bekkie Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Back from the detox en direct weer op de lijst voor een nieuwe spoed detox, jammer dat er geen vrouwen detox is en ik aan een verkeerde vent ben blijven hangen. Stomme smoes niemand zet een glas aan mijn mond except me.Dus een weekje center parcs gehad en nu op naar de volgende, kan er niets meer of minder van maken.Wees lief voor elkaar,Liefs,Will:heart:Fleur go your own way you can do it De rest Yvonne en Bolletje, Borretje like you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Soothe, je had het een beetje goed.Ik ben 16 jaar van de alcohol afgeweest en na een nare periode op mijn werk in 2002 ben ik weer een paar biertjes gaan drinken. Ik dacht dat kan ik wel na zo;n lange stop. Dat kon ik ook voor een paar weken en toen sloop het oude patroon van veel drinken en hevige trek er zo weer in.Nu ben ik alweer zo'n kleine 9 jaar tegen die rot alcohol aan het vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Bekkie: hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Oh Marion,Ja dat is waar, wat een suk ben ik.Verwarde je met een ander.Albertina lang gestopt. An lang gestopt.Ik raak mixed up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Bekkie,doorzetten hoor..Marion,ik wilde Soothe niet verbeteren,maar ik wist dat je 16 jaar droog bent geweest.Hier 10 jaar en eindelijk weer op de rit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik wist het ook maar was het vergeten.16 jaar is ook wel heel lang.Natuurlijk zijn het geen 16 verloren jaren.Als je de 16 jaar door had gedronken, dan was het nu helemaal een drama.Als je tenminste nog geleefd had.Dus tel je zegeningen. Je bent weer op weg.En een ervaring rijker, hoewel verre van aangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Soothe, voor die lamsschouder kom ik ook.Ik neem de Pellegrino wel mee. Jammie.Adam, plain and simple. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Rae,Ga er morgen voor. Ik zal aan je denken en met mij een heleboel van het forum! Meld je morgenavond nog even of het goed gegaan is? Alle tips en aanmoedigingen ken je al, dus die zal ik niet herhalen.Tort morgenavond!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Als ik een beetje in vorm ben Bam Bam.Albertina er ook bij.Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nu ga ik een eenvoudig vegamaal maken.Zonder Pellegrino.Met overheelijk Amsterdams leidingwater.Gefilterd in de duinen. Voortreffelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dankt Lytse. Ik ben er wel veel mee bezig geweest vandaag, en heb er steeds meer vertrouwen in voor morgen.Ik kom zeker melden, tenzij het dus fout gaat. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Wat goed Albertina en je nooit meer laten verleiden door dat rot spul, want dan ben je zo weer bij af.Ik heb voor mezelf nu wat gevonden om het patroon te doorbreken als mijn man nachtdienst heeft en mijn mind gelijk op groen springt om te drinken.Ik heb lekkere tv series op dvd, ga dan naar bed met een fles frisdrank, verstand op nul en lekker dvd's kijken. dat heeft me echt door de moeilijkste uren heen geholpen.Je moet het patroon doorbreken met iets wat je leuk vindt.Ik heb heel wat seizoenen ER gezien de laatste maanden. Heerlijk en de volgende dag is dan nog fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hee Soothe, Je vergeet iemand hoor,Ik woon dan wel niet in Amsterdam, maar wel in nh:PIk bedoel het klinkt wel heeeeel erg goed wat je gaat maken.Schrik maar niet hoor Soothe, het bij jou eten is net zo virtueel alshet ontbijt wat hier s morgens klaar staat.grapje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik schrok zeker.Maar je bent altijd welkom.Ook in het eggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 das lief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zo ik ga beginnen aan m'n weeklijst. Nou moet ik alleen opletten dat ik niet teveel opschrijf voor één dag want anders schiet ik er nog niets mee op. Vind het best wel moeilijk hoor maar realiseerde me vandaag zo goed dat ik inderdaad geen rem heb op dingen. Dat is eigenlijk met alles. Ben zo'n beetje m'n leven na gegaan ja en dan kom ik tot de ontdekking dat ik dat eigenlijk al heel lang doe. tijd dus voor verandering, maar wat doe ik dan met de overige tijd???? Ben zo bang dat ik me ga vervelen.o welkom terug Sneeuwitje. Je bent een naamgenootje van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Bolletje, doe mij iets energie mee. Mooie schilderijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Reeds 22 dagen alcoholvrij en blij! Hiep hiep hoera... vanavond domovla! Toedeloe, sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Pfff, bijgelezen. Wat hebben jullie veel geschreven vandaag. Jammer dat Gaby zich nog niet weer gemeld heeft. Dat vind ik best verontrustend.Ik zit op dag 6 en loop voor vandaag geen enkel risico dat ik de verkeerde kant op zal wandelen. Zo meteen eerst even eten en vanavond (niet-drinkend) bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dewa, meer dan 3 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Nou, als je je echt echt echt verveelt dankom je gewoon hier ff op de draad kletsen.Maar jij en vervelen.... ik geloof er niks van hoor BolEn..... nog is wat:vervelen heeft een functie, het schijnt dat je hersenen dan ff tot rust komen. Nou jij rust en je hersenen rust, beter kan het niet toch....Enne als het vervelen de spuigaten uit gaat lopen, dan mag je heus wel een mooi klein spiritueel schilderijtje voor mij maken hoor. Zo een schilderij waarvan je zegt: Als ik aan jou denk dan komt dit uit mn handen op het doekHeeee hoe vind je die Bol:D:D:D:DZo zie je maar dat er geen redenen zijn om niet te beginnen met een lijstje/dagschemaSucces ermee!!En laat vooral nog is weten of het werkt voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hallo Dewa,Goed hoor: je zit al op 22 dagen!Is het verder, qua omstandigheden, inmiddels ook rustiger? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Leuk bezoek Mup??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hai Lytse....Begin lichtpuntjes te zien. En hier las ik een keigoede tip.... Niemand heeft ooit alle problemen in één dag op kunnen lossen. Dus we pakken dag bij dag! De brocolli- courgettesoep staat op, en ik moet deze af maken, opdat we kunnen consumeren! Ik schrijf snel weer! voor diegene die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dit kan niet DIT KAN HELEMAAL NIET ik ben nu al klaar met m'n werklijst Wat doe ik dan de hele dag zeg. Nou nu kijken of ik me er aan kan houden. Zo het er nu uit ziet ben ik, als ik om 9.00 begin, om kwart over 9 klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden