bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dank je voor het compliment Mar. ik zal je wat energie sturen maar als je ff wacht en je voornemens waar kunt maken, heb je die energie zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 hahahaha BolIk lig in een deuk om je Het komt goed hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Heel veel sterkte Beks. en volhouden hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Frummers, ik ga ook aan het eten beginnen.Vanavond meld ik me weer droog.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Witje heb jij ook hobby's? Want schilderen is ontzettend leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ja hoor Bol ik heb zat hobby's, dond worryIk denk zelfs dat als je stopt of gaat minderen met alcohol drinkendat het pure noodzaak is om een hobby te hebben.En schilderen vind ik heerlijk, alleen.....je snapt t al ik schilder abstract met een nivo van een 6 jarigeen ongeveer daar ergens is mijn schildercreativiteit opgehouden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ja, gezellig bezoek Witte. Sorry, ik was even in de keuken bezig met mn eten. Chili con carne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dat klinkt lekker Mup.Ik ga ook is etenallemaal nog een fijne avondlaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik wilde je net vragen wat jij gaat eten Witte.Is ze al weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 ik zag m nog.....Ik heb nog een beetje chinees over, dat ga ik nu opmaken.Lekker en makkelijk.Zo goed???dan ga ik nu wel echt weg bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 :DDag Hein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ha, daar ben ik weer.Mooi hoofd heb ik nu en buikje dik gegeten.En ben wel weer veilig voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteEn schilderen vind ik heerlijk, alleen..... je snapt t al ik schilder abstract met een nivo van een 6 jarige en ongeveer daar ergens is mijn schildercreativiteit opgehouden:D Maak niet uit Witje. Ik ben van plan om mijn papegaai als die dadelijk volwassen is, ook te leren schilderen.Dan zit ze ook een beetje zo op het niveau van een 6 jarige.Wil ik dan gaan verkopen. Betalen ze grof geld voor hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeJa, gezellig bezoek Witte. Sorry, ik was even in de keuken bezig met mn eten. Chili con carne. Chili en dan bezoek???? Nou veel plezier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 't Is nog zo gek niet hé Bol. Onlangs nog een filmke gezien over een madamtje dat geld verdiende met haar paard die aan de lopende band schilderijen maakte. Uhuh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeChili en dan bezoek???? Nou veel plezier dan. Jahaaaa Bol. Men moet er maar wat voor over hebben om mij te zien he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeeven iets voor Gaby: schroom je ook vandaag niet om te melden hoe het gaat/is gegaan laat je niet afschrikken door de Grote Voorbeelden hier er zijn ook nog klungelaars, beginnelingen, stotteraars... ik bedoel maar.... Heel goed van je Spike. Dat vergeten we weleens. Gewoon komen hoor Gaby. Ik zou heel graag vandaag nog even zien hoe het met je gaat. Ook als het nog niet goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Alles is hier, zo op het oog, weer netjes. Ik log alvast uit. Maar mijn bezoek maakt het niet laat heeft ze gezegd dus ik kom later vanavond nog even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hoi mensen. Foei, 'k heb flink wat werk verzet vandaag! 'k ben volledig door m'n vuile was heen. Alles schoon en netjes gevouwen/opgeborgen in de kast (Handoeken en kleding). 'k heb gezogen en gemopt. 'k ben heel moe nu. Maar 't enge is... 'k heb nog steeds geen honger. 'k moet wat eten, dus 'k dwing me tot een blik kippesoep. Die moet 'k nu nog wel even halen voor sluitingstijd. Tot zo, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Beks, meis ... Ben even door de pagina's heengevlogen, maar als ik het goed zag... Wat naar. Dikke knuf voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 ja Rae en chimps die ze laten schilderen. Olifanten die het ook proberen en mensen betalen er grof geld voor.Dan denk ik, waarom zou ik maanden over een schilderij doen als mijn Whoopske het in een paar minuten ook kan.Nee hier gaan volgens mij de dollertekens voor m'n ogen schitteren.Kan ik meteen een werkster aanschaffen. Hoef ik ook geen werklijst meer te maken.Mooi geregeld toch?Lieve kanjers dit was het weer voor vandaag. Ik meld me droog. Trusten allemaal en tot morgen weer.O ja m'n rijmaatje van de d.a. belde of ik morgenvroeg om 8 uur gehaald kon worden. Heb toch maar gezegd dat dat te vroeg is. Dus mezelf belangrijk gevonden dan de d.a.. Kijk zo gaan we de nacht prettig en rustig in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dank je, Dinah. Ja, vandaag is weer de eerste droge dag sinds... vier weken ongeveer. Nou ja, ied're reis begint met een eerste stap, nietwaar? 'k heb netjes m'n Diazepam ing'nomen (om d'eerste heftige emoties te onderdrukken) en over een week ga 'k met de Oxazepam beginnen. 't moet nu echt, écht gebeuren of anders drink 'k mezelf dood. Heel simpel. 't wordt zwaar, maar met een hoop steun goan 'k 't redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik wens iedereen voor strakswelterusten.Hier weer een goede dag, veel gedaandus een beetje vroeg tussen de lakens.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Trust:lips:Slaap wel allen. Oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 @ Gunn: goed hoor dat je je handen hebt laten wapperen vandaag.Dat geeft toch ook wel voldoening he?Als het niet goed met mij gaat dan denk ik:Ga toch wat doen, het maakt niet uit wat, ALS je maar iets doet.En daar knap ik dan ook weer iets van op.Ik hoop dat dat bij jou ook zo is.Lieven mensen ik ga te bedde zo.Droog gehouden vandaag.Dat kun je van het weer niet zeggen!BamBam: lekker sliepe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden