Spring naar bijdragen

Maandag 1 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

Augustus oogstmaand.
Ik heb nog een heel oud kinderboek van Rie Cramer over Augustus... Oogstmaand... moest ik daarnet opeens aan denken... zo leuk.

Maar eerst even een bakkie , een peukje en teruglezen.
Koffie en thee staan al klaar lui.
En een hele goede morgen overigens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen lieve mensen....
Hoi hoi Yvonne...klaar voor deze week?
Ik heb een heel leuke leerzaam weekend gehad. Bij Efteling tot 22 uur gebleven, we waren op, gisteren geslapen tot 11 uur...het was nodig.
Gisteren een verslag af gekregen...ben heel blij mee, nog 2 te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers,
ik ben veilig aangekomen in Brijdorado. Gelukkig krijg ik geen thiamine spuit in mijn lieve achterste omdat ik de laatste 10 weken bijna niet heb gedronken.
Lieve Borrie het is OK zo, ik kwam gister ook wat onhandig uit de hoek, misschien door de stress rondom de opname, sorry daarvoor.
De crisis is voor mij een goede optie, ik weet best dat ik het daarna zelf weer moet doen, maar voor mij werkt het als soort shocktherapie. Als ik die mensen daar zie dan realiseer ik me dat ik het zo slecht nog niet heb en dat het altijd erger kan. Het natraject staat al helemaal vast. Ik ga verder met mijn leefstijltraining en daarna een jaar lang ADHD en alcoholcursus.
Iedereen een fijne en droge dag vandaag. Geloof dat ik me zo moet melden voor het ontbijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets, heel veel succes lieverd. je ziet, heel het forum staat achter je en iedereen reageert op zijn eigen manier maar allemaal in de hoop dat het goed met je zal gaan.
Het verleden staat vast, de toekomst heb je zelf een heel eind in de hand.:sun: Een gouden pluim voor je, want dat verdien je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Susana en alle lieve frummers die gister en vandaag reageerde!
Woensdag word ik weer "vrijgelaten" voor mij precies goed deze opname. Ik zal me hier vaker preventief melden en niet zo dwars zijn als hiervoor. Toen dacht ik dat ik het allemaal zelf wel redde, maar niet dus. Het forum is voor mij een goede ondersteuning en daar wil ik graag gebruik van blijven maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Dag 6 vandaag.

Dit was eigenlijk mijn eerste risicodag vandaag. Maar ik heb een erg goed idee om het om te aan te pakken. Als het lukt kom ik me nog vóór de middag droog melden voor de rest van de dag. Het zal vreemd voelen, want voor mij een eerste kleine overwinning.

Volgende risicodag is woensdag.

Niets, blij voor je. :present:

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen

Succes Niets! Wel gek dat je naar detox gaat als je niet meer hoeft te detoxen toch? Maar een klap in het gezicht houdt iedereen wel bij de les. Ik mag niet meer slaan :huh:

Ik ben hmmmmm...dochter vertrekt dadelijk op kamp en ben er niet gerust in. Gisteren zat ze op facebook met een meisje van de jeugdbeweging. Lijkt me al een dom kind..
Vroeg aan dochter of ze een showtrutke was. Dochter zei 'euhmm nee, waarom'. 'omdat ik zulke meisjes haat' zei ze. Dochter zei het dadelijk tegen mij dus ik weet dat ze er dan niet echt gerust in is.
Ze werd twee jaar geleden al een poosje gepest op school maar dat hebben ze toen goed opgevangen.
Nu ligt het nog meer op mijn maag. Ben eens gaan kijken gisteren naar dat dom wicht en ja ze ziet er uit als een pestkop. Weet wel dat dat gewoon in mijn hoofd zit maar ook haar reacties op een posting van dochter doet mijn wenkbrouwen fronsen.
Dus ik ben er niet gerust in.
Heb zin om te meppen!
Ben niet gelukkig..vraag me af of ik haar toch een gsm laat meesmokkelen zodat ik zeker weet dat alles ok is. Niet dat ik iets kan doen als het niet is :huh:
Bah ik haat dit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...