Susana Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen....heb gevoel week is gevlogen...vandaag alweer naar mijn trainning, nog 2 keer te gaan en ben ik klaar...Ik ga lekker sporten ...Ik begin vast met de dagpact, wie doet alweer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ha Susanajij ook een goedemorgener is een speciaal draadje vaar het dagpact van vandaagzodat die niet in de dagdraad verdwijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goeie morgen Sha.Sport met veel plezier Suus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goeiemorgen iedereen.Dag 3 vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Hoi hoi lieve Bolletje...hoe is het daar?Rae: je bent op de goede weg...volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 mogge allen,lekker geslapen en dan ook nog behoorlijk duffie, ga zo eerst koffie en sigaretje nuttigen.hondje al uitgelaten of beter gezegt, hondje heeft mij uitgelaten, want ik hobbel met hem al kanten uit,jaja een puppie-cursus was niet aan mijn besteed en daar plukken we nu de voordelen van hmmmmm.vandaag begint mij broer aan zijn nieuw baan, dus dat is mooi zo voor het weekend.verders vandaag wat knutselen op kamer en ga zondag weer trainen enzo, nu nog een beetje spierpijn van de laatste martelsessie, als ik hoest voel ik het in mijn grote teen.vanmiddag gelukkig mijn auto weer bij de dealer halen, dus hopelijk is het een beetje mooi weer!ingeschreven bij de zonnebloem voor vrijwilligerswerk, misschien komt er wat uitnu eerst koffie skjglsakjfsad;lfkjfsl;kfjasfs;lkfjgr toine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goeie morgen Rae. 3 :present: voor 3 dagen. Hartstikke knap meid.Suus hier gaat ie perfect. Whoopie doet het hardstikke goed en gaat vandaag weer mee naar de dierenambulance.Ik moet hem eigenlijk nog maar 2 voedingen per dag geven maar dat vind ik allemaal niets. Hij krijgt er gewoon nog 3 en tussendoor lekker zijn fruitprakje.Anders word ik toch erg gespannen. Ik ben erg gericht op het goed eten geven aan m'n dieren. zie ze graag wat stevig. Als ik me houd aan de tijden die anderen zeggen, word ik heel gespannen. maar het is een heerlijk diertje aan het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Bolletje: wat ben je een schat met de dieren, mijn hond is 10 jaar geworden, hij is een bordie collie, heb je misschien tips over voeding, beweging voor oude (of bijna ) dieren. Moeten ze extra vitaminen krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Bedankt, Bol. Voorlopig maar effie mijn icoontje geupdate, om het man/vrouw misverstand op te lossen! Probleem is dat ik die mannenicoontjes niet leuk vind dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 goeie morgen heeeeeeeeeeeeele lieve Borrie van me. Toine wat voor 'n hond heb je? Hoop dat het vrijwilligerswerk door gaat joh. altijd erg fijn als je niet de hele dag thuis hoeft te zitten.suus, als je hond van zwemmen houdt, probeer hem of haar dat dan veel te laten doen. Dat kan al in een bad hoor. Daardoor blijven z'n spieren soepel. Verder hebben oudere honden wat minder behoefte aan eiwitrijk voedsel.Wandelen blijft goed voor een dier, maar als ze wat ouder worden is het beter als je wat vaker, maar mindere afstanden gaat lopen.En verder heeeeel veel knuffelen, daar worden ze heel oud van. B. Collies zijn honden die graag werken voor hun baasje. Hele fijne intelligente dieren die alle gezinsleden graag bij elkaar houden, en heel veel lichaamsbeweging nodig hebben, maar dat zal je zeker al wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 goede morgen allemaal.waar is Yvonne???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goede morgen allemaal,fijne dag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Hihi... goeie morgen luitjes... Heb me voor mijn doen ongelooflijk verslapen Maar geeft niet, want ik heb late dienst... Zo en nu eerst even een bakkie koffie en een pafke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemorgen,lekker geslapen, dat in elk geval..Voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Stien,ik heb je gelezen.Wekom terug,al is de reden minder fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ja dat was niet duidelijk Borrie.Rae heb jij een slurfje dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Moghu Vonneke en de rest.Ik dacht al toen ik opstond, hé waar is die lekkere kof. Von heeft zich vast verslapen.Welkom terug Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Bor, wat een persoonlijke vraag .Maar goed, daar komt het dus wel op neer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 O ja, dat was Bol. Snorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemorgen vroege vogels.Stien ik zag je ook en het goed dat je de weg naar het forum hebt gevonden.Ik zelf was de laatste maanden aan het afzakken.Van ADB naar het overmatige gedoe.Daar schrok ik wel van, je zakt zomaar steeds verder weg.Voor mij is het levenslang.Dat heb ik nu eindelijk kunnen accepteren.Accepteren dat drank niet in mijn leven past.De eerste week was het toch behoorlijk heavy.Dan is het een kwestie van doorzetten, weten waar je voor gaat.Morgen sta ik alweer drie weken droog.Ik voel me gezonder, beter in mijn vel, helder.Voorlopig maar weer vandaag met mezelf afspreken.Vandaag laat ik die eerste staan.Weer een paar stress momenten.Wat doe ik daarmee?Weten dat drank me weer terug gooit.Ik zal vannacht nog ellendiger slapen en morgen spijt hebben,Stien kom op, we gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemorgen allen pffff... kon moeilijk in slaap komen vannacht,dat krijg je als je weinig doet overdag, dus beetje zitten internetten vannacht, nog niet helemaal wakker nu, ga ff koffie pakken en bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ben blij dat dat nu duidelijk is .... ik twijfelde ook af en toe of Rae nou een jongetje of een meisje was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 pffff, had niet door dat we al op de volgende bladzij zaten.... Nog maar een bakske pakken om echt wakker te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Inderdaad hé Bor. 'Heb je een slurfje of een smurfje?' vragen we dus voortaan in 'Wie is wie?' als iemand zich voorstelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden