Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Wat een verloren dag. (gedeelte verwijderd door de moderator)Ik voel me ellendig. Het gat in m'n hart wat ik vaak met veel moeite probeer te dichten staat wagenwijd open. Ik vind hier niet wat ik zoek op dit moment. Al die onrust, de eindeloze discussies over nieuwe mensen. Begrijp me goed, niet de onrust DOOR nieuwe mensen. M'n hoofd zit vol met allerlei gedaxhten die ik zou willen delen. Over hoe moeilijk ik het heb nu. En over hoe erg ik het vind dat er zoveel ruimte genomen word om trollen ter discussie te stellen.Laat ik nou altijd gedacht hebben dat de kern was: don't feed the trolls. Maar blijkbaar doen we dat graag. He lekker, er gebeurt weer eens wat.Ik ben te saai voor dit forum denk ik. Fleurtje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 M'n laptop valt steeds uit, onuitstaanbaar.EN ik heb GEEn zin in de nacht.Shahire, ja het bekende rijtje, vervelend.Als je er wat van leert dan is dat mooi meegenomen.En nu gewoon verder waar je was gebleven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Nou Mup... gooi het in de groep Een en al oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Er zijn er hier een boel die zich op verscheidene fora bewegen Soothe. Ik geloof niet in het plots uit de lucht vallen van hele posting over trollen zonder enige aanleiding. En vooral niet zonder het gevoel dat er iemand die onder die definitie valt op dit forum zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Jij saai Mups??????????!!!!!!!!!!!!! HALLO???????????? Lekker sappig billeke van me.Maar kan me vinden in wat je neerschrijft. Is het vandaag je tweede dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Fleurtje,Ik weet niet wat er allemaal speelt en wil het niet weten.Op de vraag van Rae, gaf ik een trollendefinitie.Je ziet ze heel vaak.Ook op Fora over computervragen kunnen de trollen zich roeren.Dus niet slechts een drinkers trekje.Ban de trol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ja Lytse er was veel oud zeer.Het verwerkte oud zeer heeft een plek gekregen in mijn hart, maar het blijven wondjes.Ik heb los gelaten.weet waar mijn verdriet en pijn is ontstaan en kan er nu mee omgaan in nieuwe situaties.Maar in nieuwe wereld loop je toch weer tegen situaties aan die appelleren aan de verouderde normen en waarden waarmee wij zijn groot gebracht.Vier jaar na mijn scheiding dacht ik mijn aandeel in dat huwelijk wel te hebben verwerkt.Ik stond 2 jaar droog en begon een nieuwe relatie.Een relatie waar ik tegen mijn vluchtgedrag aan liep, met onverwerkte flarden van een verleden huwelijk om de oren werd gemept.Bij mijn sexuele gedrag stonden ineens grote vraagtekens en mijn waanzinnige jaloersheid maakte me gek.Ik was een en al wantrouwen.Ik stond in de nieuwe relatie voor precies dezelfde problemen als in mijn verleden relatie.Maar nu moest ik mijn problematiek nuchter onder ogen zien, een operatie zonder verdoving.In het dagelijks leven kan ik tegen een praktisch probleem aan lopen wat me beangstigd.Angst van toen en de eerst reactie is me terug trekken in een hoekje en zoeken naar oplossingen zoals ik dat vroeger deed, in plaats van mijn probleem bespreekbaar te maken.Met iemand je problemen of emoties delen is de ander ook graag zien.Steeds sneller mensen in de arm nemen, vrragen stellen problemen niet voor me uitschuiven is min of meer een tweede natuur aan het worden.In feite is alles bespreekbaar hoe pijnlijk dat soms kan zijn.Maar ook vreugdevolle momenten krijgen de overhand.En dat is werkelijk een openbaring, voor mij althans.En daar ben ik blij mee.Ik wens jou sterkte en neem van mij aan dat stoppen met vluchten een belangrijke positieve wending kan geven aan je leven.Je moet wel lef hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hee Jane,Ik probeer me ook zo op te stellen als jij doet. Ik lees vaak pas 's avonds op het forum en dan zijn de gewraakte berichten al weggehaald. Het is jammer dat er van tijd tot tijd herrie ontstaat, maar ja dat zal vast ook met de alcohol te maken hebben.Liefs,Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Auwch mupje, voel met je mee en denk ook met je mee, alhoewel één bedenking !Een mens kan zich al eens opboeien in een bepaald iets en nadien een beetje spijt hebben van zijn acties.Ik bedoel hiermee de woorden van jopie en niwi. Okay dat er een paar meningsverschillen waren, en abrupte beslissingen, zo zitten de meesten in elkaar, ook ik !! Maar er nadien op terugtreden siert hen alleen vind ik. Het gaat niet alleen over de mening van één of enkelen, maar dit gaat over een heel forum.Ik nuanceer zoveel mogelijk, zift hier en daar en heb ook met enkelen een diepere band dan met anderen, is toch normaal niet ?? Voel je aub niet ellendig, er is al ellende genoeg in de wereld. Hou je bij mensen (hier bv,) die je iets aantrekken of tot wie je je aangetrokken voelt. Niet meer, maar zeker ook niet minder.Me like you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Rudy hoi,Ouwe trol.Dank voor de helpende bijdrage.Groet van Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Fleur Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hey Soothe, wat heb jij nog nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Soothe heeft volgens mij nog heeeeeeeel veel nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Soothe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Mooie Lytse Ga je slapen Mups? Toch nog speciaal voor nu dan :lops; :groot heart;*gekke emotions Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Welterusten mensen:lips:slaap lekkeren Rudy,fijn je weer even te lezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireShahire: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Dat is een goeie Rudy.Ook ik ben voor het leven een alcoholicus.Ik lees veel op het forum en wat helpt neem ik meein mijn bagage.Zo las ik verstandige dingen.Het net weer even in een ander licht zetten van watten dele, of geheel bekend is.Zo houd ik het addertje rustig.Tot ziens Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Rudy, bedankt!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Dag frummers,Ik meld me af voor vandaag, en droog! Welterusten allemaal,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Goh, soothe, rudy, lytse en alle anderen,Voor het eerst sinds mijn scheiding, voel ik me rustiger. Gewoon door de wetenschap dat er iemand is die me wil. Raar hé, maar juist die persoon (voorlopig) voel ik het niet andersom. Toch weerhoud ze me van het drinken of medicatie te nemen. Hell, ik heb ze gewoon niet nodig momenteel.Ik heb al gezegd dat het complex is, alleen het NIET drinken vind ik zo fijn momenteel. Waarom kan ik mijn hart niet openzetten momenteel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik ben niet moe maar zou moeten slapen gaan.Tjit Tsjat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 An en Primula ook trusten."Breek me de bek niet open" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 "Breek me de bek niet open" Oudje?????music;Voor allemaal: Aanpassing: Muzieknoot voor Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden