Spring naar bijdragen

vrijdag 12 augustus


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ken dat gevoel ook wel Hannah, dat je eigenlijk roepen gaat zonder je stem te verheffen en er niemand lijkt te luisteren.
Vooral als je héél teneergeslagen bent. Is vrij pijnlijk alles alleen te moeten dragen en dan net daar waar je toch wat verwacht je het gevoel krijgt er ook op je eentje voor te staan.
Hoelang zijn je kids al weg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Hannah, ik had nog niet eens door dat het een beetje sarcastisch bedoeld was, mijn excuses. Ik ram er soms ook maar licht overheen hoor. Bekijk het even anders, slechte week achter de rug, dan kan het toch alleen maar beetje beter gaan ?? Niet ?? :sun:
Klopt Fleur, zoiets in de aard toch. Heb er weer overduidelijk genoeg van. De energie die ik de laatste weken kwijt ben werd echt teveel. Ik herbron en zuiver mezelf. Hoelang ?? Geen idee, maar elke dag is er één zoals ik al zei. Ik denk niet te ver voorruit, maar had het graag gekoppeld tot aan mijn tripje en nog meer natuurlijk.
We shall see, maar alle plannen die ook maar iets met drinken zouden kunnen te maken hebben steken even in de diepste schuif. Heb andere dingen rond mijn hoofd zoals knoopjes e.d. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will




Ben er druk mee bezig Mups, de persoon waar ik nu bij ben helpt me heel erg goed en is misschien exact wat ik nodig had.




Ik ga iets onaardigs zeggen.

Wat heeft deze dame dan wat T, met wie je een half leven deelde en waar je van hield, niet had?


Wat ik bedoel Will, je hebt weer even afleiding, iemand die naar je omkijkt. Maar is dat voldoende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgeserveerd ben je verre van.
Hoef je echt niet te denken. Voor een groot deel is het inderdaad, ieder voor zich. Zo knalde ik zelf ook al een paar keer tegen die boom aan en dacht ik 'de pot op allemaal, als ik het op mijn eentje moet doen dan maar helemaal geen forum ook'. 'Krijg de klere' (oep zijn hollands).
Op het moment dat je down bent is het niet anders dan dat je andere verwachtingen stelt van mensen en soms voldoen ze er niet aan. Maar ook al voelt het eens zo eenzaam dan, er is soms een enkeling die het wel leest en de moeite doet je morgen te vragen of het beter gaat.
Tegen wat loop jij dan aan te brullen dat je stem het begeeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah de manier waarop je je ongemak ventileert in pakweg drie berichten, vraagt niet echt om een reactie.
t Is nogal vaag wat je schrijft.
En dan plotseling in de wiek geschoten krijgt het forum de volle laag.
Onterecht en niet op zijn plaats, vind ik.
Vervolgens verdwijn je van het toneel.
Ik denk Hanna dat je hier vrienden genoeg hebt die willen helpen maar wees duidelijk waarom het gaat i.p.v de verongelijkte Hannah te spelen die onmiddellijk geholpen wil worden
als zij daar nood aan heeft.

Hannah hoe is het je vergaan in de periode het wel goed met je ging.
En waarom gaat het nu mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Spike, woon je ook in het noorden soms?
Eindelijk weer een zonnetje :rose:

Hanna, Kinderen verlaten het 'nest' ...
Net als kleine vogeltjes... ze worden verzorgd.. de ouders leren ze vliegen en op een gegeven moment worden ze gewoon het nest uit gekieperd.
Wij 'mensen' kieperen over het algemeen onze kinders het nest niet uit.. maar we weten wel al vanaf hun geboorte dat ze na een aantal jaren hun eigen leven gaan leiden, over het algemeen niet bij ons thuis.
We moeten loslaten.. ze hun eigen weg laten zoeken.
En altijd 'op honk' blijven om er te zijn als ze ons nodig hebben.
Probeer alsjeblieft je daar op voor te bereiden.
Ga zoeken naar een daginvulling voor jezelf, ook met aktiviteiten buiten de deur.
Want het moment dat je kinders op eigen benen gaan staan komt er onherroepelijk aan als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...