albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dinah,ik kan het je zeker aanraden een keer naar eenmeeting te gaan.Ze zijn in elke stad en in de grote stedenzelfs meerdere keren per dag.Je kan kiezen, er zijn Engelstalige meetings,meetings waar de 1e stap wordt behandeld,meetings waar een spreker is (iemand die zijn levens verhaal deelt).Het is echt de moeite waard.Gewoon een keer doen.@aanp. letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Een heel eind wel Dinah alleen ik denk niet dat ik tijd heb om saté te maken maar ik zie het wel. bovendien vraag ik me af wat voor 'n weer het wordt. Maar verder gaat het hier goed.Er zaten 3 vissen in het aquarum en die had ik er net van te voren uitgehaald en zie zitten nu onder de trap. Daar heb ik een vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @dinah Oei, leren laarzen ... Nee, ik heb geen ervaring met de AA.Geloof dat je een 12-stappen plan gaat doorlopen. Ik meenvroeger ergens te hebben gelezen dat het een Christelijkeachtergrond had, maar kan op de site daarvan niets meervinden. Persoonlijk was dat voor mij vroeger (zou nu geenprobleem meer zijn) reden om niet te gaan. Heb jeniet de I-behandeling van Tactive gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @Dinah een MA meeting is hetzelfde als een AA meeting alleen dan voor marijuana gebruikers, ik zelf kan veel baat hebben bij meetings, je hebt vele soorten, de 1 ligt je meer dan de ander, het is een beetje uitproberen, ik heb avonden gehad dat ik dacht ''wat een gezever'' en avonden dat ik dacht ''wow'' ,maar het is een prima concept en het fijne is (net als hier vaak) dat mensen je gewoon snappen en niet veroordelen, erg herkenbaar, en helpend gewoon doen!nu werken........ zoef............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hoi allen,Heb ook niet veel te melden.Toen ik thuis kwam,4 stroopwafels achter elkaar opgegetenEn daar baal ik nu toch zo vreselijk van.De hele dag zo gezond bezig geweest, dan doe ik dit weer!!190 calorieen per wafel.Oh vreselijk, dat is een hele goeie warme maaltijd (die ik daarnaast ook nog op heb natuurlijk).Nou ja, beter dan drinken, maar heb er toch erg veel spijt van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Rapi,ik heb ook wel eens van die snoepaanvallen,vanmiddag nog, ik liep bij de Appie en kreeg opeensvreselijke trek in chocolade.Ik had de reep al op voor ik bij de kassa was..Zelf probeer ik er maar niet zo streng over te denken,ik zal het op dat moment wel nodig hebben, wat extra suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Nou Tina,Ben ik gelukkig niet de enige.Blij, dat ik de chocola bij de super links heb laten liggen, anders had ik dat er ook nog bij opgegeten.Is ook niet goed he, met honger gaan shoppen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Nee, dat is funest,nooit rond een uur of 5 naar de supermarkt.Ik kom dan thuis met allerlei lekkers,dingen die ik niet nodig heb en dieik ook beter niet in huis kan hebben.Snoep, chips enz.....Ik denk dat dat snoepen typisch een vrouwending is,de meeste mannen hoor ik er niet over.Of die kunnen zich beter beheersen.Dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Of mannen snoepen gewoon zonder schuldgevoel en gezeur.weet het ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Jane en RaeIk heb het gered en ben, zoals Rae dan zegt, voorlopig uit de gevaren zone, want genoeg eten voor de komende tijd in huis gehaald.Heb een goed gesprek gevoerd met onze voorzitter over de toestand in de wereld en dan in het bijzonder Zimbabwe, waar een onbeschrijflijke ellende heerst en geen aandacht aan wordt geschonken. Al jaren niet. De media gaat voor de waan v.d. dag. ( ik ben organisatiesecretaris van de plaatselijke afd. van een landelijke pol. partij, veel werk, vrijwillig, maar erg veel voldoening gevend).Toevallig was er gisteren een schokkend bericht op teletekst over 2 martelkampen bij diamantmijnen, maar die zijn al jarenlang door het hele land aanwezig. Ik ben er in 1995 geweest, het netste en welvarendste land van Afrika dat ik gezien heb (20). Nu is het kompleet verwoest en 1/3 v.d. bevolking is gevlucht.Zondag een boek uitgelezen dat ik gekocht had daarover. Dan weet ik mijn eigen problemen wel te relativeren.Heel vaak besef ik dat ik dankbaar mag zijn in dit land te mogen leven.Ik heb besloten, nu ik hier weer ben, niet meer krampachtig politiek korrekt te schrijven, maar mezelf te zijn.Heb al vaker geleerd dat dit geen zin heeft, er zullen altijd mensen zijn die je verkeerd begrijpen of niet willen begrijpen wat je bedoelt, dus dat schiet niet op.Zo eten en dan maar eens bijlezen, na "kijken in de ziel" , politici. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @lidia, goed te lezen dat je zinvol bezig bent.En ook nog op vrijwillige basis.Een betere wereld begint bij jezelf.Jij draagt een actief steentje bij.Dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Ik had beloofd me nog even te melden dus bij deze:Had het even moeilijk vanmiddag, maar heb mijn handen even laten wapperen.Ik heb een plank in een kast opgeruimd.Daar lagen nog een paar schemerlampen uit het huis van mijn moeder.Ze liggen daar inmiddels 4 jaar.Ik heb ze eens goed bekeken.1 meteen maar weg.De tweede? Ach wat moet ik met die ''oude spullen"" dus ook weg.Ruimte in je huis is ruimte in je hoofd.Dat heb ik o.a. geleerd bij de cursus/opleiding tot Professional Organizer, die ik 2 jaar geleden gedaan heb.Eten gekookt en na het eten ben ik met een courgette en tomaatjes uit de tuin naar vrienden gelopen.Een flinke wandeling en net weer terug.Heb opeens zoveel courgettes (iedere dag 1) dat ik ze niet op kan,Wel dit was mijn verhaal voor vandaag.Ja Rapilos, ik heb af en toe ook een koekjes-uurtje hoor.Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft.En Shahire mocht je dit lezen:Hoe gaat het met je?En met je zoon?Als ik het goed heb ga je hem zondag bezoeken?Voor straks iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Wapper wapper, deed de grote versloffer.En ook dat is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik zwaai ook af voor vandaag.Het was een roerig en druk dagje dus,moe maar voldaan.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik ga het zelfde doen als Tien. heb net te horen gekregen dat mijn zwager, een hersenbloeding heeft gehad.Ben er een beetje van onderste boven, maar goed, ik kan me droog afmelden..Trusten lieve kanjers en tot morgenvroeg. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Sterkte Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ja Soothe en ook nog eens bij jouw favoriete partij.Bedankt voor je aanmoedigende woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hey Bako,Je bent allang weer van het forum verdwenen, maar hoe gaat het met je? Kan je alweer een beetje beter lopen?Veel liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hallo Bol en de anderen:ik doe vandaag ook mee aan het dagpact.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 even droog afmelden, ga filmpje kijken en slapen, weer een dag niet gerookt en gedronken fijne avond allen en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hee die Lidia,Ik ben nog aan het lezen en reageer meteen even. Heb je het droog kunnen houden vandaag?Sinds ik veel minder drink heb ik ook rare dromen. Het hoort er zeker bij. Wat fijn als je dan wakker wordt en het blijkt maar een droom te zijn!Succes met je B & B.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 quote: Originally posted by: LytseHallo Bol en de anderen: ik doe vandaag ook mee aan het dagpact. Lytse. De dag is bijna om :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 DubbelBedankt nog voor de fijne, leuke en lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dag Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dag Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden