortwieken, zo kan hij ook veel buiten de kooi zijn. wil hem nu al wennen dat ik aan z'n vleugels kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine ik vindt ook veel passie in mijn werk, alleen heb ik nu in de zomer winig werk, en normaal gesproken bracht ik mijn dagen dan drinkend door, nu probeer ik dat niet te doen, en dat is best moeilijk, verveling kan idd een duiveltje zijn....

@Jopie, wat een pracht opening deze morgen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal. ik heb wel gedeeltelijk gelezen en zal me even melden.
nee het gaat niet zo denderend en ja ik ben weer flink de mist ingegaan. een aantal mensen weten wat er is voorgevallen.
ik zal m'n best doen om weer overeind te krabbelen. ik was net gestopt met de ad toen er wat vevelende dingen gebeurden. dat kon ik dus niet gebruiken en zocht weer m'n oude medicijn op.
het kringetje was weer rond. ik probeer er weer uit te kruipen. slik weer ad en heb me vanmorgen naar de sportschool gesleept. vanmiddag nog een vervelend gesprek waar een groot gedeelte van m'n toekomst van afhangt. gelukkig heb ik K&B die erg lief voor me zijn en op allerlei gekke manieren toch maar steeds weer proberen op m'n schoot te kruipen hoe onhandig en pijnlijk dit soms is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...