albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Joehoe!eerst even Jap een hart onder de riem steken.De 1e week zit erop..Eks, weer terug van vakantie en de innerlijkemens heeft het drooggehouden.ook een,.Ga ik eens met de auto, ja hoor,een vette parkeerbond €52, 95 om precis te zijn.Daar had ik toch iets anders leuks van kunnen doen.Maar ja, niet aan te doen, ik had gewoon moetenbetalen, daar heb ik altijd een hekel aan dusik tart het lot een beetje.vandaag dus dikke pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 jemig Tinuswat zondegelddaar had je wel een taxi voorkunnen nemen:Dnou ja gebeurd is gebeurdvolgende keer lekker fietsen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @Quote BolletjeZo, ik ben soep aan het leten trekken voor het weekend, dan is dat alvast klaar. nu nog m'n bed verschonen en dan houd ik het voor gezien vandaag. @Unquote,houden we een sleep in dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 ik neem geen slaapzak mee hoorheb wel net op het meetingdraadjetip voor goedkoop reizen gezet , misschienvoor jou ook een manier om je parkeerbon terug te verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik heb het gelezen Jane,goede tip!Uit principe betaal ik geen parkeergeld in de automaat,ik kan niet uitstaan dat je overal zoveel moet betalenom te mogen parkeren.Negen van de tien keer kom ik ermee weg,vandaag had ik pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hoi An, Jane en Albertina,Alb: eigen schuld dikke bult....Het MM (moeilijke moment) is weer aangebroken, Maar ik ga niet drinken.Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Priem,gewoon iets gaan doen,actie ondernemen is het beste.Dan gaat het moeilijke moment zo voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 soepje Prima?lekker pindasoepje ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 ik zit op Italianen te wachtendie om 16 u zouden incheckendat jullie het weten, ik kan zo weer weg zijnzaken voor de meisjes he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Jane: heb ik vanmiddag al gehad:heart:Alb>: ja ik ga even wat doen, heb geen rust om te lezenJullie horen wat ik uitgespookt heb strakjes.Even de handen laten wapperen.Wat een pokkeweer is het hier!koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hier schijnt de zon, lekker warm,alleen harde wind.Jij woont duidelijk niet in het Groene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hoi Isa,Beter om te weten wat er scheef zit, dan maar doormodderenen telkens gat tercht komen, van wat is er, nou toch precies met me aan de hand, toch??Niet leuk, dat zeer zeker niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Zo albertina dat is een duur lesje: ik kan niet tegen autoriteit...Volgende keer maar met t knupke als je weggaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Zijn de Italianen al arrivee Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dagpacters? Ik meld me af. Was een makkie.Heb al gegeten en straks een meeting bij iemand thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Middag allen Ik heb niet veel te melden. Eigenlijk helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ja hoor Dinah, gaat goed. Zo meteen duik ik de keuken in. Ik heb nu al trek maar zit nog even te wachten op de vis die ontdooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik heb ook niet veel te melden Mupdaarom vraag ik ook maar wat...Trouwens als ik wel wat te melden heb,dan meld ik dat vaak niet hier.Stom openbare forum, die iedereen kan lezen...maar volgende keer zou het beter zijn als je wel komt meldenals je de verkeerde kant op slaat hoorIk schrok er eerlijk gezegd wel een beetje van:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik heb voor jou ook een vraag Dinahdie je zeker weten al heb beantwoord,maar ik weet m niet meer...Wanneer word je geopereerd?Knap van je Joris en succes op je meeting vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Maar ja, vandag zit ik hier een beetje in mezelfte chatten....Ik ga maar is wat eten.laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 nu ik ga nu werken en N gaat naar een MA meeting, wonderlijk....Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hoi Dinah,Ja, zo'n beetje wel. Is van 20:00 tot half tien.Daarna een beetje tv kijken en hop naar bed.Hoe is het jou vergaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 quote: Originally posted by: wittemaar volgende keer zou het beter zijn als je wel komt melden als je de verkeerde kant op slaat hoor Ik schrok er eerlijk gezegd wel een beetje van:huh: Ik had niet het gevoel met iets verkeerds bezig te zijn Witte. Ja, toen het al te laat was wel natuurlijk. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Zo hier vanmiddag het aquarium naar buiten gesleept en wat denk je? Gebarsten:angry:Wel potverdikkeme toch, en ik schreeude nog kijk uit, ik hoor hele rare geluiden. maar toen was het al te laat. maar goed hij is in ieder geval uit de huiskamer en Whoops staar er nu. Heeft ze een heel hoekie voor haarzelf en ik kan, als ik achter de pc. zit, nog steeds met haar klessebessen.Verder heb ik het rustigaan gedaan vandaag. Vanmiddag in ieder geval wel. En slaapje zit er niet in, om een of andere rede vind ik dat toch nog zonde van m'n tijd. Moet denk ik nog een jaar of 20 mee wachten.Verder heb ik vanmiddag heel goed tot me door laten dringen dat ik morgen heel rustig ga werken, weinig mensen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dinah PTSS betekent geloof ik post traumatische stresstoornis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden