Spring naar bijdragen

vrijdag 12 augustus

Rudy

Aanbevolen berichten

Dag forumbeestjes,

Vandaag was belangrijke risicodag. Heb er sinds maandag elke dag op zitten anticiperen en ik moet zeggen dat het vruchten afgeworpen heeft. Het 'probleem' verplaatst zich daardoor wel een beetje naar morgen. Opnieuw even grote risicodag, maar dan wel gesterkt met de bagage die ik vandaag opgedaan heb door gemotiveerd niet te hervallen.

Sha, blij dat je terug op het goede spoor bent!

Yvonne, hoop dat je 's morgens die lekkere koffie blijft zetten. :rose:

Dag Bollie, Puck nu volledig genezen?

Een goede avond iedereen,
Rae.

PS: dag 11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

JOEHOE,
sorry ben een beetje druk. Soort van stuiterbal momenteel.
Maar nog steeds helemaal droog!!! Zo vuurwerk kijken!

Spike, hopen dat je aangenomen wordt! Ik moest het even 2x lezen, dacht dat DA de drogist was, haha.
Rae, goed bezig vanavond zeg, dag 11 alweer. Ga vooral zo door. Volgens mij ben je heel erg dieper
aan het kijken naar jezelf. Doe je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed Rae dat je vandaag ondanks dat het een risicodag was, je er goed doorheen geslagen hebt. Voor jou een gouden pluim joh want wat doe je het goed. Heerlijk dat te lezen.
met Puck gaat het wer uitstekend, dank je. Ze is weer z'n best aan het blaffen omdat ze denkt iets te horen.
maar ik ben blij dat ze weer de oude is.

Spikie je gaat her druk krijgen meid, en als het goed is heb je geen tijd meer om ook maar te denken aan de alc. Bij ons is het, ondanks toch veel spanningen en moeilijkheden een beetje een familie. Dat gun ik jou ook.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Snoepie van me, welkom terug meis,:sun:
Wat fijn dat je van de afgelopen week genoten hebt, dat geeft je weer kracht om er voorlopig tegenaan te gaan.
En wat goed dat je sterker bent geweest dan de trekmomenten. Fijn te horen.:heart:

Lieve mensen deze dame gaat weer afsluiten en duik zo m'n bed weer in. Slapen is gezond zei mijn manneke altijd, en dat deed hij dan ook bijna dag en nacht.
Trusten en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep, welkom terug! :moon:

Ik meld me af, droog. Heeft me de hele week ook geen enkele moeite gekost. Tsja, na vorige vrijdag is de trek wel erg ver weg.
Vanavond wel last van hoofdpijn en voel me er al slecht over omdat ik er uiteindelijk toch een paracetamol voor genomen heb. Dat heeft even gehlopen maar het speelt alweer wat op. Ik ga maar eens vroeg mn bed opzoeken.
Welterusten allen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Snoepje.

Welkom terug.
Heel knap gedaan.
Ben een beetje trots op je.:present:
Het zijn deze dingen, die je steeds sterker maken.
Dan komt er een moment, dat het redelijk gewoon wordt.
Een vacantie is nogal wat, dan kunnen kleine dingetjes
je niet snel meer uit balans brengen.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spike, ik weet niet of dat is wet ik echt wil....forever, maar ik ben een man van de moeilijke en lastigste weg. Maar ik denk dat ik daar uiteindelijk wel ga belanden. Tot dan, elke dag het gevecht. Nu gaat het me goed af, maar er zullen nog andere dagen komen. Voorlopig even niets meer, en dan zullen we wel zien hoe het verder loopt.
Ik heb nog steeds ook het forum hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...