Nien Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goeie morgen slapende frummers,Helaas geen koffie hier ik moet de deur uit.Sap staat in de koelkast. Broodjes en crackers op het aanrecchtvoor jullie allemaal een droge fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedemorgen niets en de rest de moet nog komen..Hier klaar om te sporten...ik zie jullie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Komt goed uit Niets, koffie had ikal voor gezorgd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 goede morgen allemllmax doe mij mar een kop.ik heb gisteren niet teruggelezen. Yvonne ben je nog wezen sporten of heb je op je lauweren (spekrolletjes ) gerust???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hij staat klaar Igor.Ik ga voor de rolletjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 ik denk het ook max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Vorige week heb ik het even"moeilijk" gehad.Wilde gewoon drinken, een paar maarom te ontspannen...Op een gegeven moment stond ik zelfsvoor de slijter, met het geld in mijn handte twijfelen....Ik zag toen de kassiere naar me kijken enin een flits zag ik (het kan niet echt geweest zijn)een blik in haar ogen van "dit ga je tochniet menen he, niet na al die tijd, jij??"Ik heb het niet gedaan, ben met het schaamrood op de kaken weggelopen.Voelde me niet opgelucht hoor, trek was ernog steeds, dat kwam pas veel later.Nu wel blij dat ik het niet gedaan heb, ook mede door de antabus moet ik zeggen.Stom ook eigenlijk want ik KON niet eensdrinken (zonder ziek te worden)Afijn, dat hebben we ook weer gehad.Intussen zijn we weer drie maandenen drie dagen verder, ben ik bijna 15kgafgevallen, en ga ik de sportschool weer inde komende maanden. (gisteren met mijn broertjeafgesproken, mooie stok achter de deur dus:))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 wat goed max . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Moghu Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goeiemorgen Igor en Max. Max, wat goed van je... petje af hoor. Enne... geen sportschool gisteren. een dierbare had me nodig... dus .... Maar kan je verzekeren: er zijn geen vetrolletjes gekweekt gisteren :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goeie morgen Isa... volhouden hoor meis, het gaat je gewoon lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Nieuwe dag, nieuwe kansen!Goedemorgen allemaal en geniet van watje gaat doen deze week.Max, wat een overwinning om toch wegte lopen en dat je ontspanning hebt kunnenvinden met het sporten met als mooie resultaatvijftien van die vette kilo's kwijt. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedemorgen allen.Goede week en zet hem op!Ik zetten eerst met mijn slaperige hoofd het dit bericht in het verkeerde item.Alles moet ook erg wennen als je net nieuw bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Morgen iedereen. Dag 7 vandaag. Heb nog steeds de moed niet om dat door te trekken en eindelijk vaarwel te zeggen aan excessief gebruik. Maar goed. Ik ben positief gestemd, bekijk het per dag. Vandaag heb ik het mezelf al onmogelijk gemaakt om te drinken. Volgend risicomoment wordt woensdag. Maar ik denk/hoop dat ik zal kunnen putten uit mijn positieve ervaring van de voorbije week. Als dat lukt zal ik een grens verlegd hebben. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goeie morgen Jap,Hoop dat je veel zal hebben aan ons forum. En flink schreeuwen hé als je niet gehoord wordt. Babbel vandaag maar veel mee, je zal zien dat het naar mate je hier langer op het forum bent, makkelijker gaat.En eu, vallen kan hé, als je maar altijd weer opstaat.heel veel succes.Ik zit er aan te denken om eens een draadje te maken met wat ontspanningsoefeningen. Hoor veel mensen klagen over een gespannenheid die we vroeger weg gezopen hebben.Misschien dat sommigen van ons wat ontspanningsoefeningen kunnen beschrijven waardoor het voor anderen wat gemakkelijker zou zijn om van die trek af te komen.Ga het zo doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Moghu Rae,Ikzelf zal nooit helemaal gedag zeggen tegen de alc. Dat kan ik gewoonweg niet. Ik bekijk het per paar dagen. De tijd dat mijn refu werkt. Ik weet dan zeker dat ik niet kan drinkenMaar om nu te zeggen ik drink nooit meer, nee. Ik weet niet of ik nog zo sterk blijf in de toekomst als dat ik nu ben. Is ook niet belangrijk. ik kan me dat wel voornemen maar wie weet ben ik volgende week niet meer op deze aardkloot en heb ik het mezelf erg moeilijk gemaakt met het idee nooit meer drinken. Vraag niet teveel van jezelf kerel, je doet het nu zo ontzettend goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Maak me er geen zorgen over hoor Bol. Maar ik vind wel dat ik op een dag paal en perk moet stellen aan het excessief drinken. Dat idee is voor mij niet echt ondraaglijk, eerder een mooi, opluchtend idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedemorgan,ben ik hier nu helemaal alleen?Dat komt niet vaak voor.Max,mooi man!!Wat zal je blij zijn geweestachteraf.Kan mij er alles bij voorstellen.Jap,welkom.Hier weinig bijzonders te melden.Behalve dat ik word achtervolgd doormateriele pech, na mijn vaatwasserheeft ook mijn koelkast kuren.Een luxe probleem, maar toch.Vanmiddag erop uit om nieuw te gaankopen.Het is er een mooie dag voor,het giet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 ik wilde iedereen nog bedanken voor de felicitaties gisteren...heeft me goed gedaan...het is eigenlijk toch weer een stimulans.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Morgen,Hoi Albertina;)Je hebt de spulletjes zeker in dezelfde tijd aangeschaft.Meestal legt alles achter elkaar het loodje.Verwen je maar met een mooie.Groet.De verwennert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Niwi,daar kan ik mij alles bij voorstellen.Ik weet nog dat ik bij de AA mijn 1e jaarspenning kreeg.Die zit nog altijd in mijn portemonnee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Soothe,inderdaad.Ga ik zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Goedemorgen Frummers,Welkom hier Jap!@Max, geweldig gedaan, zo'n moeilijk trekmoment doorgekomen, ik ben daar zelf ook nog steeds naar op zoek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden