bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Nou de lucht wordt hier ineens behoorlijk donker Spikie, dus ga ik lekker bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Fijne avond Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hannah,is het niet verstandiger om daar op te reagerenals je weer nuchter bent?Je doet jezelf en anderen zo tekort,wellicht bekijk je het morgen,als je weer nuchter bent, anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: Hannah1gekissebis over en weer. Zo geen zin in! Als dit mij zou aangaan zou ik dan dus niet reageren.....opgelost dan toch!is er ook geen ergernis meer, mijn inziens, van beide kantenzowel voor jullie als voor de rest die meeleest vanavond Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Bolletje je hebt duidelijk taal gesproken naar je werk toe.Ervoor gezorgd dat men niet over je grenzen gaat.Zal niet makkelijk geweest zijn schat ik zo in.Dat zijn overwinningen die het leven aangenaam maken.Chapeau Bol.En voor het weekend wens ik de mensen die elkaar voor het eerst ontmoeten veel plezier.Denk er maar aan dat we allemaal een zijn, de een niets meer voor stelt dan de ander, dan verdwijnt de onzekerheid als sneeuw voor de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Spike,de vaatwasser doet het nog niet,de aansluiting moet nog gedaan worden.Ik heb bij het afkoppelen van de oudeiets verkeerd gedaan.Er moet een loodgieter komen.Eigen schuld, dus nog even gedulden dus afwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Sha, met jouw wil ik trouwens nog wel eens even op de vuist. Kan ik je een blauw oog slaan:DNee hoor, blij dat je er weer bent. Alles weer een beetje op de rit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Zo geen zin in! Blijkbaar ook niet in andere reacties Hanna, gezien het feit dat je daar niet op reageert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: AichaSha, met jouw wil ik trouwens nog wel eens even op de vuist. Kan ik je een blauw oog slaan:D Nee hoor, blij dat je er weer bent. Alles weer een beetje op de rit? Haha, dat mag Aicha, mij een blauw oog slaan, had ik verdiendja, heb alles weer op de rit...zo goed als zeg maarhmmm...moet wel weer vet m'n best doen qua niet drinken maar ik ga gewoon weer verdertellen doe ik niet meer, ik wil gewoon een alcoholvrij leven en daar ga ik voor etentje blijft uiteraard staan, ben al een krantenwijk begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 enne....Snoep komt vandaag volgens mij ook weer terug van weekje Arnhem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik oordeel niet Hannah ik herken in je reactie bepaald alcoholistisch gedragen wilde je daar op attent maken.Het kan ook anders.Hannah sterkte en ga niet te laat naar bed.Stop met drinken en drink veel water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Saluut mensenDoe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hannah,het is zeker niet mijn bedoeling je weg te sturen.Ik wil je alleen behoeden voor postings die je zeker niet zou plaatsen als je nuchter zou zijn.Dat is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Het heeft helemaal geen zin om nu chattechnisch op Hannah in te gaan.We moeten het haar nu niet zwaarder maken als dat ze het al heeft.Die vrouw mist gewoon de kinderen en ziet ook nog is in dat hetniet al te lang meer duurt dat ze daadwerkelijkuitvliegen qua leeftijd.Dat is rot.nlHan, maakt je druk om het forum,je bent net als ons altijd welkomOok gewoon morgen weer, net als wij.Meer weet ik niet, deze nog ff voor jou:heart:Take it easy;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Goh, dat is toevallig, ben ook al met een krantenwijk begonnen om het etentje te kunnen betalen.Hannah, ik weet niet of het door de drank komt maar je klinkt toch wel behoorlijk recalcitrant.Je leest op dit moment alleen de dingen die voor jouw negatief overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: AichaGoh, dat is toevallig, ben ook al met een krantenwijk begonnen om het etentje te kunnen betalen. Wordt een goedkoop avondje voor onze Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Pff, hanna, jammer dat je het zo opvat. Plas er over als je dat zo voelt. En ga inderdaad maar koffie zetten. Soms bedoelen mensen het gewoon goed..En ja, ik ben best wel dronken geweest. En ik heb ook kinderen. En nee, dat zij hun eigen weg zijn gegaan.. dat vond en vind ik alleen maar goed. En ja, als ik merk dat het een kind van mij niet goed gaat... dan stort mijn eigen wereldje even helemaal in elkaar. Wat wil je nou zeggen met je bericht? Ik lees je berichtje opeens net even anders... dat ik nog even wat extra zou zeiken.. en dat ik maar koffie zou moeten gaan zetten... zoals ik 's morgens doe.. tsja jammer dat je het zo opvat Hannah. Ik wilde je niet afzeiken.. en het bakkie koffie zet ik inderdaad ' s morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Nee niet pfffIk ga dr ook weer ff uit.Hou t rustig dr staan op t forum aub, er al twee op bandat is t enige wat ik wil zeggen....Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Sorry Witte, Ik neem het niet terug.. Meende het goed met Hannah. Maar zal het verder met rust laten en ga uitloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Snoep is wel degene van ons drieen die het al het langste vol houdt.Moeten wij haar dus maar eens even in het zonnetje zetten. Heeft ze wel verdiend Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Albertina, leuk dat je spulletjes binnen zijn.Nu lekker veel eten.Steeds nieuwe glazen en borden pakken.Lekker alle bestek vuil maken en dan...draaien met die hap.Mooie koelkast?Dag Albertine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik ben laat, nu een Pizza in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Zal ik niet doen hoor Spike. ( met een volle mond)Pizza al tonno van Lidl.Eerst even opleuken.En dank het zal smaken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: spike.... ik heb bij da a'dam gesoliciteerd als meldkamercentralist (vrijwilligerswerk), lijkt me precies wat ik zoek tja, nu moet ik de vakantie van de persoon die de boel afhandeld afwachten.... jij alvast een welverdiende tijd gewenst Hey Spike, hoe gaat het met het vrijwilligerswerk? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hier is de bui al weer over, ik had echt lekker zwaar weer verwacht. Op de buienradar zou onweer komen maar net vlak langs mijn dorp. Balen.Joh Spikie gesolliciteerd bij de D.A.?. O wat ontzettend leuk meid. Dat zal je goed doen maar wel erg druk hoor. Ooit zit ik bij ons op de centrale en kan dan geen goed gesprek voeren. De ene na de andere melding krijgen we binnen.Maar leuk is het wel. Ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen en dat je maar heel gauw aangenomen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden