Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Juli 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by: fleurtje
En ook een goedemorgen hier

Gaby, heb je toch goed gedaan gisteren!? Jullie hebben op zijn minst gepraat..

Begrijp wel niet waarom jullie besloten hebben dat hij niet meer bij jou op bezoek komt.

Was mijn idee Fleur, als ie hier is gaat ie naar huis om sokken o.i.d te halen (blowen dus ;) ) ,en komt stoned terug, maar dat merkt niemand aan hem, want hij doet het al 25 jaar dagelijks en niets aan de hand, het doet ook niets meer voor hem blabla, je kent het wel dat junkie gepraat, want als ik zeg; ''joh als het je toch niets doet, kun je het toch ook laten?" maar nee, dat gaat niet, want zijn lichaam schreeuwt erom, en hij kan er ook niet mee stoppen, zou het willen, maar kan het nu niet, ook niet nodig, want financieel kan ie het betalen,en hij heeft er geen last van, oke voor zijn gezondheid zou het beter zijn, maar dan zou er eerst een waarschuwing van de dokter moeten komen, dan zou ie zo stoppen,
ach zo herkenbaar....
en ook zo vermoeiend..........
dus als hij hier is, zit ik maar te wachten tot ie weggaat om te blowen, maakt het voor mij niet echt ontspannen, als ik daar ben, ga ik gewoon weg als hij gaat blowen, en kan ik nog iets gaan doen, klinkt misschien raar,maar wil het zo eens proberen, en dan ben ik er ook eens even uit. ach we kijken het een maandje aan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks openluchtconcert. Hoog risico. Iedereen loopt er rond met joints en bier. Met vrienden. Met een liefje. 't Meisje waar ik dol op ben zal er allicht ook zijn. Maar ..

Ik heb geen geld :D

Dus ja, zou me al droog kunnen melden voor deze avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera,kan weer pb'tjes verzenden en ontvangen,vraag mij niet hoe ik het gedaan heb,iets met "popups" die geblokkeerd werden,enfin het werkt weer,pfoeh wat heb ik ook een hekel aan dit geklooi,ding moet het gewoon doen!
Is er al animo voor het zondagpact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera,kan weer pb'tjes verzenden en ontvangen,vraag mij niet hoe ik het gedaan heb,iets met "popups" die geblokkeerd werden,enfin het werkt weer,pfoeh wat heb ik ook een hekel aan dit geklooi,ding moet het gewoon doen!
Is er al animo voor het zondagpact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ik heb ook meer trek in zoetigheid gekregen, voorheen at ik nooit koekjes ofzo, nu wel, en gebakjes :P
en hele repen chocola :$

maar tegenwoordig neem ik magere kwark met mueslie en vers fruit, net op met kiwi en nectarine heerlijk, en stuk gezonder,

vanavond naar zo'n straatfeest, het is tenminste droog, weinig zin, maar ik merk dat ik mezelf een schop onder m'n kont moet geven, anders doe ik niets anders dan in bed liggen,
ja, ik ben na de yoga in bed gaan liggen, en in slaap gevallen, net wakker, en lig nu met lekker kopje thee in bed te frummen , moet ook zeggen, heb lekker bedje, en voel me lekker in de slaapkamer, eigenlijk beetje m'n woonkamer geworden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment zelf zal ik het niet moeilijk hebben met drank. Het is vooral het moment dat ik in een vlaag van duisternis plots naar huis ga om me lam te zuipen. En dat zal weinig met die jointjes en biertjes te maken hebben, maar vooral met eenzaamheid en de mogelijkheid/stress/hoop/angst om die persoon tegen te komen.

Maar goed, geen geld dus. Ik ben wel benieuwd hoe ik dat gevoel dan ga opvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

herkenbaar Rae, ik ging ook het liefst naar huis om me daar dan gezellig in m'n eentje helemaal van de wereld te zuipen, rare gewoonte is dat toch he, en ja dat had bij mij ook met eenzaamheid te maken, maar uiteindelijk isoleerde het me nog meer, daarom ga ik ook wel vanavond, anders lig ik enkel in bed, maar ik ben nog nooit zo eenzaam geweest als toen ik begon met stoppen, dus niet meer in de kroeg kwam, en niet meer met mijn drinkebroeders omging, ik had niemand meer, en eenzaamheid is vreselijk, het kon mij echt tot waanzin drijven...
daarom heb ik me ook voorgenomen om 2011 minder eenzaam te zijn, meer te ondernemen=durven, een beetje beter zelfbeeld proberen te krijgen en dingen te regelen zodat ik minder vaak alleen ben, o.a dit forum ,maar ook in real life

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, als je dat NU al weet dan moet het je niet benieuwen hoe je dat gaat opvangen.

Verzin NU een plan.
Want geen geld hebben is niet het beste plan om van de drank af te blijven.
Het kan je zomaar aangeboden worden of wat anders.

Als je naar huis gaat dan: ......

Of een helpende gedachte:

Als ik me zo voel en ik wil drinken EN ik geef eraan toe dan: ...
en ik kan beter .... doen dan zal ik morgen blij zijn met mezelf en mijn
eigenwaarde blijft overeind.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Verzin NU een plan.

Want geen geld hebben is niet het beste plan om van de drank af te blijven.

Het kan je zomaar aangeboden worden of wat anders.

Dag An,

Het is vrij waterdicht hoor. Er mag mij nog iemand iets aanbieden, het doet me niks, tenzij die persoon mij minstens 3 flessen wijn en 30 sigaretten aanbiedt om thuis in m'n eentje op te drinken. Dan pas riskeer ik uit te glijden.

Maar .. los van alcohol, zal ik je raad opvolgen en reeds beslissen wat ik doe als ik als een zwarte schaduw thuiskom. Niet om droog te blijven, maar gewoon om mezelf wat op te krikken.

Groets,
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn ben ik weer aan het drinken. Dochter is bij oma en blijft daar nog even. We hadden gisteren "slaande ruzie".

Vandaag heb ik een confrontie gehad met dochter en moeder.
Dat is niet goed gegaan.

Ik hoef mijn moeder voorlopig niet te zien.

Zij zorgt voor dochter en als ze er zat van is dan doe ik het weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

vind je het erg dat je nu drinkt?
Of zie je het als welverdiende vakantie?

Ik ken jou niet echt, ik ken jou wel via woman die jou wel kent.

Dat je een te gekke meid bent, die het niet makkelijk had.
Maar er toch alles aan gedaan heeft om te zijn waar je nu bent.
Ik ben niet iemand die zegt van oh een slppertje,niet erg, of ook niet stomme trut wat doe je nu, nee maakt mij verder niet uit.
Maar wat ik wel zeg, is hey, blijkbaar vind je het zelf niet zo cool dat je gedronken hebt, dus niet goed!!!

Neem jezelf tezamen en doe wat jij zelf weet wat goed voor je is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...