druppeltje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Dag 11 Bor..... Nu echt nog maar een paar dagen en dan kun je weer zelf praten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 borrie volgens mij sta je te trappelen, of vindt je het wel lekker alleen met je zoon ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Borrie Nog maar effe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goeie morgen lieve Borrie,Ik verheug me er op dat je weer lekker mee kunt babbelen met ons lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Bor: nu nog maar 1 hand nodig om af te tellen!!!Heb je de andere hand al klaar om je mobieltje te grijpen?Succes met de laatste loodjes afzondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 ik moest jullie allemaal de groeten doen van Borretje....en zeggen dat alles goed met haar gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 groetjes terug:Dde laatste loodjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Dag 12 alweer Bor. Nog maar twee voor de boeg. Wat zul je er naar uitkijken denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Borrie Mandala is klaar !!! Kom maar...;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Borrie we staan te trappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Tijd is bijna om..... Sta je al in de startblokken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 het is nog vrij onduidelijk wanneer Borretje nu haar internet en gsm heeft....en haar post krijgt...laatste bericht is dat ze het over 2 weken mag "aanvragen" in de hoop het over 3 weken te hebben...aangezien dat steeds wordt veranderd door de leiding daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Ben in staat om er woensdag voor de deur te gaan posten...Bah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Goeie morgen lieve Bor.Nog een paar dagen hé meis? Dan ben je daar weg als het goed is. Volhouden lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Helaas Bol,Lees Niwi maar eens met het laatste nieuws... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Een zware crimineel krijgt meer vrijheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Heu?????? wat nou weer zeg. Wat is dit voor een raar gedoe???? Ze zou toch binnenkort daar weg gaan?????Dat kan toch niet hé? Ze kunnen toch niet zo met de gevoelens van een ander om gaan???$%^^&&*^%% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Blijkbaar wel, bolletje....machtsmisbruik....ambtelijke willekeur.....ze zou binnenkort pas haar post mogen ontvangen...internet en gsm hebben....De opname zelf kan varieren van 3 maanden tot 2 jaar....afhankelijk van..???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Ja ik krijg hoe langer hoe meer het gevoeldat men niet meer weet hoe je met mensen fatsoenlijk om moet gaan.Daar had mijn manneke ook zo'n moeite mee. Je bent gewoon een nr. Bah hier kan ik zo kwaad om worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 jeetje Borrie ze kunnen je toch niet in onzekerheid laten zitten. je was zo goed bezig, ze hebben het gezien. sterkte meid. ik hoop je gauw te lezen en dat je weet waar je aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Druk gespeculeerjammer dat Bor niet kan vertellenhoe het zit of zo komt, wie weet wat de reden/ aanleiding isom een programma aan te passen? EWij niet dus. heb vertrouwen mensendat het wel in Bors belang is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 exuus dat ik er even niet was:light:volhouden,je bent bijna bij deze mijlpaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Sorry, Jane maar ik zie geen belang voor Bor bij eenzame afsluiting van de maatschappij.Helaas juist door dit alles kan ze zelf niks verhalen hier en uitleg geven waarom...Maar goed, ik ben bevooroordeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden