Rae Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Dag forumbeestjes, Vandaag was belangrijke risicodag. Heb er sinds maandag elke dag op zitten anticiperen en ik moet zeggen dat het vruchten afgeworpen heeft. Het 'probleem' verplaatst zich daardoor wel een beetje naar morgen. Opnieuw even grote risicodag, maar dan wel gesterkt met de bagage die ik vandaag opgedaan heb door gemotiveerd niet te hervallen. Sha, blij dat je terug op het goede spoor bent! Yvonne, hoop dat je 's morgens die lekkere koffie blijft zetten. Dag Bollie, Puck nu volledig genezen? Een goede avond iedereen, Rae.PS: dag 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik zal voor je duimen dat je het krijgt Nee, nog steeds aan het solliciteren. Hetis wel komkommertijd... is wel te merken.Maar ik heb er wel vertrouwen in. Komtgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Voor al die vroege vogels die elke morgenhier koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 JOEHOE,sorry ben een beetje druk. Soort van stuiterbal momenteel.Maar nog steeds helemaal droog!!! Zo vuurwerk kijken!Spike, hopen dat je aangenomen wordt! Ik moest het even 2x lezen, dacht dat DA de drogist was, haha.Rae, goed bezig vanavond zeg, dag 11 alweer. Ga vooral zo door. Volgens mij ben je heel erg dieper aan het kijken naar jezelf. Doe je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Wat goed Rae dat je vandaag ondanks dat het een risicodag was, je er goed doorheen geslagen hebt. Voor jou een gouden pluim joh want wat doe je het goed. Heerlijk dat te lezen.met Puck gaat het wer uitstekend, dank je. Ze is weer z'n best aan het blaffen omdat ze denkt iets te horen.maar ik ben blij dat ze weer de oude is. Spikie je gaat her druk krijgen meid, en als het goed is heb je geen tijd meer om ook maar te denken aan de alc. Bij ons is het, ondanks toch veel spanningen en moeilijkheden een beetje een familie. Dat gun ik jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 ben weer thuis hele fijne week week gehad met wel moeilijke momenten maar toch droog door gekomennaar burgers zoo ...open lucht museum en juliana toren geweestmaandag begin het echte leven weer hiervan het weekend maar die grote berg was weg werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoi snoep,welkom terug hoor.Fijn dat het leuk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Welkom terug snoep!!Had je al gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 hoi vm en albertinaja heb het forum echt gemistga proberen van een week een beetje terug te lezenis er nog wat gebeurt hier of gewoon zijn gangetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Iersé Nienke, cava meisje ??Ik blijf nog eventjes hier, mijn bezoekje is juist weg en ga direct op mijn zeteltje vallen, met een goed filmpje, flesje WATER en mijn 19 jarige kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ah ja, en een zeer goede avond aan iedereen hier hé, 'k zou subiet nog onbeleefd zijn @fleurte.....plopperdeplop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hey Snoepie van me, welkom terug meis,Wat fijn dat je van de afgelopen week genoten hebt, dat geeft je weer kracht om er voorlopig tegenaan te gaan.En wat goed dat je sterker bent geweest dan de trekmomenten. Fijn te horen.Lieve mensen deze dame gaat weer afsluiten en duik zo m'n bed weer in. Slapen is gezond zei mijn manneke altijd, en dat deed hij dan ook bijna dag en nacht.Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 daar se willer de plop!ja jongen, alles goed hier. alleen da weer eh! Zo duurt de vakantie wel heeel lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Even bijgelezen:Hannah: hoofd omhoog, hart naar boven...Snoepie: Hoi!Alb.: morgen weer?Jane: fijne dag gehad?Wel kort door de bocht....Heb heel veel (achterstalligs) gedaan. Tot morgen luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 O ik zie Sneeuwitje ingelogd. Ben heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan. alles goed?ik lees morgen je antwoord wel maar wil toch ff laten weten dat ik het fijn vind, je ingelogd te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Snoep, welkom terug! Ik meld me af, droog. Heeft me de hele week ook geen enkele moeite gekost. Tsja, na vorige vrijdag is de trek wel erg ver weg. Vanavond wel last van hoofdpijn en voel me er al slecht over omdat ik er uiteindelijk toch een paracetamol voor genomen heb. Dat heeft even gehlopen maar het speelt alweer wat op. Ik ga maar eens vroeg mn bed opzoeken.Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoi Snoepje.Welkom terug.Heel knap gedaan.Ben een beetje trots op je.Het zijn deze dingen, die je steeds sterker maken.Dan komt er een moment, dat het redelijk gewoon wordt.Een vacantie is nogal wat, dan kunnen kleine dingetjesje niet snel meer uit balans brengen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 hoi ik val gewoon maar binnen.Druk hier, 20 mensen op het forum!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoi Mup, hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt,Soothe....the man, you good ??We gaan goed hier, ik hoop op goed weer eind volgende week VM, wil toeren met de bike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Snoepje ook welkom terug hoor, hoop dat je vakantie je deugd heeft gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Yep Will, redelijk.Loopt u niet in zeven sloten te gelijk, nee hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Weet ik Spike. Is ook een beetje absurde gedachte van mij over die paracetamol. Maar ben vorig weekend wel erg geschrokken van mn kater. De gedachte dat ik zuinig moet omgaan met mn lijf zit nu erg sterk in mn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 7 ?? Neen hoor, misschien wel enkele, maar ik ben op het "droge" aan het klauteren. Het moest er maar eens van komen Mupke en een voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Spike ik ben ook voor het eerst sinds jaren van alles af.Ik snap nu niet waarom ik dat gewoon niet eerder heb gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoi Spike, ik weet niet of dat is wet ik echt wil....forever, maar ik ben een man van de moeilijke en lastigste weg. Maar ik denk dat ik daar uiteindelijk wel ga belanden. Tot dan, elke dag het gevecht. Nu gaat het me goed af, maar er zullen nog andere dagen komen. Voorlopig even niets meer, en dan zullen we wel zien hoe het verder loopt.Ik heb nog steeds ook het forum hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden